بازدید سایت : ۲۷۳۰۵

پیگیری ۱۲۳۹ شکایت مردمی در دفتر حقوق شهروندی فرودگاه امام خمینی (ره)

شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از پاسخگویی به بیش از ۹۶۰ تماس تلفنی و پیگیری ۱۲۳۹ شکایت مردمی در دفتر حقوق شهروندی در این شرکت خبر داد.

پیگیری ۱۲۳۹ شکایت مردمی در دفتر حقوق شهروندی فرودگاه امام خمینی (ره)
تین نیوز

شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)  از پاسخگویی به بیش از ۹۶۰ تماس تلفنی و پیگیری ۱۲۳۹ شکایت مردمی در دفتر حقوق شهروندی در این شرکت خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عبدالحمید دلاوری، مدیر کل حوزه مدیر عامل و امور بین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)  با اشاره به بازنگری و بهینه‌سازی سیستم‌های پاسخگویی و  رسیدگی به شکایات مردمی شرکت مذکور گفت:  طی یک سال گذشته بیش از ۹۶۰ تماس تلفنی از طریق شماره تلفن ثابت   ۵۱۰۰۶۶۶۶ -۰۲۱ و سامانه پیامکی ۰۹۰۲۳۰۰۹۶۳۳ به ثبت رسیده است که تمامی این موارد توسط کارکنان دفتر حقوق شهروندی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) دریافت و پیگیری شده است.

وی افزود: علاوه بر موضوع مذکور  تعداد یک هزار و ۲۳۹ شکایت مردمی نیز وصول، ثبت و رسیدگی شده است.

 دلاوری خاطر نشان کرد: دفتر حقوق شهروندی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ضمن استقرار نماینده در ترمینال مسافری از طریق ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه و درگاه سایت نیز آمادگی دریافت و رسیدگی به فرمایشات مراجعان به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی را دارد، همچنین در راستای انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، اسناد عمومی قابل انتشار و غیر محرمانه شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در  وبسایت https://iranfoia.ir، به تعداد یک هزار و ۳۵۱ سند مرتبط با فعالیت‌های این شهر جهت بهره برداری عمومی منتشر شده است.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.