| کد خبر: 206439 |

خرید لاستیک دولتی؛ راهنمای ثبت‌نام و خرید اینترنتی لاستیک خودرو

اگر قیمت لاستیک آزاد ناامیدتان کرده و با شنیدن قیمت‌ها حساب و کتابتان به هم ریخته، زیاد نگران نباشید. روی خرید لاستیک دولتی حساب کنید.

تین نیوز

اگر نمی‌دانید که برای خرید لاستیک دولتی باید کجا بروید، اگر نمی‌دانید چطور و در کدام سایت و چگونه ثبت نام لاستیک دولتی را انجام دهید، این مطلب برای شما نوشته شده و به طور مرتب با اطلاعات جدید بروز رسانی می‌شود است. با ما همراه باشید.

چرا لاستیک دولتی بخریم؟

اگر مشاهده قیمت لاستیک در بازار ناامیدتان می‌کند، می‌توانید روی خرید لاستیک دولتی حساب باز کنید. پیش از این لاستیک‌های دولتی بیشتر برای تاکسی‌ها و حمل و نقل عمومی عرضه می‌شد، اما آنطور که انجمن تولیدکنندگان تایر اعلام کرده، مردم می‌توانند به دو روش حضوری و آنلاین لاستیک دولتی بخرند. قیمت لاستیک برای پراید در بازار آزاد دست کم حدود هر جفت یک میلیون و دویست هزار تومان است. تازه این صرفا برای لاستیک‌های ایرانی است و قیمت برند‌های خارجی بسیار بیش از اینهاست. اگر با شنیدن قیمت‌ها حساب و کتابتان به هم ریخته، زیاد نگران نباشید. شرکت‌های تایرسازی هر روز محصولاتشان را با نرخ مصوب در نمایندگی‌ها و سامانه‌های فروش آنلاین عرضه می‌کنند که بین ۲۵ تا ۵۰ درصد ارزان‌تر از نرخ روز بازار است. برای مثال لاستیک دولتی مخصوص پراید جفتی حدود 545 هزار تومان قیمت دارد.

راهنمای اطلاع از قیمت انواع لاستیک خودرو/ 10 آبان 1400

راهنمای اطلاع از قیمت انواع لاستیک خودرو/ جدول قیمت لاستیک

چگونه درخواست لاستیک سهمیه‌ای یا دولتی بدهیم؟

1- خرید حضوری

اگر خرید حضوری را ترجیح می‌دهید می‌توانید به نمایندگی‌های شرکت‌های تایرسازی داخلی مراجعه کنید. در این حالت می‌توانید سالانه دو حلقه لاستیک دولتی بخرید. فهرست نمایندگی‌های این شرکت‌ها در سایت آن‌ها قابل مشاهده است. باید توجه داشته باشید که ممکن است موجودی لاستیک نمایندگی‌ها در طول روز به اتمام برسد، برای همین بهتر است قبل از مراجعه حضوری با نمایندگی مورد نظر تماس بگیرید.

لیست نمایندگی فروش لاستیک بارز در تهران و البرز

2- خرید از سامانه های ثبت نام لاستیک دولتی

​روش راحت‌تر، ثبت نام لاستیک دولتی از سامانه‌های فروش آنلاین است. توزیع لاستیک دولتی به صورت آنلاین هر روز در یک ساعت خاص بازگشایی می‌شوند. در این حالت سهمیه سالانه هر کد ملی چهار حلقه در نظر گرفته شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد ظرفیت فروش لاستیک دولتی در سامانه‌های فروش آنلاین در همان دقایق ابتدایی به اتمام می‌رسد و بهتر است سر ساعت برای خرید مراجعه کنید. بعد از ثبت سفارش و پرداخت هزینه، لاستیک‌ها بعد از یک هفته به آدرس اعلام شده ارسال خواهد شد. دو شرکت تایر سازی کویر و بارز، امکان خرید آنلاین لاستیک دولتی را فراهم کرده‌اند. به این صورت که شما با مراجعه به سامانه فروش این دو شرکت و بارگذاری تصویر مدارک خودرو و کارت ملی‌تان، امکان خرید سالانه چهار حلقه لاستیک را دارید.

ثبت نام لاستیک دولتی بارز

ثبت نام لاستیک دولتی کویر

چه تاریخ و ساعتی برای لاستیک دولتی ثبت نام کنیم؟

آنطور که در اطلاعات سامانه فروش کویر اعلام شده، مرحله بعدی ثبت نام برای تایرهای رینگ ۱۳، ۱۴ و ۱۵، در تاریخ ۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶ خواهد بود. اما مشتریانی که خودروی آنها دارای تایرهای رینگ ۱۶، ۱۷، ۱۸ می باشد، همه روزه می توانند نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام نمایند. از آنجا که سامانه ثبت‌نام هر روز بازگشایی می‌شود، اگر در روز اول موفق به خرید لاستیک دولتی نشدید، نیازی به نگرانی نیست و می‌توانید روز بعد دوباره شانس خود را امتحان کنید.

مدارک دریافت لاستیک دولتی چیست؟

مدارک لازم برای دریافت لاستیک دولتی کارت ملی و کارت ماشین اعلام شده است (آپلود تصاویر آن‌ها در خرید آنلاین) و همچنین برای خرید حضوری، حتما شخص صاحب خودرو باید برای خرید لاستیک مراجعه کند. در ثبت نام آنلاین، هنگام دریافت حواله لاستیک دولتی خود از مامور پست باید کارت ملی خود را ارائه کنید.

سهمیه سالانه لاستیک دولتی چند حلقه لاستیک است؟

در روش حضوری سهیمه سالانه دو حلقه در نظر گرفته شده و اگر موفق شوید در فروشگاه‌های آنلاین دو شرکت تایر سازی بارز و کویر ثبت نام کنید، می‌توان چهار حلقه لاستیک بخرید.

دو شرکت تایر سازی کویر و بارز، امکان خرید آنلاین لاستیک دولتی را فراهم کرده‌اند. به این صورت که شما با مراجعه به سامانه فروش این دو شرکت و بارگذاری تصویر مدارک خودرو و کارت ملی‌تان، امکان خرید سالانه چهار حلقه لاستیک را دارید. 

چه ساعتی برای لاستیک دولتی ثبت نام کنیم؟

کویر تایر

مرحله بعدی ثبت نام برای تایرهای رینگ ۱۳، ۱۴ و ۱۵، در تاریخ ۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶ خواهد بود.

زمان ثبت نام از ساعت ۱۲ تا ۸:۳۰ روز بعد است.

