بازدید سایت : ۷۲۵۰۴

◄ ویزای اینترنتی برای گردشگران ورودی به ایران

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت : با بیان اینکه ویزای بین ایران و جمهوری آذربایجان و گرجستان حذف‌ شده است. از اردیبهشت سال آینده برای گردشگران خارجی که بخواهند وارد ایران شوند به صورت اینترنتی ویزا صادر می‌شود.

ویزای اینترنتی برای گردشگران ورودی به ایران
تین نیوز |

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت : ویزای بین ایران و جمهوری آذربایجان و گرجستان حذف‌ شده است و از اردیبهشت سال آینده برای گردشگران خارجی که بخواهند وارد ایران شوند به صورت اینترنتی ویزا صادر می‌شود.

139308301941132434129024-2017-09-25-09-20-29

مجید خدابخش اظهار کرد: در نشستی که با تورگردانان ایران داشتیم اعلام کردند از اردیبهشت گردشگرانی که بخواهند به ایران سفر کنند از طریق اینترنت در منزل هم می‌توانند درخواست ویزا کنند و ویزای اینترنتی برایشان صادر می‌شود.

وی ادامه  داد: سازمان کنفرانس اسلامی (متشکل از ۵۷ کشور) هر سال یکی از شهرهای کشورهای اسلامی را به‌عنوان مرکز گردشگری انتخاب می‌کند که سال گذشته تبریز به‌عنوان پایتخت گردشگری انتخاب‌ شده و این فرصت خوبی برای ما است تا داشته‌های ارزشمند تبریز را بتوانیم معرفی و از گردشگران داخلی و بین‌المللی دعوت کنیم که از آثار ارزشمند تاریخی و فرهنگی و میراث معنوی کشورمان بهره‌مند شوند.

وی در خصوص زیرساخت‌های گردشگری افزود: خوشبختانه نزدیک ۸ هزار تخت هتل داریم و به مناسبت تبریز ۲۰۱۸ نیز مجوز ۵ هتل پنج ستاره گرفته شده که تسهیلات بسیار خوبی هم دارند.

استاندار خاطرنشان کرد: اکنون فضا برای استقبال و پذیرایی از گردشگران و سرمایه‌گذارانی که آماده سرمایه‌گذاری در بحث گردشگری در استان هستند مناسب است.

خدابخش تاکید کرد: منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس یکی از مناطق آزاد موفق در حوزه صنعت کشور بوده و ۲۷۰کارخانه تولیدی در منطقه آزاد ارس وجود دارد که بعضا ۱۰۰ درصد محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر می‌کنند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.