بازدید سایت : ۳۸۱۲۳

اختصاص ۱۰میلیارد تومان اعتبار به راهداری کردستان

اختصاص ۱۰میلیارد تومان اعتبار به راهداری کردستان

تین نیوز | مدیرراهداری اداره‌ کل راه و شهر سازی کردستان گفت: امسال 10 میلیارد تومان اعتبار به حوزه راهداری کردستان اختصاص یافته است.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل راه وشهر سازی کردستان، محمد راشد مدرس گرجی اظهار داشت: اعتبارات حوزه راهداری در سال گذشته 18 میلیارد تومان بوده که متاسفانه با وجود افزایش هزینه‌ ها شاهد کاهش قابل توجه اعتبارات در سال‌ جاری هستیم.

وی با اشاره به کافی نبودن این میزان اعتبار متناسب با وضعیت راه های استان افزود: انتظار می رود با توجه به وضعیت موجود اعتبارات لازم به حوزه های مختلف اختصاص داده شود.
مدیر راهداری اداره ‌کل راه و شهرسازی کردستان بیان کرد: در حال حاضر 200 میلیون تومان اعتبار برای نگهداری راه های سنندج اختصاص یافته که اعتبار این حوزه در سال گذشته سه میلیارد تومان بوده است.

مدرس گرجی یادآور شد: این میزان اعتباراعلام شده برای نگهداری راه ‌ها حتی جوابگوی هزینه‌ های تعمیر دستگاه‌ ها و ماشین آلات راهداری نیست.

وی ادامه داد: اگر 18 میلیارد تومان سال گذشته به حداقل 23 میلیارد تومان افزایش پیدا کند تنها پاسخگوی اضافه شدن قیمت گازوئیل‌ های مصرفی ما در سال‌ جاری است.

مدیر راهداری اداره ‌کل راه و شهرسازی کردستان گفت: در حال حاضر در بحث تامین اعتبارات و پرداخت هزینه به پیمانکاران با بحران مواجه هستیم و امسال با وجود کمبود اعتبارات اقدامات خوبی انجام شده است.

مدرس گرجی اظهار داشت: با توجه به توپوگرافی و شرایط سخت زمستان در استان اگر در بحث تامین اعتبارات در ماه‌ های اخیری کاری انجام نشود در فصول سرد سال با بحران‌ های جدی مواجه می شویم.

وی افزود: بحث جاده و راه با جان افراد مرتبط بوده و از این رو حساسیت زیادی را می ‌طلبد و خوشبختانه در حال حاضر کارها و اقدامات خوبی در حوزه راهداری انجام شده اما کار در این حوزه نیازمند استمرار و اعتبارات مناسب است.

مدیر راهداری اداره ‌کل راه و شهرسازی کردستان بیان کرد: خط‌ کشی راه‌ های استان آن هم به صورت یک خطه سالانه به تنهایی نیازمند شش میلیارد تومان اعتبار است وعلاوه براین اعتبار قابل توجهی  هم برای هزینه‌ های مربوط به ماشین‌ آلات نیاز است.

وی گفت: ارتقای جاده ها امنیت و سلامت مسافران را تامین می کند و انتظار می رود با جذب اعتبارات مناسب و برنامه ریزی های لازم در آینده نزدیک شاهد این امر در سطح جاده های درون شهری و برون شهری استان باشیم.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.