برای خرید لاستیک دولتی به چه مواردی توجه کنیم؟

  • تجربه نشان می‌دهد ظرفیت فروش آنلاین لاستیک‌های دولتی در همان دقایق اولیه به پایان می‌رسد و لازم است که سر موقع برای خرید لاستیک اقدام کنید.
  • لاستیک‌ها تا ۱۰ دقیقه در سبد خرید شما باقی می‌ماند تا برای بارگذاری مدارک مهلت داشته باشید، اگر از خرید انصراف دهید، لاستیک انتخاب شده دوباره به ظرفیت فروش برگردانده می‌شود. 
  • بر اساس اعلام شرکت کویر تایر مشتریانی که برای تایرهای رینگ ۱۶، ۱۷، ۱۸ ثبت نام می کنند، امکان ویرایش خودرو (انتخاب خودروهای مربوط به تایرهای رینگ ۱۳، ۱۴، ۱۵) را نخواهند داشت.
  • فقط درصورت دریافت برگ چاپ رسید در مرحله آخر نوبت دهی، نوبت شما با موفقیت ثبت شده است. بدین معنی که دریافت پیامک به تنهایی به منزله ثبت نوبت شما نیست. در صورت عدم دریافت برگ چاپ رسید،  نسبت به دریافت مجدد نوبت اقدام فرمایید.
  • مصطفی تنها، سخنگوی انجمن تولیدکنندگان تایر می‌گوید هر نماینده مستقیم شرکت‌های تایرساز موظف هستند لاستیک‌ها را به قیمت رسمی یا همان قیمت مصوب سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان بفروشند. اگر گزارشی از تخلف این شرکت‌ها ارائه شود که نماینده‌ای تایر را گران‌تر از قیمت رسمی عرضه کند، برخورد خواهد شد؛ به این صورت که سهمیه آن شرکت قطع می‌شود.
  • در خصوص توزیع لاستیک دولتی در سایت سامانه جامع تجارت ابتدا گفته شد که مردم  ثبت نام کنند اما پس از آن اعلام شد که نیازی به ثبت نام نیست.
  • تاکسیرانان تهران میتوانند از طریق سایت باشگاه رفاه تاکسیرانان تهران اقدام به ثبت‌نام لاستیک دولتی تاکسی کنند.

قیمت لاستیک‌های دولتی برای خودرو‌های مختلف

برای دیدن بروزترین قیمت لاستیک ها اینجا کلیک کنید.

(آخرین بروزرسانی 1398/12/10)

لاستیک‌های سایز ۱۳ دولتی که برای پراید و mvm 110 مناسب هستند، ۱۵۶ هزار تومان به نرخ دولتی قیمت دارند. پهنای این لاستیک‌ها ۱۶۵ میلی‌متر است و اگر لاستیک اسپرت ۱۷۵ بخواهید، قیمت آن به ۱۶۶ هزار تومان به ازای هر حلقه می‌رسد. با این حساب می‌توان گفت: چهار حلقه لاستیک سایز اصلی پراید برایتان حدود ۶۲۴ هزار تومان هزینه خواهد داشت.

لاستیک‌های سایز مناسب تیبا با مشخصات 175/70R13 عرضه می‌شوند و قیمت آن‌ها کمی از لاستیک پراید گران‌تر است. این لاستیک‌ها ۱۷۰ هزار تومان قیمت دارند و برای ساینا و ریو هم قابل استفاده هستند. چراکه اندازه رینگ این خودرو‌ها یکسان است.

پژو ۴۰۵، ۲۰۶، ۲۰۷، پارس، رانا و کوییک دنده‌ای لاستیک‌های سایز ۱۴ با پهنای ۱۸۵ احتیاج دارند. نرخ دولتی این لاستیک‌ها ۱۹۵ هزار تومان است و این یعنی اگر بخواهید چهار حلقه لاستیک برای ماشینتان بخرید، هزینه آن حدود ۷۸۰ هزار تومان خواهد بود. اگر بخواهید سراغ تایر‌های پهن‌تر برای رینگ اسپرت بروید، قیمت لاستیک دولتی سایز ۱۴ با پهنای ۲۰۵ حدود ۲۴۰ هزار تومان به ازای هر حلقه است. با این حساب هزینه خرید چهار حلقه لاستیک به ۹۶۰ هزار تومان می‌رسد.

سمند، زانتیا، رنو ساندرو، تندر ۹۰، ساندرو و برلیانس لاستیک سایز ۱۵ لازم دارند. این لاستیک‌ها با پهنای ۱۸۵ حدود ۲۱۰ هزار تومان قیمت دارند. با این حساب اگر چهار حلقه لاستیک برای ماشینتان بخواهید، باید رقمی حدود ۸۴۰ هزار تومان هزینه کنید. لاستیک‌های سایز ۱۵ پهن‌تر با پهنای ۱۹۵ گران‌تر هستند و ۲۲۷ هزار تومان قیمت دارند. خرید چهار حلقه لاستیک سایز ۱۵ با پهنای ۱۹۵ برایتان حدود ۹۱۰ هزار تومان خرج خواهد داشت. اگر لاستیک را برای دنا می‌خواهید، باید سراغ همین لاستیک‌ها بروید. لاستیک‌های بزرگ‌تر ۲۰۵ میلی‌متر پهنا دارند و قیمت آن‌ها به ۲۵۰ هزار تومان می‌رسد. هزینه خرید چهار حلقه لاستیک سایز ۱۵ با پهنای ۲۰۵ به یک میلیون تومان می‌رسد.

اغلب ماشین‌های وارداتی لاستیک سایز ۱۶ لازم دارند و این لاستیک‌ها با پهنای ۲۰۵ حلقه‌ای ۳۴۶ هزار تومان قیمت دارند. با این حساب هزینه لازم برای خرید دو جفت آن‌ها به یک میلیون و ۳۸۴ هزار تومان می‌رسد. لاستیک‌های سایز ۱۷ که یکی از بزرگترین لاستیک‌های خودرو‌های سواری به حساب می‌آیند، ۴۷۸ هزار تومان به ازای هر حلقه قیمت دارند. این قیمت برای لاستیک‌های با پهنای ۲۱۵ اعلام شده است.

قیمت لاستیک در بازار آزاد

(آخرین بروزرسانی 1398/12/10)

لاستیک‌های کویر و بارز در بازار آزاد دست کم یک و نیم برابر نرخ دولتی قیمت دارند. برای مثال هر جفت لاستیک کویر سایز ۱۳ با پهنای ۱۶۵ حدود ۵۴۰ هزار تومان قیمت دارند. این نرخ برای لاستیک‌های بارز به ۵۷۰ هزار تومان می‌رسد. نرخ دولتی این لاستیک‌ها هر حلقه ۱۵۶ و هر جفت ۳۱۲ هزار تومان در نظر گرفته می‌شود. لاستیک‌های خارجی قیمت‌های به مراتب بالاتری دارند. برای مثال لاستیک سایز ۱۳ رودستون حدود ۹۲۰ هزار تومان به ازای هر جفت است. کومهو جفتی ۸۰۰ هزار تومان است و قیمت لاستیک‌های هانکوک به یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان می‌رسد. با این حساب اگر بخواهید سراغ لاستیک‌های خارجی بروید، برای پراید و خودرو‌های مشابه آن باید دست کم دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان هزینه کنید تا چهار حلقه لاستیک را عوض کنید.

