دادستانی تهران مدیرعامل تپسی را فراخواند
دادستانی تهران در پی اظهار نارضایتی ها و گلایه مندی شهروندان از مشکلات به وجود آمده در ارایه خدمات سرویس مدرسه خودرو اینترنتی تپسی، به موضوع واکنش نشان داد.
در پی اظهار نارضایتی ها و گلایه مندی شهروندان از مشکلات به وجود آمده در ارایه خدمات سرویس مدرسه خودرو اینترنتی تپسی، دادستانی تهران به موضوع واکنش نشان داد.
به گزارش تین نیوز به نقل از میزان، تپسی نام تجاری شرکت پیشگامان فناوری و دانش آرامیس است که قبل از مهرماه با اعلام طرح جدید سرویس مدارس اقدام به ثبت نام سرویس مدرسه کرده و بررسی های اولیه حاکی از این است که پس از آغار سال تحصیلی تعهدات خود را انجام نداده و با ارسال پیامک عذرخواهی اقدام به باز گرداندن اصل پول کرده است.
در همین رابطه؛ دادستانی تهران در راستای پیگیری و صیانت از حقوق عامه و به عنوان مدعی العموم موضوع را پیگیری می کند و قرار است با تشکیل جلسه ای در روز دوشنبه با حضور مدیرعامل تپسی و دستگاه های متولی از جمله آموزش و پرورش شهر تهران در دستور کار دادستانی قرار گرفت.
لازم به ذکر است شرکت تپسی قبلا توضیحاتی درباره علل عدم انجام تعهدات را اعلام کرده است.