| کد خبر: 165442 |

◄ پیش‌بینی تولید 600 واگن باری در «واگن پارس»

مدیرعامل شرکت واگن پارس از برنامه تولید 600 واگن باری در سال جاری خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت واگن پارس از برنامه  تولید 600 واگن باری  در سال جاری  خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، محمدرضا مختاری گفت: ارزش ریالی هر یک از این واگن‌های باری تولیدی در این شرکت تولیدی بین 800 تا 2 میلیارد و 400 میلیون ریال متغیر است و برآورد می‌شود که امسال قراردادهای کاری با مجموع ارزش ریالی 2 هزار میلیارد ریال در واگن پارس اراک رقم بخورد.

او گفت: قرارداد تولید 44 واگن مسافربری با شرکت‌های بهره‌بردار داخلی به ارزش هزار میلیارد ریال منعقدشده که ارزش تقریبی هر واگن تولیدی آن 20 میلیارد ریال است.

مختاری گفت: 315 دستگاه واگن باری نیز پارسال به ارزش ریالی بیش از هزار میلیارد ریال و 26 دستگاه واگن مسافربری به ارزش حدود 800 میلیارد ریال در شرکت واگن پارس اراک تولید شد که نسبت به مدت مشابه قبل آن تولید این محصولات حدود 50 درصد رشد داشته است.

او گفت: قرارداد تولید واگن‌های باری با شرکت‌های توکاریل و پارسیان ریل شرق و واگن‌های مسافربری با شرکت حمل‌ونقل ریلی رجاء منعقدشده است.

مدیرعامل شرکت واگن پارس گفت: 10 واگن غله‌بر به سفارش شرکت پارسیان ریل شرق در هفته گذشته توسط واگن پارس اراک تکمیل و به شرکت بهره‌بردار تحویل شد.

به گزارش ایرنا، مختاری گفت: قرارداد واگن‌های غله‌بر با شرکت پارسیان ریل شرق است که سال گذشته 70 دستگاه به شرکت بهره‌بردار تحویل شد و واگن‌های باقی‌مانده نیز تا پایان خردادماه امسال تحویل می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.