لاستیک‌های سایز ۱۴ ایرانی مناسبت برای خانواده پژو، با برند‌های کویر، یزد و بارز در بازار آزاد بین ۶۰۰ تا ۶۱۰ هزار تومان به ازای هر جفت قیمت دارد. قیمت لاستیک دولتی در این سایز حلقه‌ای ۱۹۵ هزار تومان و جفتی ۳۹۰ هزار تومان است و حدود ۳۰ درصد کمتر از نرخ بازار آزاد در نظر گرفته می‌شود. لاستیک‌های خارجی سایز ۱۴ دست کم یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان به ازای هر جفت فروخته می‌شوند. این قیمت برای لاستیک‌های رودستون است. لاستیک کومهو هم همین قیمت را دارد، اما مدل‌های پهن‌تر با پهنای ۲۰۵ گران‌تر هستند و جفتی یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان فروخته می‌شوند. این رقم برای لاستیک‌های هانکوک به یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان می‌رسد. با این تفسیر برای خرید چهار حلقه لاستیک سایز ۱۴ با پهنای ۲۰۵ باید رقمی حدود سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان هزینه کنید.

لاستیک ایرانی سایز ۱۵ مناسب برای خودرو‌هایی مثل سمند، دنا و مشابه آنها، در بازار آزاد حدود ۹۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود. این رقم برای هرجفت لاستیک است و به این معناست که هر حلقه حدود ۴۷۵ هزار تومان قیمت دارد. باید توجه داشته باشید که لاستیک دولتی سایز ۱۵ با همین برند‌ها یعنی کویر و بارز، حدود ۲۱۰ هزار تومان است. این مورد نشان می‌دهد لاستیک دولتی سایز ۱۵ تقریبا نصف قیمت بازار است. اختلاف نرخ دولتی و آزاد لاستیک‌های سایز ۱۵ بیشتر از لاستیک‌های کوچک‌تر است. در بین برند‌های خارجی، قیمت لاستیک‌های این سایز دست کم یک میلیون و ۴۵۰ هزار تومان در نظر گرفته می‌شود که مربوط به برند رودستون است. لاستیک کومهو سایز ۱۵ با پهنای ۱۹۵ حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و با پهنای ۲۰۵ حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت دارد. با این حساب در صورت انتخاب این لاستیک‌ها برای تعویض هر چهار حلقه باید حدود سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان هزینه کنید.

قیمت لاستیک‌های سایز ۱۶ ایرانی که بیشتر برای خودرو‌هایی مثل دنا پلاس یا خودرو‌های سدان وارداتی مناسب هستند، دست کم یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است. نرخ دولتی این لاستیک‌ها به ازای هر حلقه ۳۵۰ هزار تومان و به ازای هر جفت ۷۵۰ هزار تومان در نظر گرفته می‌شود. با این حساب می‌توان گفت: قیمت لاستیک دولتی در این سایز تقریبا سه چهار نرخ بازار آزاد است. اگر سراغ لاستیک‌های خارجی سایز ۱۶ بروید، باید دست کم دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان هزینه کنید که مربوط به لاستیک‌های کومهو با پهنای ۲۰۵ است. قیمت لاستیک‌های ۲۲۵ همین برند و همین سایز، به دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان می‌رسد.

باید توجه داشته باشید، بر خلاف لاستیک‌های دولتی که به ازای هر حلقه قیمت‌گذاری شده‌اند، قیمت لاستیک‌های موجود در بازار عموما به ازای هر جفت اعلام می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • خسرو صفری نسب 68 48

    لتستک فابریک پژو ۲۰۷ چهار حلقه

    • حسن قبادی 106 48

      لاستیک پراید چهار حلقه

    • مرادي 43 31

      ٠

    • علیرضا مهرجو 48 37

      4حلقه لاستیک پژوپارس
      1/9/99

  • سمیه وفایی 85 48

    خرید دو جفت لاستیک پراید

    • بهنام 64 41

      4حلقه یا2حلقه حداقل لاستیک پراید175

  • محمد درزاده 63 32

    لاستیگ پراید

  • امیر 45 17

    لاستیک پراید ۱۶۵

    • فرهاددرویشی 48 16

      خریدچهارعددلاستیک پراید175

  • محسن 32 18

    عالی

  • مهدی کاظمی 50 39

    لاستیک پیکان وانت پهن دو حلقه

    • عرفان 57 33

      ۴ حلقه لاستیک وانت پیکان

  • جاسم هبادی 53 17

    خرید یک جفت لاستیک پراید165

  • مرنضی 33 26

    یک جفت لاستیک پراید میخوام

  • روح الله 66 21

    سلام لاستيك پرايد دولتي ميخوام اينترنتي نتونستم ثبت نام كنم

  • افشین روشن صورت 38 20

    حدودا ۴ ماه هست لاستیک دولتی می خواستیم نشده ثبت نام کنیم

  • Vahid 33 9

    بابا این ترفندش چیه که کافی‌نت‌ها می‌تونن بگیرن ولی مردم عادی نه!!!؟؟؟

  • علی براتی 22 8

    فعلادریافت نکردم پس ازدریافت اعلام نظرخواهم کرد

  • میثم 14 8

    یک جفت لاستیک پراید
    ممنون

  • محمدرضا حامد کجایی 22 11

    لاستیک میخواهم

    • مهرشادکفاش یعقوبی 2 0

      ۴حلقه لاستیک پژو ۴۰۵ جی ال ایکس دولتی ایران تایر میخواهم

    • ناشناس 0 0

      خوب کاری میکنی😄😄😄

  • ناصراپرخیده 20 11

    یک جفت لاستیک پراید ۱۶۵ میخوام

  • محمدعلی سعیدی 7 3

    مسخره است

  • محمد خضری 14 10

    سلام من تعویض روغنی دارم می خواستم ببینم شرایط نمایندگی نصب لاستیک های دولتی چیه؟ آیا این امکان این شرایط هست با توجه به نبود نمایندگی در شهر من می توانم نمایندگی تبت نام لاستیک های دولتی رو بگیرم؟

  • مهدی زمانی 21 7

    سلام شهر اراک یه نماینده فروش داره به نام ...که پسرش فقط به دوستانش و فامیلاش لاستیک میده بقیه هم هیچ رسیدگی کنید

  • ناشناس 16 5

    من الان سه روزه نمی تونم ثبت نام طایر انجام بدم

    • بهمن 12 9

      سلام دمت گرم که گفتی بخدا من بیشتر از تو درگیرم یک هفته بیشتر است اصلا نوبت دهی ندارند

    • علی 11 5

      شما سه روزه ویه هفته اس من حدود 5 ماهه آقا...مدارک ما رو میگیرن و به نام ما لاستیک خودشون میرن میدن بازار!!!!

