| کد خبر: 260617 |

اولویت مدیریت شهری اصفهان تکمیل مترو است

شهردار اصفهان با بیان اینکه اولویت مدیریت شهری این کلان شهر تکمیل پروژه خط دوم مترو است، گفت: می توانسیتم از قاعده عوامانه «چشم وهم چشمی» استفاده کنیم و بگوییم به رغم اینکه اولویت مترو است، باید کاری کنیم که مردم ببینید و جلوی دید آن ها باشد، اما برای تکمیل این پروژه تصمیم خردمندانه گرفتیم.

تین نیوز

شهردار اصفهان با بیان اینکه اولویت مدیریت شهری این کلان شهر تکمیل پروژه خط دوم مترو است، گفت: می توانسیتم از قاعده عوامانه «چشم وهم چشمی» استفاده کنیم و بگوییم به رغم اینکه اولویت مترو است، باید کاری کنیم که مردم ببینید و جلوی دید آن ها باشد، اما برای تکمیل این پروژه تصمیم خردمندانه گرفتیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم زاده امروز _چهارشنبه یکم شهریورماه_ در مراسم ورود دستگاه حفار مکانیزه خط دو متروی اصفهان به ایستگاه طوقچی اظهار کرد: در رابطه با شبهه ای که به تازگی بعضی رسانه ها در فضای مجازی دنبال می کنند، پاسخ کوتاهی می دهم؛ آن ها ادعا دارند که در دوره ششم شهرداری کار عمرانی انجام نمی شود، در حالی که از بودجه ۲۳ هزار میلیارد تومانی امسال، ۷۰ درصد عمرانی و حدود ۳۰ درصد، جاری است.

وی افزود: معتقدم حفظ این قاعده در بودجه، کار هنرمندانه ای است که کمتر کلان شهری توانسته است به آن پایبند باشند.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: ۶۴ درصد بودجه عمرانی شهر در سال جاری در حوزه حمل ونقل پیش بینی شده و در مجموع ۱۱۰۰ پروژه کوچک و بزرگ تعریف شده که ۱۱۰ پروژه شاخص شهری است و طبق آمار ۵۰ درصد آن فعال شده است، یعنی به مرحله اجرا رسیده یا در مرحله مناقصه قرار گرفته است و سایر پروژه ها تا چهار ماه آینده آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه شاید نگاه کسانی که انتقاد می کنند به سطح شهر است که چرا عملیات عمرانی نمی بینیم، ادامه داد: در زنجیره مدیریت شهری در دوره های قبل، بیش از ۹۰ درصد معابر طرح تفصیلی را اجرا کرده اند، بنابراین از این لحاظ پیشتاز هستیم.

قاسم زاده اضافه کرد: می توانسیتم از قاعده عوامانه «چشم وهم چشمی» استفاده کنیم و بگوییم به رغم اینکه اولویت مترو است، باید کاری کنیم که مردم ببینید و جلوی دید آن ها باشد، اما تصمیم خردمندانه گرفتیم و با توجه به اینکه تمام شهروندان یکی از مشکلات شهری اصفهان را مشکلات زیست محیطی می دانند، رفع آن را با احداث مترو در دستور کار قرار دادیم، حتی سال ۱۴۰۱، حدود پنج هزار میلیارد تومان اعتبار برای مترو و رینگ چهارم پیش بینی کردیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.