بازدید سایت : ۳۴۰۸۲

◄ حمل غیر اصولی بار؛ مدیران فنی شرکت های حمل و نقل کجایند؟+ عکس

یکی از وظایف مدیران فنی شرکت های حمل و نقل این است که قبل از حرکت ناوگان، اقدامات لازم را برای حمل اصولی و مهار مناسب و اصولی بار انجام دهد.

تین نیوز |

یکی از وظایف مدیران فنی شرکت های حمل و نقل این است که قبل از حرکت ناوگان، اقدامات لازم را برای حمل اصولی و مهار مناسب و اصولی بار انجام دهد.

به گزارش تین نیوز، مدیران فنی شرکت ها ملزم هستند پس از بررسی نحوه بارگیری و مهار بار حمل بار را مورد تایید قرار داده تا مجوز صدور بارنامه صادر شود.

پس از حرکت ناوگان حامل بار، این ماموران پلیس راه در جاده ها هستند که می توانند نحوه مهار بار در کامیون ها را کنترل و نظارت کنند.

توجه نحوه به  بارگیری و حمل بار بسیار مهم است چرا که بارگیری غیر ایمن، حمل غیر اصولی و مهار نامناسب بار، کاری خطرساز و حادثه آفرین بوده  که نه تنها برای راننده و ناوگان حامل بار خطرناک است، بلکه برای رانندگان دیگری که در حال تردد در جاده ها هستند نیز تهدید جدی به حساب می آید.

بیشتر بخوانید:

رانندگان کامیون بارها با ارسال تصاویری از حمل غیر اصولی بار توسط برخی رانندگان کامیون و همچنین بی توجهی پلیس و دیگر دستگاه های ناظر به این موضوع، انتقاد کرده اند.

به گزارش تین نیوز، رانندگان می پرسند: ناوگانی که این گونه بارگیری کرده از مقابل پاسگاه های پلیس راه چگونه عبور می کند؟

عکس پیوست حمل غیر اصولی و مهار نامناسب بار را نشان می دهد.

مهار نامناسب بار
حمل غیراصولی بار
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • جلال ندائی

    مشکلات حمل ونقل براحتی می توان حل کرد

  • حسین

    واقعا خطرناک و غیر اصولی