۴۶ مجتمع خدماتی- رفاهی بین راهی در طرح نوروزی ۱۴۰۳ فعالیت می کنند
معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از فعالیت ۴۶ مجتمع خدماتی- رفاهی بین راهی در طرح نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد
معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از فعالیت ۴۶ مجتمع خدماتی- رفاهی بین راهی در طرح نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: در این ایام کمیته نظارت بر مجتمع های خدماتی- رفاهی با تشدید نظارت خود به طور ویژه فعالیت و نحوه ارائه خدمات مجتمع های فعال در استان را مورد بازرسی قرار خواهد داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران، یاسر ابراهیمی معاون فنی و راه های روستایی این اداره کل اظهار داشت: طرح تشدید نظارت با توجه به پیش رو بودن سفرهای نوروزی به منظور ایجاد بستر مناسب و بهره مندی کاربران جاده ای و آمادگی کامل جهت ارایه خدمات بهینه و مطلوب به مسافرین نوروزی در مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی و نماز خانه های بین راهی و در حال بهره برداری در دست اقدام است.
وی ادامه داد: باتوجه به برنامه ریزی های انجام شده و باتوجه به اهمیت عملکرد مجتمع های رفاهی بین راهی کارگروه ویژه ای با همکاری فرمانداری ها، میراث فرهنگی و گردشگری، اماکن، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، ستاد اقامه نماز و دانشگاه علوم پزشکی با مشارکت این اداره کل تشکیل شده است و اقدامات نظارتی خود را آغاز کرده اند که این بازدیدها تا پایان طرح نوروزی به صورت مستمر انجام خواهد شد.
ابراهیمی ساماندهی خدمات بین راهی و افزایش رفاه کاربران جاده ای را لازم دانست و توضیح داد: انتفاع بیشتر رانندگان و مسافران با ارائه خدمات متمرکز و مناسب در ایام سفر از دیگر مزایای احداث این مجتمع هاست و تلاش می شود با نظارت و بازرسی مستمر از این اماکن زمینه تحقق آن نیز فراهم شود.
وی گفت: لازم به ذکر است به منظور رفاه مسافران و کاربران جاده ای ، کارشناسان این اداره کل در قالب اکیپ های مختلف در ایام نوروز به طور مستمر از مجتمع های خدماتی-رفاهی بین راهی، نمازخانه ها، جایگاه های سوخت و رستوران های بین راهی بازدید نموده و بر عملکرد آنان نظارت دارند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف ضمن تاکید بر رفع نواقص موجود در صورت تکرار برخورد قانونی اعمال می گردد.
معاون فنی و راه های روستایی در پایان با اشاره به تشدید نظارت خود به طور ویژه بر فعالیت و نحوه ارائه خدمات مجتمع های فعال در استان گفت: هم استانی ها و مسافران نوروزی در صورت مشاهده تخلف در مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی می توانند مراتب را از طریق سامانه ۱۴۱ و همچنین سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۱۴۱ انعکاس دهند.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.