  • محمد 17 5

    من الان 3 روزه نمیتونم ثبت نام کنم لاستیک بگیرم چکار باید بکنم

    • داود 13 8

      دیر اومدید زود هم میخواید برید؟ من 3 هفته است هنوز موفق نشدم

  • حامد رنجبران 14 6

    لاستیک پراید

  • خاتون غفران مسجود 13 11

    چهار حلقه لاستیک تیبا

    • ناشناس 13 2

      سلام نمایندگی چهار دانگه 2ماهه نمیتونم ثبت نام کنم

  • فرشید 19 5

    چرا مردم با این لاستیک دولتی سرکار میذارید وقتی همچین چیزی نیست چند روزه می‌خوام گیرم نمیاد نمیشه ثبت نام کنم

    • Hamid 5 2

      لاستیک۴۰۵

  • رسول 16 6

    لاستیک نیسان وانت هم دارین؟؟

    • ناشناس 11 4

      پیدا کردی به منم خبر بده لاستیک نیسان میخوام

    • فقط به مردم عادی لاستیک فرغون میدن. 3 1

      لاستیک فرغون با تیوپ شده500 هزار تومن. ای داد کلید امید گم شده

  • محمدرضاحلاج یزدی 7 10

    من هنوز ثبت نام نکرده ام

    • علیرضا صالحی 24 10

      نحوه ثبت نام و زمانثبت نام مشخص شود

  • افشین دامنی 7 8

    یک جفت لاستیک پهن 175 پراید

  • حمید 9 0

    رفتم نمایندگی شاد آباد شماره تلفن پشت شیشه زدن ازساعت 10 الا11 تمام ساعت تلفن اشکاله بعد از ان ساعت هم که جواب می دن میگن ضرفیت پرشره

  • حسن رحیمی 8 0

    من لاستیک میخوام

  • عقیل 5 1

    ۴ حلقه لاستیک ال ۹۰

  • مهرناز 4 9

    عالی

  • مهدی عباسی 7 1

    لاستیک پژو ۴۰۵ میخاستم

  • احمدی 9 3

    سلام در سال 99 هنوز موفق به ثبت نام نشده ام

    • darya 17 18

      ما ثبت نام میکنیم هرکسی خواست میتونه بگه با اطمینان کامل اطلاعات بده قیمت ثبت نام هم 130 تومن هست

  • مهدی قربانیان 8 4

    لاستیک پراید

  • محمد 11 5

    لاستیک فقط به ... میدن خداوند نابودتون کنه کرونا بگیرید

  • محمدعلی باقری 8 1

    2 حلقه لاستیک ایران تایر

  • مهدی حبیب زاده 11 3

    لاستیک پیکان

  • مجتبی 10 5

    دوعددلاستیک پیکان

  • حسنعلی کریمی 7 2

    دو جفت لاستیک بارز ۱۸۵ ،۶۵،۱۴

  • مهران 26 1

    هرروز راس ساعت ۹وارد سیستم ثبت نام لاستیک میشم اما میزنه تمام شد.میشه بگیدکی میتونه قبلش بخره که تمام میشه؟ اگرحق مردمه چرا بدون ثبت نام ازروی کارت ملی به ماشین دارهانمیدید؟ خیلی راحت بگیدعکس مدارک وبدن به سایت تاخودتون براشون بفرستید.بخواهیدمیشه!!!!مردم خسته اند،بسه دیگه

  • حسین چراغی 7 1

    ۴حلقه لاستیک ۱۶..۵۵.۲۰۵ میخواستم

  • میکاییل عرشی ثمرین 6 2

    سلام 4 حلقه لاستیک لازم دارم

  • صمد کریمی 12 2

    لاستیک بارز پراید

  • مجتبی توحیدی 3 4

    لاستیک رانا T5

  • زهراعاقل 4 3

    پرشیا ۴حلقه میخواستم

  • معصومه همتی 33 6

    سلام برای ثبت نام اینتر نتی از کجا باید وارد سایت بشیم سفارش بدیم ؟ لطفا راهنمایی کنید

  • سعید 13 0

    سلام من یک جفت لاستیک پراید میخوام با ماشین دارم کار میکنم خرج خونه میدم تورو خدا بدین

  • ضیافت محمدی 5 4

    دو جفت لاستیک پژو می خوام

  • بهروز نصیری 16 0

    سلام هر روز چند ساعت با گوشی و صبح تا ظهر از این کافی نت به اون کافی نت برا ثبت نام ولی هنوز موفق نشدم لطفا راهنمایی کنید ممنون کاش یه راه ساده نر هم بود

    • ایوب ایمانی 4 3

      یک جفت لاستیک پراید احتیاج دارم

  • بهروز نصیری 6 4

    لاستیک تیبا

  • حسن جباری درجه 9 5

    برای اسم نویسی لاستیک

  • جابر شهیدی 4 1

    ندال

  • محسن اله دو 8 2

    دوجفت لاستیک پراید165

  • حمیدملک میرزایی 5 4

    چهارحلقه لاستیک ۱۷۵

  • ناشناس 17 2

    تو رو خدا یه فکری بکنید مسؤلین اون بد بختی که با ماشینش کار میکنه تا نون زن وبچه اش در بیاره باید چکار کنه باید یک ماه ماشین بدونه بعد یه چیزی هم قرض کنه هم بزاره روش تا دوتا حلقه لاستیک برا ماشینش بخره خدا خوش میاد این چه جور ثبت نامی هسته که هیچ وقت هم سایتش باز نیست

  • مهدی 5 2

    لاستیک پژو

  • مجتبی 5 2

    لاستیک 15میخوام

  • حسن 7 3

    لاستیک پراید ۱۷۵ یک جفت

  • سلام‌خسروی 4 6

    لاستیک‌پراید‌۲جفت

  • حامد پرویزی 5 5

    4حلقه لاستیک پیکان وانت

  • محمد رحمانی 4 2

    4حلقه لاستیک ۱۶۵ بارز پراید

  • محمد 4 4

    سلام ۲حلقه لاستیک پراید ۱۷۵ میخوام
    اما هرچی میخوام ثبت نام کنم نمیشه

  • سید حمزه حسنی تبار 6 1

    سلام ببخشید لاستیک ۴۰۵ پژو دولتی میخواهم چکار باید انجام دهم ممنون

  • مهدی جعفریان 6 2

    چهار حلقه لاستیک پژو پارس شدیدا نیاز دارم.فقط لطفا مثل ثبت نام اینترنتی اول مرداد 99 کویرتایر نباشه.دقیقا 12 ظهر وارد سایت شدم برا ثبت نام لاستیک.پیام داده ظرفیت کامل شد 15 مرداد مراجعه کنین.علی برکت ا...

  • شهاب 3 3

    لاستیک 2۰۵ یزد تایر ۴حلقه

  • منوچهر سلیمانی 6 1

    من که حدود ۵ونیم پیش ثبت نام کردم هفته ای ۳ بارم میرم کافینتلاستیک کجا بود همش دروغه کافینتی میگه تا الان کسی نگرفته

  • جلال صادقی 11 3

    لاستیک دولتی پراید میخواستم نتونستم ثبت نام اینترنتی کنم.... چطوری میتونم لاستیک بگیرم.

