| کد خبر: 170105 |

◄ خروج واگن‌های فرسوده منتفی شد

خروج واگن‌های فرسوده از شبکه ریلی می‌توانست ضربه مالی به این شرکت‌ها وارد کند، حداقل تا یک سال آینده منتفی شده است.

تین نیوز

خروج واگن‌های فرسوده از شبکه ریلی که می‌توانست ضربه مالی جدی به  شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی مسافر وارد کند، حداقل تا یک سال آینده منتفی شده است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب، گفت: این موضوع به یک موضوع ملی تبدیل شده است که مجلس شورای اسلامی و دولت باید به آن ورود کنند.

سید هادی بهادری افزود: بنابراین حدود یک ماه قبل جلسه‌ای بین مدیرعامل شرکت راه‌آهن به‌عنوان متولی حمل‌ونقل ریلی، کمیسیون عمران مجلس و مدیرعامل شرکت رجا  برگزار شد.

بهادری نتیجه آن جلسه را اهتمام بیشتر مجلس در بررسی این موضوع عنوان کرد و اضافه کرد: شرکت رجا با داشتن حدود ۳۲۰ عدد از این نوع واگن، نسبت به خروج واگن‌های فرسوده به میزان زیادی متضرر می‌شد لذا در نهایت مقرر شد این موضوع به مدت یک سال منتفی شود.

به گفته این عضو کمیسیون عمران، شرکت‌های ریلی مسافری همچون شرکت رجا باید هر دو هفته یک‌بار واگن‌های خود را تحت آزمایش‌های مختلف برای تعمیر آسیب‌های احتمالی قرار دهند.

این در شرایطی است که یک منبع آگاه که خواست نامی از او برده نشود، به خبرنگار تین‌نیوز گفت: ظاهرا این تصمیم که در قالب نامه‌ای برای شرکت‌های ریلی مسافری فرستاده شده، نتواسته آن‌ها را قانع کند و به همین دلیل شرکت‌ها بنا دارند به این تصمیم هم که برای آنها بار مالی دارد اعتراض کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.