| کد خبر: 142938 |

ادامه محدودیت تریلر و اتوبوس در محور سمنان ـ مازندران

علیرضا قدمی با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی از فردا در محورهای مازندران آغاز می‌شود، افزود: همچنین محدودیت تردد تریلر و اتوبوس با توجه به وضعیت راه و فقدان ایمنی کافی در برخی پیچ‌ها در محور سمنان- مازندران همچنان ادامه دارد.

تین نیوز

علیرضا قدمی با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی از فردا در محورهای مازندران آغاز می‌شود، افزود: همچنین محدودیت تردد تریلر و اتوبوس با توجه به وضعیت راه و فقدان ایمنی کافی در برخی پیچ‌ها در محور سمنان- مازندران همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مواصلاتی مازندران به‌صورت عادی و روان است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی درباره بحث تصادفات، بیان کرد: از ابتدای امسال تصادف فوتی برابر سال گذشته بوده ولی از ابتدای اجرای طرح تابستانه پلیس راه تصادفات فوتی کاهش یافت.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه طی روزهای گذشته شاهد افزایش تصادفات موتورسواران بودیم، اضافه کرد: توصیه ما همراه داشتن کلاه برای موتورسواران بوده تا با مشکلی مواجه نشوند.

این مسؤول تصریح کرد: بیشتر تصادفاتی که در محورهای مازندران افراد بومی هستند که لازم است بیشتر به قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی توجه کنند.

قدمی با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی از فردا در محورهای مازندران آغاز می‌شود، افزود: همچنین محدودیت تردد تریلر و اتوبوس با توجه به وضعیت راه و فقدان ایمنی کافی در برخی پیچ‌ها در محور سمنان- مازندران همچنان ادامه دارد.

وی با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

 

منبع: خبرگزاری موج

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.