  • مسلم 5 2

    لاستک بارز

  • مهدی 4 0

    خرید لاستیک دولتی

  • جلال بندگیان اصفهانی 4 2

    خرید دوجفت لاستیک پراید

  • جلال بندگیان اصفهانی 7 1

    دو جفت لاستیک دولتی 165یا175میخوام راننده اسنپ هستم ولاستیکهام خراب است

  • ناشناس 6 2

    واقعا چه وضع لاستیک باید بتونن مردم راحت بخرند هزار دست انداز جلوشونه

  • موسی فرجی 4 4

    لاستیک بارز۱۷۵پراید

  • علی نوحی 2 5

    خریدیه جفت لاستیک پراید

  • محسن محمدی 5 1

    چهارحلقه لاستیک سمند۲۰۵

  • Barati 4 1

    سلام.یک جفت لاستیک پرایدمیخوام

  • مجید 4 1

    برای پرشیامیخام تشکد

  • محمد 3 2

    یه جفت لاستیک پیکان میخوام

  • میران 42 4

    اینها همه‌اش سر کاری است. خرید اینترنتی لاستیک دولتی دقیقاً مانند همان بازی بود که سایپا و ایران خودرو برای خرید اینترنتی خودرو راه انداخته بودند! من متخصص وب با DNS بسیار قدرتمند آن بر بستر فیبر نوری و سرعت 16 مگابایت بر ثانیه واقعی بیش از 48 بار در ساعت 9 صبح خواستم از کویرتایر لاستیک بخرم، اما هربار پیغام داد: به علت درخواست بالا لطفاً چند دقیقه دیگر تلاش کنید!
    چون قرار است بزودی 30درصد دیگر لاستیک گران شود، آنها عمداً سرور را کند می کنند که کسی نتواند به درستی وارد شود. در این شرایط هر کسی خیال می کند فقط او نتوانسته لاستیک بخرد، در حالی که هیچ کسی نتوانسته لاستیک بخرد!
    از همه جالب‌تر، سرویس SDN شرکت «ابر آروان» هم برای دسترسی بهتر کاربران بر روی سرور آنها نصب است! دوستانی که از مسائل فنی سردرمی‌آورند، می‌دانند که کار SDN چیست، اما عملاً در سایت کویرتایر هیچ کاری انجام نمی‌دهد که البته عمدی است!
    اگر می‌خواهید یقین پیدا کنید که سر کاری است، یک کمپین راه بیندازید تا معلوم شود که هیچ کسی نمی تواند لاستیک آنلاین بخرد! سایت کویرتایر تا 3 دقیقه اول پیغام «درخواست بالا» می‌دهد. از دقیقه چهارم باز می‌شود و می‌نویسد: «ناموجود»! سرعت اینترنت من 16مگابایت بر ثانیه واقعی و بر بستر فیبر نوری است! من 12 گیگابایت را از سرورهای داخلی مانند پی‌30‌دانلود در حدود 7 دقیقه (با سرعتی حدود 35 مگابایت بر ثانیه) دانلود می‌کنم، ولی نمی‌توانم وارد سایت کویرتایر شوم!

  • امین جوهری 6 1

    یک جفت لاستیک ماشین پیکان وانت

  • مریم اسکندریان 6 2

    چهارحلقه لاستیک پراید میخوام واقعا برام سخت وغیر ممکنه آزادبخرم خواهشن کمک کنید ثبت نام کنم لاستیک ماشینم کاملا فرسوده شده

  • ملیحه قوچانی 2 2

    دو عدد لاستیک

  • سعید ولی پور 6 2

    لاستیگ میخوام اگه باشه

  • سید محمد فاضلی 4 0

    یک جفت تایر ۴۰۵

  • بهرامی نژاد 8 1

    بخدا من الان۴ ماهه میخوام لاستیک بخرم،نمیشه ثبت نام بکنم،،راه حلش چیه

  • Nordin Mohamadi 4 0

    سلام دوجفت لاستیک پراید۱۶۵میخوام اینترنت نمیشه ثبت نام کرد

  • رضارزاقی 3 1

    سلام لطف کنیدبنده رابرای 4حلقه لاستیک پرایدثبت نام کنیدمتشکرم

  • علی شریفی 4 1

    من ماشین سمند دارم تا بحال یک حلقه لاستیک دولتی نتونستم بگیرم . ماشینم هر چهار حلقه لاستیکش کاملا صاف است .

  • محمد 4 0

    سلام چطوری لاستیک پراید دولتی بخریم چون هروز زود تمام میشود

  • اشرف اکبری 1 0

    لاستیک تیبا۲ ۱ جفت

  • ناشناس 2 0

    من لاستیک بارزنتونستم ثبت نام کنم

  • مرتضی 10 0

    سلام
    من دوسه ماهی هس همون لحظه اول وارد سایت که میخوام بشم میزنه ظرفیت ورود به سایت تکمیل شده بعد یه رب سایت باز میشه اما تایرها موجودی ندارن توروخدا این چه سیستمیه این چه بساطیه تا یه سال پیش همین تایرای ایرانی التماس مشتری رو میکردن تا لاستیک بخرن هیشکی نمیخرید همه خارجی میخریدن حالا که دلار گرون شده مردمم نمیتونن تایر خارجی خرید کنن قیمت تایرشونو که دوبرابر کردن هیچی نازم میکنن

  • فاطمه سهوی ی به چهارحلقه لاستیک پژو۴۰۵ 4 0

    سلام یک برج میش ثبت نام کردم سایتی شما جوا بگونیست

  • سعید زارعی 5 1

    چهار حلقه لاستیک پراید

    • فرامرز 0 0

      پراید

  • ۵۳۸۹۵۴۹۲۳۶ 3 0

    پژو ۴۰۵قیمت دولتی

  • مرتضی محمدی 1 1

    سلام خسته نباشیدمن چهارحلقه لاستیک ۱۵میخوام برای سمند الان حدود ۴ماه ماشینم لاستیک نداره ازپارکینگ به بیرون درنیامده بدلیل نداشتن لاستیک چون توان خرید لاستیک ازادرا ندارم خواهشمند مساعدت کنید به بنده چهارحلقه لاستیک دولتی بدهید ممنون ازشما

  • عیسی ناصرخانلو 3 0

    سلام من پراید ۸۴ دارم به دلیل نداشتن توان مالی نمیتوانم لاستیک بخرم لطفا مساعدت فرمایید

  • اصغر 3 0

    سلام یک جفت لاستیک 175 پیکان وانت می خوام. ممنون

  • ناشناس 1 1

    سلام لاستیک پرایدمیخواستم

  • اسمعیل 2 0

    جهت ثبت نام لاستیک پراید می خواهم ممنون

    • سعید 5 1

      دوحلقه لاستیک تیبا 1

    • داود 0 0

      قیمت

  • مرتضی 2 0

    خرید چهار حلقه لاستیک پراید

  • رحمنی 0 3

    ۴حلقه لاستیک میخوام باماشین کارمیکنم لطف کنین

  • مصطفی مرادی 0 1

    سلام یک جفت لاستیک ماشین جک اس فای می خواستم ممنون

  • اصغر عیدی 4 0

    دو عدد لاستیک پراید میخواستم

  • علی رسولی 0 1

    دوحلقه لاستیک پهن برای پژو پارس میخواستم

  • یدا... قزلی 1 2

    سلام.برای مزدا وانت دو جفت لاستیک پهن میخوام.واقعا لاستیکهام صافه.

