| کد خبر: 265961 |

توسعه حمل و نقل ریلی و هوایی از دستاورد مهم دولت در کردستان است

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات و دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه حمل و نقل ریلی و هوایی در استان کردستان مشهود بوده و انکارناپذیر است.

تین نیوز

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات و دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه حمل و نقل ریلی و هوایی در استان کردستان مشهود بوده و انکارناپذیر است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، بهزاد رحیمی پیش از ظهر شنبه در جلسه بررسی مشکلات شهرستان سقز که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد اظهار داشت: در راستای پیشرفت استان کردستان اقدامات خوبی انجام شده و تلاش دولت سیزدهم در این مین انکار ناپذیر است.

وی افزود: مسائل و مشکلاتی که امروز در این جلسه مطرح شد تکمیل کننده دستاوردهای دولت سیزدهم است که مدیران برای برطرف کردن آن نیاز به هماهنگی با سایر دستگاه‌های اجرایی دارند.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: خوشبختانه اقدامات بسیار خوب و مؤثری در سطح استان انجام شده است و با همفکری و هم افزایی خاطره خدمات دولت در شهرستان‌های سقز و بانه ملموس‌تر و ماندگارتر خواهد شد.

رحیمی به اهمیت حضور مردم در انتخابات اشاره کرد و بیان داشت: یکی از رسالت‌های مسئولان ایجاد بستری برای افزایش حضور مردم در انتخابات است.

وی اضافه کرد: اصلی‌ترین ابزار برای افزایش مشارکت مردم در این رویداد سرنوشت ساز معرفی بیشتر عملکرد دولت و بهره‌برداری از پروژه‌های تأثیرگذار و توجه به مطالبات مردمی است.

وی به تلاش‌های دشمنان برای کمرنگ جلوه دادن خدمات دولت اشاره کرد و ابراز داشت: بی‌شک عده‌ای معاند و مخالف دولت و همچنین رقبای انتخاباتی درصدد کمرنگ کردن خدمات دولت هستند ولی باید با درایت و صداقت هر آنچه انجام شده به مردم اطلاع رسانی شود.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی یکی از دستاوردهای بزرگ دولت سیزدهم در کردستان ایجاد و توسعه حمل و نقل ریلی و هوایی دانست و اعلام کرد: با وجود تیم کاری و مدیریتی که در این استان وجود دارد پیشرفت‌های برنامه‌ریزی شده قابل تحقق و دستیابی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.