| کد خبر: 258598 |

تسطیح بیش از ۵ هزار کیلومتر از حریم راه استان اردبیل

رئیس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: بیش از ۵ هزار کیلومتر از حریم راه استان اردبیل در فصل بهار تسطیح شده است.

تین نیوز

رئیس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: بیش از ۵ هزار کیلومتر از حریم راه استان اردبیل در فصل بهار تسطیح شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری استان اردبیل، جابر معظم نژاد رئیس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری استان اردبیل در بازدید از محور پارس آباد با بیان اینکه در مدت یاد شده حدود ۵۷ هزار متر مکعب از راههای شنی و شانه راهها شن ریزی شده گفت: در این مدت راهداران بیش از ۱۲۰ هزار متر مربع قشر رگلاژی اجرا کرده اند.

وی با اشاره به اینکه در ۳ ماهه گذشته راهداران در راههای اصلی، فرعی و روستایی استان حدود ۱۴۳ هزار متر مربع عملیات رفع چاله و لکه گیری انجام داده اند تصریح کرد: در مدت یاد شده ۴هزار و۸۰۰ کیلومتر از کانال های طرفین راه اصلاح و بازسازی شده است.

رئیس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در مدت یاد شده از ریگلاژو تسطیح ۲ هزار کیلومتر از راه‌های شنی در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان خبرداد و خاطرنشان کرد: ۵۴ هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری و اصلاح پیچ در راههای استان انجام شده است.

معظم نژاد در مدت یاد شده به اجرای ۴۷ کیلومتر روکش آسفالت در راههای اصلی، فرعی و روستایی استان اردبیل اشاره کرد و ادامه داد:از این میزان ۱۷ کیلومتر در راههای اصلی و فرعی و ۳۰ کیلومتر نیز در راههای روستایی اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در ۳ ماهه گذشته ۱۲ هزار و ۲۰۰ متر از راههای آسفالته در راههای اصلی، فرعی و روستایی درزگیری شده گفت: در این مدت ۴۷ هزار متر مکعب عملیات ریزش برداری توسط راهداران انجام شده است.

رئیس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در مدت یاد شده از بازگشایی ۳۳۸ مقطع از مسیرهای مسدود شده بر اثر سیل خبر داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.