بازدید سایت : ۵۷۱۳۷

نصف مطالبات پیمانکاران راه‌های روستایی پرداخت شد

نصف مطالبات پیمانکاران راه‌های روستایی پرداخت شد

تین نیوز | معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی از پرداخت ۵۰ درصد از مطالبات پیمانکاران راه‌های روستایی خبر داد و گفت: در حال دریافت ۳۰۰ میلیارد تومان از مصوبه قانون بودجه برای روکش و آسفالت راه‌های روستایی بر اساس نیاز هستیم.
 
سیدحسین میرشفیع افزود: امسال نیز مانند سال گذشته آسفالت راه‌های روستایی در سال 93 با توجه به سهمیه قیر تخصیص یافته، آغاز شده است.
 
وی تصریح کرد: در قانون بودجه معادل 600 میلیارد تومان مصوب شده برای روکش و آسفالت راه‌های روستایی اختصاص می‌یابد که در حال دریافت مرحله اول این مصوبه یعنی 300 میلیارد تومان را باتوجه به نیاز هستیم.
 
وی با یادآور این‌که سال گذشته 900 میلیارد تومان برای روکش و آسفالت راه‌های روستایی اختصاص یافت، اظهار کرد: پارسال به‌صورت قرضی از وزارت نفت قیر دریافت می‌کردیم که سال گذشته پول آنرا پرداخت کردیم.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این‌که 50 درصد از طلب پیمانکاران راه روستایی پرداخت شد، افزود:‌ سال گذشته با وجود این‌که پولی به پیمانکاران همکاری خوبی در آسفالت راه‌های روستایی داشتند و امسال توانستیم نیمی از بدهکاری به آنها را تسویه کنیم.
 
میرشفیع اسفندماه سال 92 میزان طلب‌ پیمانکاران از معاونت راه روستایی را 700 میلیارد تومان اعلام کرده بود که با توجه به پرداخت نیمی از آن، پیمانکاران راه‌های روستایی در حال حاضر حدود 350 میلیارد تومان از وزارت راه و شهرسازی طلب دارند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.