| کد خبر: 250105 |

◄ اقدام خودجوش رانندگان؛ تقدیر از 4 راننده همزمان با روز حمل و نقل

جمعی از رانندگان و مالکان ناوگان سنگین حمل و نقل کالا همزمان با 26 آذر و روز حمل و نقل ، از سه پیشکسوت این صنف و همچنین یکی دیگر از همکاران خود که ایثارگرانه نسبت به کمک به یک بیمار اقدام کرده بود، تقدیر و قدردانی کردند.

تین نیوز

جمعی از رانندگان و مالکان ناوگان سنگین حمل و نقل کالا همزمان با 26 آذر و روز حمل و نقل، از سه پیشکسوت این صنف و همچنین یکی دیگر از همکاران خود که ایثارگرانه نسبت به کمک به یک بیمار اقدام کرده بود، تقدیر و قدردانی کردند.

به گزارش تین نیوز، سید فخرالدین شریعتی در مورد این اقدام خود جوش رانندگان و کامیونداران گفت: تعدادی از رانندگان به دیدار سه برادر پیشکسوت و بزرگ این صنف به نام های عباس ملموس باف اصفهانی ، منوچهر ملموس باف اصفهانی و حسین علی ملموس باف اصفهانی رفته با اهدای لوح تقدیر و یک شاخه گل از آنان تقدیر کردند.

وی افزود: در این جمع آقای منوچهر ملموس باف به ذکر خاطره ای از زمان جنگ تحمیلی پرداخت و اعلام کرد که طبق اسناد موجود در دوران جنگ، با کشنده خود به جبهه اعزام شده و در مناطق جنگی به دلیل سقوط یک تانک، کشنده ایشان نابود و قرار شده یک کشنده به ایشان واگذار شود ولی با وجود پیگیری های انجام شده، این اقدام هرگز صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید:

رفتار ارزشمند راننده اصفهانی/ فروش ناوگان برای کمک به درمان فرزند همکار

 شریعتی همچنین به حقوق بازنشستگی رانندگان اشاره کرد و آن را رقمی ناچیز دانست که نیازمند اصلاح است.

وی همچنین از دیدار و قدردانی از یکی دیگر از رانندگان اصفهان خبر داد و گفت: در این دیدار از آقای اصغر اتحادی که با ایثار برای کمک به یکی از همکاران خود، اقدام کرده بود، با حضور در منزل این همکار دریا دل و اهدا لوح  تقدیر و تشکر به عمل آمد. 

شریعتی اظهار امیدواری کرد امسال به رسم چندین ساله که در هفته حمل و نقل برای پاسداشت مقام راننده از یکی از رانندگان نمونه تقدیر می شود، از یک راننده با معیارهای این چنینی تقدیر و تشکر گردد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.