بازدید سایت : ۳۰۴۳۱

آسفالت 200کیلومتر راه‌روستایی در آذربایجان غربی

امسال ۲۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی آذربایجان غربی آسفالت می‌شوند. ارسلان شکری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: تاکنون ۱۰۴ کیلومتر از راه‌های روستایی استان با هزینه ۳۷ میلیاردتومان روکش شده است.

آسفالت 200کیلومتر راه‌روستایی در آذربایجان غربی
تین نیوز

امسال ۲۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی آذربایجان غربی آسفالت می‌شوند. ارسلان شکری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: تاکنون ۱۰۴ کیلومتر از راه‌های روستایی استان با هزینه ۳۷ میلیاردتومان روکش شده است.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، شکری بابیان اینکه درحال‌حاضر ۱۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر جاده مواصلاتی در آذربایجان غربی وجود دارد که ۶۴ درصد آن را راه‌های روستایی تشکیل می‌دهد اضافه کرد: برای لکه‌گیری و آسفالت هر کیلومتر جاده در سال‌جاری به‌طور متوسط بیش از چهار میلیارد ریال هزینه شده است.

او از شناسایی ۴۶ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان خبرداد و خاطرنشان کرد: برای رفع این نقاط حادثه‌خیز ۴۰ تا ۴۵ میلیاردتومان اعتبار نیاز است که نیمی از این اعتبار توسط استانداری و مابقی از سوی راهداری تأمین می‌شود.

او گفت: محدودیت‌های اعتباری مانع از اجرای تمامی طرح‌های مدنظر برای ایمن‌سازی جاده‌های استان و بهسازی روند ترددهای بین‌شهری است اما براساس اولویت این طرح‌ها نسبت به ایمن‌سازی نقاط پرحادثه و توسعه و بهسازی راه‌ها اقدام می‌شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.