  • فاطمه دوسریان 0 1

    خرید لاستیک پراید

  • نادر 0 1

    لاستیک پژو۴۰۵بارزسایز۱۸۵/۱۴

  • حبیب صفاریان افشره 3 1

    لاستیک پیکان

  • بهجت نصیبی 1 0

    با سلام ماشین سمند ال ایکس دارم احتیاج به چهار حلقه لاستیک بارز دارم الان ماشین لاستیک ندارم و بخاطر گرامی در بازار آزاد نمیتوانم خرید آزاد انجام بدم و احتیاج به لاستیک دولتی دارم با تشکر

  • فردین 1 1

    یک جفت لاستیک تیبامیخواستم

  • هادی گلی 0 1

    عالی

  • دادفر فتاحي الکوهی 0 1

    خواهش میکنم یه جفت لاستک ال نود بهم بدین هر جا می رم از یک تا یک و نیم میگن

  • محمودرمضانی 2 0

    دوجفت لاستیک پراید ۱۷۵ باشه بهتره نبود۱۶۵ هم عیب ندارد پرایدی میخام

  • یاسمن بهمن پور 3 0

    میشه بگین من چجور انلاین خرید کنم ؟؟ بارز یا گلدستون ۱۷۵ .قیمت هم میخوام .ممنونم

  • سعيد باقرى 0 1

    ٤ حلقه لاستيك پژو ۴۰۵ میخواستم

  • مجید کاظمی 1 2

    لاستیک 206یک جفت

  • محمد جعفر خادمی 1 0

    سلام خسته نباشید بنده یک پراید دارم از اردیبهشت تا به الان نتونستم ثبت نام کنم لطفا اگه این شرکت میتونه چهار حلقه لاستیک منو ثبت نام بکنه با تشکر

    • جوانمردي 1 1

      يك جفت لاستيك تيبا صندوق دار لازم دارم

  • شهاب مترجمی 1 1

    4حلقه لاستیک فابریک روا سایز 14

  • وحید عسگری فرد 0 1

    مستاجرم وتو اسنپ کار میکنم برایم مقدور نیست از بیرون خرید کنم چهار حلقه لاستیک میخام

  • Yaaghöb.blt 1 1

    برای ثبت نام راهنمایی کنید ممنون...

  • محرم‌شفیعی‌شمس‌ابا 1 1

    نیاز‌چهار‌حلقه‌لاستیک‌‌پراید‌رادارم

  • زهرا حسن زاده 0 1

    تیبا ۱

  • ناشناس 0 1

    همین روزهاست که پنیر هم سهمیه ای بشه.

  • رقیه 3 0

    اصلا کسی تا حالا موفق به ثبت نام و گرفتن لاستیک شده ؟

  • مصطفی 1 1

    سلام لاستیک پراید4حلقه میخوام 165یا175

  • شهلا 2 0

    سلام.4 حلقه لاستیک 206میخوام

  • محمد 0 1

    لاستیک می خواستم کی سایت باز است که ثبت نام کنیم

  • قاسم 3 0

    چهار حلقه لاستیک پهن ۱۷۵پراید میخواستم

  • محمدرضاطالبی 1 1

    لاستیک ۱۴

  • سید احمد 0 0

    یک جفت لاستیک پراید ۱۷۵

  • عدنان حردانی 0 0

    لاستیک دو حلقه تیبا

  • علی فتحی 0 0

    چرا مردم را سر کار می گزارید مگر قانونی وجود ندارداگر دولت ضعیف عمل میکند از خدا بترسید از بیستم مرداد تایر پراید ثبت نام نمودم تا الان حتی اهمیتی به تاییدی یا رد کردن ندارید

  • ظریفه ابوطالبی وند بیلانکوهی 1 0

    ما۱۵ روز قبل ثبت نام کردیم چون عکس سنددرخانه قبول نشد رفتیم کافی نت آنجا انجام دادیم الان هر وقت مراجعه میکنیم مینویسد مدارک دز حال بررسی است درضمن کارت ملی من قدیمی وقتی میخواستیم موقع عکس ا نداختن کد پیگری روی کارت ملی را هم بفرستیم که نمیشد

  • حامد 2 0

    لاستیک پراید

  • جلال جهانشاهلو 0 0

    خوب

  • محمدعلی کوهبادی 1 0

    لاستیک بارز پژوهش پارس تیوفایو
    کلاس ۱۳ سایز رینگ ۱۵

  • ابوالفضل 0 0

    سلام توروخدابگیدچطورمیتونم به سایت ثبت نام لاستیک دنامراجعه کنم

  • حسن خزایی 1 1

    سلام میشه شماره تلفن کسی که ثبت نام لاستیک میکنه شمارشو واسم بفرسته تا بهش زنگ بزنم منو ثبت نام بکنه.خدا خیرتون بده..ضمنا خودروی من وانت نیسان هستش..

  • شادیه احمدی 1 0

    لاسیک میخوام

  • بی نام 4 0

    آخه اونی که اینجاتصمیم میگیره نمیفهمه هر ماشین چهار حلقه میخواد .دوحلقه رو ما گردن مادرتون بندازیم

  • اشرافی 0 0

    لاستیک پراید دوجفت

  • علیرضا کمالی 2 0

    از سال ۹۹ موفق به ثبت نام اینترنت نشدم شما هم مثل ایران خودرو ثبت نام رو اینترنت کردین که کسی نتونه ثبت نام کنه لطفا کاری کنین که لاستیک به دست مصرف کننده واقعی برسه نه دلال ها ممنون

  • مرتضی رحمتی 2 0

    سلام من تا بحال لاستیک دولتی دریافت نکردم

  • محمد 1 1

    ۴ حلقه لاستیک پراید

  • امیر مسعود 5 0

    خدا لنت کنه اونی که این برنامه را برنامه ریزی کرده.خودشون که پول یا مفت در میارن .مردم بی چاره را که براشون خیالی نیست از گرسنگی بمیرن.۱ ماه نمیتونم .ثبت نام کنم.

  • قاسم 2 1

    چهار حلقه لاستیک ۱۶۵

  • یاسر 1 1

    خرید لاستیک ۲۰۶چهارحلقه یا دوحلقه فابریک

  • علی فتحی از ایذه 3 0

    این قضیه مربوط به سر کار گذاشتن ملت ایران توسط مسئولین شرکت کویر تایر است جواب تاییدی یا رد آن آیا خرید بدون منت دو حلقه تایر گزینش می خواهد اگر کاسه ای زیر نیم کاسه ندارید لطف فرمایید جواب بدهید ببینید چقدر شاکی دارید

  • احمد یوزباشی 1 0

    لاستیک پراید نمیشود چهارشنبه ثبت نام کرد یک ساعت نتونستم همه چیز مال پولدارست

  • محمد 1 0

    خرید دو لاستیک 176 پراید

  • مرتضی یعقوبلو 1 1

    4حلقه 175پژو

  • الهام شهیدی 3 0

    سلام لاستیک دولتی پراید میخواستم اینترنتی نتوستم ثبت نام کنم

  • مهدی علایی 5 0

    ۴ تا حلقه لاستیک

  • محمدسعیدی 0 1

    دوحلقه لاستیک جلو

    • علی درخشان 0 0

      ۲حلقه لاستیک پژو۲۰۶

  • غلام رضا 0 1

    عالیه اگه واقعا جنس لاستیک هم خوب باشه

  • غلام رضا 2 0

    عالی

  • . 4 0

    خدا زنو بچتونو به عذاتون بشونه با این عملکردتون و مدیریتتون. هاک تو سر بی وجودتون

