| کد خبر: 156661 |

تدوین گزارش تحقیق و تفحص شهر فرودگاهی تا 10 روز آینده

تدوین گزارش درباره تحقیق و تفحص از شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در کمیسیون متبوع تا ۱۰ روز آینده مشخص وپس از قرائت گزارش کار‌گروه، درباره انجام تحقیق و تفحص از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در کمیسیون بحث و تبادل نظر می‌شود.

تین نیوز

تدوین گزارش درباره تحقیق و تفحص از شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در کمیسیون متبوع تا ۱۰ روز آینده مشخص  وپس از قرائت گزارش کار‌گروه، درباره انجام تحقیق و  تفحص از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در کمیسیون بحث و تبادل نظر می‌شود.

سید حسن علوی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر ابراز داشت: در روند بررسی این تحقیق و تفحص قرار بود مسئولان این شهر فرودگاهی مدارک و مستنداتی را به اعضای کمیسیون عمران ارائه دهند.

آنطور که علوی در گفتگو با تسنیم بیان داشته اخیرا مسئولان فرودگاه مدارک و مستندات را به اعضای کمیسیون ارائه داده‌اند و این مدارک درباره نوع و فرآیند قرار‌داد و همچنین علت کندی پیشرفت پروژه و ... است. علوی با اشاره به این موضوع ادامه داد: قرار است تا کار‌گروه ویژه گزارشی از مدارک و مستندات واصله به کمیسیون و همچنین بازدید میدانی از شهر فرودگاهی تهیه شود، گفت: پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه یعنی تا حدود 10 روز آینده این گزارش تدوین می‌شود.

این مقام مسئول  گفت: در نهایت نتیجه گزارش و تصمیم کمیسیون عمران به هیئت رئیسه پارلمان ارائه می‌شود تا در مورد رد و یا تایید تفحص از این شهر فرودگاهی در صحن علنی قوه مقننه رأی‌گیری شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.