بازدید سایت : ۶۷۵۸۰

سه فرودگاه قطب گردشگری ایران در چند قدمی پیوستن به رنکینگ جهانی

برنامه ریزی برای پیوستن این سه فرودگاه قطب گردشگری به رنکینگ جهانی پیرو تاکید وزیر راه و شهرسازی و نیز مدیرعامل شرکت فردگاه ها ناوبری هوایی ایران انجام شده است.

سه فرودگاه قطب گردشگری ایران در چند قدمی پیوستن به رنکینگ جهانی
تین نیوز

مدیر پروژه نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی (ASQ)، عنوان کرد: در این راستا پیش ارزیابی لازم برای سنجش قابلیت فرودگاه اصفهان در پیوستن به رنکینگ جهانی انجام شده و از ابتدای فصل دوم سال 2019 (بهار 1398) این فرودگاه وارد رنکینگ جهانی خواهد شد.

به گزارش تین نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، بهمن باقری گفت: تا پایان سال جاری مقدمات لازم برای انجام پیش ارزیابی دو فرودگاه شیراز و تبریز را فراهم می کنیم تا این فرودگاه ها نیز در فصل های دوم یا سوم سال 2019 وارد رنکینگ جهانی شوند.

مدیر پروژه ASQ فرودگاه‎های کشور افزود: برنامه ریزی برای پیوستن این سه فرودگاه قطب گردشگری به رنکینگ جهانی پیرو تاکید وزیر راه و شهرسازی و نیز مدیرعامل شرکت فردگاه ها ناوبری هوایی ایران انجام شده است.

باقری هم چنین گفت: تاکنون فرودگاه مشهد در پنج فصل و فرودگاه مهرآباد نیز در چهار فصل در رنکینگ جهانی با موفقیت حضور یافته اند.

وی بابیان این که این برنامه جهانی از سال 2006 فعال شده و تاکنون داوطلبانه بوده است، گفت: آمار بالای حضور فرودگاه‎های یک کشور در ASQ به نوعی وجهه و اعتبار آن کشور است و در جذب مسافران بیش تر و انتقال فرهنگ آن جوامع نقش مهمی دارد.

باقری درباره وظایف و ماموریت‎هایی دفتر نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی (ASQ) توضیح داد: این دفتر به تدوین و استقرار نظام رتبه‎بندی فرودگاه‎های کشور از نظر سطح ارائه خدمات مطابق استانداردهای بین‎المللی می‎پردازد و ناظر رشد هماهنگ کیفیت خدمات فرودگاهی است که به تهیه گزارش‎‎های دوره‎ای و ادواری از طریق استقرار نظام سنجش نظرات و انتظارات مسافران و شناسایی گلوگاه‎های توسعه خدمات‎رسانی و انجام پیگیری‎های لازم در راستای جلب رضایت مسافران می‎پردازد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.