  • داود جمالپور شاه منصوری 1 0

    اهواز منبع اب دوازده متری اول بین ۲۱ و۲۲ پ۱۳۰

  • صدیقه رمزی 1 2

    ۴ حلقه لاستیک پراید سایز ۱۷۵ مارک کویرتایر لازم دارم متشکرم

  • پوران معدنی 1 1

    NVO,HSJ
    خرید دوحلقه لاستیک پراید بارز 165 سانت

  • محمودنصراله زاده 2 1

    خرید۴حلقه لاستیک۱۷۵

  • یاسر سنجری 3 0

    سلام لاستیک چطوري ثبت نام کنم

  • چمال امیری 1 0

    ثبت نام تلفنی انجام میشه برا لاستیک دولتی ؟

  • صیاد 1 1

    شرمنده چطوری میشه خرید کرد

  • مهران 1 0

    کجا مراجعه کنیم؟ساکن اصفهان هستم.

  • احمد 1 0

    4حلقه لاستیک پراید 175لازم دارم

  • مهدی 1 0

    لاستیک پژو ۴۰۵

  • علی دستیاری 2 0

    با سلام. چرا با این که قرار بود فر وش اینترنتی لاستیک دولتی روزانه باشد حالا در سایت کویر تایر شده ۱۵ روز یک بار آنهم در یک ساعت تمام میشه. لطفا ناظرین این کار پیگیر شوند و جواب بدهند متشکرم.

  • شهرود حسین زاده 1 1

    ممنون

  • حامد 4 0

    جون مادرتون چهارتا لاستیک پژو ۴۰۵ برام بدین جوان تحصیلکرده ام با وام ماشین خریدم مسافرکشی میکنم لطفا مدیر فداتشم منو ببین ،
    سایز ۱۴/۶۵/۱۹۵

    • حمیدخانی 0 0

      سلام‌منم‌اجفت‌لاستیک‌نیسان‌میخوام

  • سید هادی صدوقی 1 0

    خرید چهار حلقه لاستیک پراید

  • ناصر فرجی 0 0

    بعد از دریافت دو حلقه لاستیک پراید ۱۶۵ نظرم را خواهم داد

  • ناشناس 1 0

    لاستیک پژو

  • داود 7 0

    یه بار نشد ما یه خبر بخونیم که بتونیم راحت ازش بهره ببریم..اینکه هر روز اماده باش وایستیم و ساعت 9 صبح انلاین بشیم و ....واسه اینکه ایا بتونیم لاستیک بگیریم یا نه!!!
    خب تولید انبوه که دارین....بدین فروشگاه ها یا نماینده های فروشتون و با حضور خریدار با استناد به سند و پلاک و کارت خودرو 4 حلقه لاستیک بدین دیگه..کلا من ندیدم کسی اینترنتی بتونه خرید کنه..اگه واقعا ثبت نام اینترنتی میخواین بکنین ..ساعت و زمان قائل نشید و سایت باز باشه و هر کی هر موقع نیاز داره به استناد مدارک ثبت نام کنه و بکی دو هفته بعد تحویلش بدین..اگرم که همش شعاره که هیچی به کارتون ادامه بدین

  • حکمعلی حیدری 1 0

    پلاستیک ۴۰۵ چهار حلقه

  • اکبر مرادی گل 2 0

    پراید

  • بتول افشاری نژاد 4 0

    اعلام فروش لاستیک دولتی

  • خدایار بخشی 2 0

    من چندوقت پیش از سایت هایپرتایر خریدم لاستیک دولتی ، اوردن نصب هم کردن ، مشکلی نبود ، گفتم به دوستان بگم سر بزنن بهش

  • همایون نیازی 3 1

    چهار حلقه لاستیک کویر پراید

  • کریم 1 0

    سلام ،لطفا سایت باز باشه،وهرکس نیاز داشته باشه ثبت نام بکنه،،به ترتیب اولویت زمان تحویل مشخص کنید،مثلا یک ماه بعد،،ولله باز هم راضی هستیم ،لااقل خیالمان راحته که لاستیک گیرمان میاد

  • علی خلیلی 0 0

    دوحلقه لاستیک پیکان وانت پهن175

  • اکبرم 2 1

    سلام من نقاش ساختمونم خداییش الله وکیلی لاستیکام دیگه قابل استفاده نیست چند بار تو اتوبان پنچر کردم منو دریاب اقای مدیر خدا خیرتون بده

  • سیدحسین هاشمی 0 1

    یک جفت یا2جفت لاستیک پیکانی میخوام 175یا165

  • رضا حاتمی 0 0

    خرید لاستیک بارز وانت ۱۷۵

  • مجتبی طاوسی 1 0

    اگه برسه دستمون خوبه

  • حسن ایلداری شهریور 1 0

    لاستیک پرایدمی خواهم165

  • ابراهیم جلیلی اوردکلو 0 0

    سلام چهارحلقه تایرمیخواستم واسه پژوروا

  • سعید شبیب 0 0

    لطفا قیمت دولتی اعلام کنید

  • عین اله شکری 5 0

    درخواست دو جفت لاستیک پراید دارم

  • مهدی پنق 0 1

    لاستیک نیسان میخوام

  • حسین خجسته 1 1

    لاستیک ایران تایر

  • حامد 2 0

    جم کنید این بازیو . ملتو مسخره کردین یا خودتونو .....

  • فاطمه ملایی بدنش 1 1

    خرید لاستیک 175پراید 4حلقه

  • مرتضی 2 0

    اقا راست و دروغ نمیدونم ولی شنیدم کیفیت لاستیکهای دولتی با آزاد فرق میکنه. یکی میگفت گرفتم بردم با نمونه ازادش اختلاف وزن داره. لطفا کسی اطلاعاتی داره بگه. برای آگاهی هموطنان عزیز

  • محمد 0 0

    ممنون ازینکه هوای مردم بدبخت رو با این وضعیت گرونی دارین اقا دمتون گرم

  • کامران 1 0

    به درد بی علاجی دچار بشن کسانی که مردمو به بازی میگیرن

  • بهشاد 2 0

    عالی

  • محمد اسمعیلی 1 0

    لاستیک ندارم

  • اسماعیل 0 0

    لاستیک کویر 175 یک جفت

  • جوادمحمدی 0 0

    دوحلقه لاستیک پراید

  • ناشناس 0 1

    خرید 4حلقه لاستیک سمند

  • سعیدجعفری بهربیگ 2 1

    سلام آقا مهندس هنوز چندماه لاستیک نیسان نمی توانیم بخرم چکارکنم این قدرگرانی سرم سنگ کجابزارم

  • ابوالفضل 13 5

    بنده ثبت نام کردم واسه خیلیا گرفتم بیشتر از ۱۰۰ جفت از اول سال.
    هرکی خواست واسش ثبت نام میکنم و خرید.
    تلگرام پیام بده

  • حسین رومنده 0 0

    لاستیک ۱۶۵ پرایدی دوحلقه

  • ععلیرضا راستگو 0 0

    دوحلقه لاستیک پراید میخوام

  • مسعود 1 0

    لاستیک تیباه میخام

  • حسام 1 0

    4حلقه لاستیک 185/60/14میخوام

  • رضا رضایی 1 1

    4 حلقه لاستیک پراید با قیمت دولتی می خواهم

  • مهدی حسینی 0 0

    ۲ حلقه لاستیک پارس میخواستم
    ۲۰۵/۶۰/۱۵

  • مهدی حسینی 1 0

    یک جفت لاستیک دولتی باسایز۲۰۵/۶۰/۱۵میخواستم.

