| کد خبر: 148036 |

افزایش سهم ریلی محصولات فولاد مبارکه

پیرو سیاست‌های حمل‌ونقل ریلی مطابق با برنامه ششم توسعه و جابه‌جایی بار از جاده بر روی ریل و برخورداری از مزیت‌های آن، حمل حداکثری محصولات فولاد مبارکه بر روی ریل در مذاکرات اخیر توافق شد؛ به شکلی که افزایش صددرصدی سهم ریلی نسبت به گذشته را شاهد خواهیم بود.

تین نیوز

سید رضا سادات حسینی مدیرکل راه‌آهن اصفهان از افزایش قابل‌توجه حمل محصولات فولاد مبارکه اصفهان توسط راه‌آهن طبق توافقات انجام‌شده خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، سید رضا سادات حسینی گفت: پیرو سیاست‌های حمل‌ونقل ریلی مطابق با برنامه ششم توسعه و جابه‌جایی بار از جاده بر روی ریل و برخورداری از مزیت‌های آن، حمل حداکثری محصولات فولاد مبارکه بر روی ریل در مذاکرات اخیر توافق شد؛ به شکلی که افزایش صددرصدی سهم ریلی نسبت به گذشته را شاهد خواهیم بود.

مدیرکل راه‌آهن اصفهان تصریح کرد: مقصد بار هرمزگان است که هفته آخر شهریورماه این امر اجرایی شده و رکورد بارگیری 112 واگن محصولات مبارکه در روز نتیجه آن است.

سادات حسینی ادامه داد: با عنایت به ترافیک سنگین مبدأ- مقصد برای تحقق این امر، برنامه‌ریزی جهت سیروحرکت روان در مسیر با ایجاد قطارهای برنامه‌ای جهت افزایش سرعت بازرگانی و همچنین افزایش سرعت تخلیه در مقصد صورت گرفته که هماهنگی کلیه عوامل از جمله شرکت فولاد مبارکه، ادارات کل مبدأ تا مقصد و همچنین ادارات کل ستادی مرتبط و شرکت‌های حمل‌ونقل لازمه اجرا و استمرار این مهم است.

سادات حسینی اضافه کرد: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک با توجه به توافقات صورت گرفته بتوانیم برای اولین بار شاهد حمل محصولات ذوب‌آهن توسط صنعت ریلی کشور نیز باشیم.

همچنین وی یادآور شد: اداره‌کل راه‌آهن اصفهان به لحاظ شاخص‌های عملکردی سازمان از جمله تناژ تخلیه و تن‌کیلومتر رتبه اول تا سوم را در ادارات کل مناطق راه‌آهن کشور دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.