| کد خبر: 132324 |

سهمیه سوخت پایه ناوگان فاقد کارکرد در کرمانشاه کاهش می‌یابد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: سهمیه سوخت پایه دارندگان ناوگان فاقد کارکرد در کرمانشاه به یک پیمانه کاهش می‌یابد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: سهمیه سوخت پایه دارندگان ناوگان فاقد کارکرد در کرمانشاه به یک پیمانه کاهش می‌یابد.

 

به گزارش تسنیم،  بهمن خسروانی با اشاره به تخصیص سهمیه پایه کاهش یافته به ناوگان دیزیلی فاقد عملکرد براساس اسناد حمل و ثبت‌نام شده در سایت  www.utcms.ir اظهار داشت: براساس مصوبات کارگروه سیستم جامع پیمایش حمل و نقل بار و مسافر روند کاهش سهمیه پایه ناوگان یاد شده تا شهریور ادامه داشته و در نهایت به اندازه یک پیمانه آفلاین تقلیل خواهد یافت.

 

خسروانی عنوان کرد: با توجه به مصوبات کارگروه سیستم جماع پیمایش ناوگان حمل و نقل بار و مسافر آن دسسته از ناوگان دیزلی داری کارت هوشمند ناوگان که فعالیت بین‌شهری مطابق با اسناد حمل نداشته و به عنوان ناوگان فعال در حمل و نقل درون شهری در سایت وزارت کشور به آدرس گفته شده نیز ثبت‌نام نشده باشد تنها از سهمیه پایه عمومی کاهش یافته برخوردار می‌شوند.

 

وی گافزود: این طرح ویژه ناوگان منفعل یا آن دسته از ناوگان دیزلی است که فاقد کارکرد براساس اخذ بارنامه هستند و ناوگان فعال در بخش برون‌شهری که دارای مدارک مثبته و کارت هوشمند فعال هستند به دلیل ارسال اطلاعات تخصیص سوخت براساس کارکرد بارنامه‌های اخد شده از طریق سامانه مشترک از شمول این طرح خارج بوده و نیازی به ثبت‌نام در سامانه درون‌شهری ندرند.

 

خسروانی درباره آن دسته زا دارندگان ناوگان که خواهان اطلاعات درباره کارکرد و پیمایش خود هستند گفت: مالکان و دارندگان ناوگان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.smartcard.rmto.ir  تمامی اطلاعات و استعلامهای مربوطه در خصوص کارت هوشمند، اموزشهای مربوطه، کارت سلامت و پیمایش سوخت را دریافت کنند.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.