| کد خبر: 265200 |

کمبود پروازهای فرودگاه سنندج با فعالیت یک ایرلاین بومی مرتفع می شود

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: با ورود یک شرکت بومی، پروازهای فرودگاه سنندج به زودی افزایش یافته و مشکل کمبود پروازها رفع خواهد شد.

تین نیوز

عبدالله رشیدی پور، در مراسم اختتامیه نمایشگاه هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان که در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، گفت: با ورود یک شرکت بومی، پروازهای فرودگاه سنندج به زودی افزایش یافته و مشکل کمبود پروازها رفع خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، رشیدی پور با تاکید بر اینکه استان کردستان یک استان غنی در بسیاری از زمینه ها است و در بخش های کشاورزی، اقتصادی، صنایع و مرز دارای ظرفیت های کم نظیری است، افزود: امروز بخش کشاورزی ما نیاز به تحقیق و پژوهش دارد که این همت پژوهشگران و اساتید دانشگاهی را می طلبد.

رشیدی پور اضافه کرد: در سفر استانی اول رئیس جمهور به کردستان بیش از ۱۷ هزار میلیارد تومان و در سفر دوم ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار برای استان کردستان مصوب شد که بسیاری از پروژه ها به بهره برداری رسید.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان تصریح کرد: با ورود یک شرکت بومی، پروازهای فرودگاه سنندج به زودی افزایش یافته و مشکل کمبود پروازها رفع خواهد شد.

رشیدی پور خاطرنشان کرد: امروز هیچکس نمی تواند نقش مهم پژوهش و تحقیقات را انکار کند که در استان کردستان شرایط و امکانات لازم برای فعالیت پژوهشگران فراهم بوده و باید فعالیت در این حوزه بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.