  • علی محمودی 2 1

    ۲جفت لاستیک نیسان۷۰۰و۷۵۰

  • مرتضی بدر 0 1

    سلام یک جفت لاستیک چهارده ۱۸۵ بارز میخوام ۰۹۱۵۹۷۷۹۶۶۳

  • حمید 4 0

    ما مردم توی این کشور با این همه ثروت خدادادی لیاقتی بیشتر از این نداریم چون خود کرده را تدبیر نیست ما وشما خودمان انتخاب کردیم که اینگونه زندگی کنیم.برای هر چیز باید التماس وگدایی کنیم چیزهایی که تو هیچ کجای دنیا اینگونه نیست اگه این موردها مثل خرید خودرو .وسایل منزل ویا همین لاستیک و مورد های دیگه را برای یک نفر خارجی تعریف کنی بهتون میخنده وفکر میکنه حتما ناراحتی اعصاب دارید من خودمان اینگونه زندگی را انتخاب کردیم پس شکایت بی شکایت العان ما مردم دقیقا تو قله ادمیت وانسانیت هستم پس شکایت بی شکایت .بهترین شرایط زندگی را داریم .بهترین وایمن ترین خودروها را داریم بهترین ومقزیترین وسالم ترین غذاهارا داریم مصرف میکنیم پس شکایت بی شکایت از همه مهمتر بهترین وراحترین مردن ها را هم داریم پس دیگه نبینم کسی شکایت کنه وا

  • سمیه مالکیان 1 0

    یه جفت لاستیک کویر میخوام چکار کنم

  • مریم رمضانپور کوشان 0 0

    ۴حلق لاستیک

  • مرتضی 2 0

    سلام، اینجا که سایت فروش نیست هر کی میاد میگه چند حلقه لاستیک لازم داره
    مسئول سایت بجای اینکه یه خبر چند صد سطری بدین ، چند تا از سایت هایی که فروش لاستیک دولتی دارن رو معرفی میکردین. هر چند اگرم معرفی میکردین باز هم بعید بود کسی موفق به خرید بشه چون اکثرا لاستیک ندارن یا عرض چند دقیقه تموم میشه

  • benyamin 1 0

    چهار حلقه لاستیک پراید

  • صفرعلی خورشیدی حسن آباد 0 0

    دو جفت لاستیک پراید۱۶۵

  • اسماعیل کوهنورد 0 2

    خوب

  • ابراهیم 0 0

    خرید لاستیک لطفا

  • احد محمدی اصل 0 0

    ۲حلقه تایر ۱۸۵ R14لازم دارم

  • حسن محمدی 1 1

    چهار حلقه لاستیک تیباراازکجای بخرم توخداراهنما کنید

  • امیدرحمانی 0 1

    سلام چطوربراوانت مزدالاستیک درخواست کنم

  • امین فرزانه کردآبادی 1 0

    سلام و خسته نباشید زمان تحویل تایر چه تاریخی میباشد ثبت نام کردم ولی خبری نیست

  • علی حسین شعبانیان سرودندانی 1 0

    لاستیک پراید ۱۷۵ پهن چهار جفت

  • علی حسین شعبانیان سرودندانی 0 1

    چهار حلقه لاستیک پراید

  • علی حسین شعبانیان سرودندانی 0 1

    پراید

    • عباس 0 0

      چه زمانی وجه پرداختی لاستیک دولتی رو باید اتخاذ کرد

  • سلیمان منصورکیائی 0 0

    خرید لاستیک پراید175چهار حلقه

  • عین الله شکری 0 0

    خرید

  • سعید خانپور 0 1

    سلام من یک جفت لاستیک برای پراید لازم دارم ممنون میشم اگه ثبت کنید

  • محمد رضا قائمی 0 0

    لاستیک پیکان وانت ۱۳سایز نیازمندم

  • میلاداکبرزاده 0 0

    ۲جفت لاستیک پراید

  • Kian 0 1

    سلام ۲جفت لاستیک ۲۰۵ رینگ ۱۴ میخوام برا پژو

  • سید 1 1

    باسلام من برای اینکه بیکار بودم در سال ۹۸ با گرفتن پولی که پیش رهن داده بودم ومقداری پول قرض کردم تا یک تیبا برای کار کردن در تپسی بگیرم وخرج خانه وفرزندانم را بتوانم بدهم ولی متاسفانه در حال حاظر ماشینم نه لاستیک داره نه باتری خواهشمنداگر میشه چون من با این ماشین کار میکنم وتوان خرید ندارن حد اقل لاستیک تعاونی به من بدهید ممنون میشم ..

  • محمد 1 1

    من لاستیک ثبت نام کردم مدل تیبا نداشت زدم پیکان موقع تحویل مشکل پیش نمیاد

  • طیبه سلمان پور 0 1

    سلام لاستیک دولتی مشهد کجا هست چو ن آزاد خیلی گرونه

  • اصغر‌ رستمی 0 1

    لاستیک 205 پهن یزدتایر

  • سعید ملکی 0 0

    سلام خرید ۴ حلقه لاستیک پژو ۲۰۶ سایز ۲۰۵

  • ناشناس 1 0

    ما که نتونستیم بگیریم

  • زانیار خلق پناه 0 0

    ۲ جفت لاستیک یزد

  • خدیجه سیفی 0 0

    برای لاستیک میخوام ثبت نام کنم

  • سعید 3 1

    ۴حلقه تایر برای وانت پیکان تیوپی میخوام راهنمایم کنید

  • نصرتالله یاوری 2 0

    چهار حلقه ۲۰۶

  • بابک سلکی 4 1

    سلام، یک جفت لاستیک پراید میخوام.

  • بهروزپاسالاری کلکویی 3 0

    سلام ۴حلقه لاستیک میخواستم برای پراید شماره ای ادرسی باتشکر

  • علیمیرزا کمایی اصل 0 1

    4حلقه لاستیک 175پراید

  • محمدرضا 0 0

    خوب

  • ناشناس 0 1

    ای بابا چه ملتو سر وار میزارن ملت مسخره شمان هر وقت می خواین یه چیی می گین بدم می زنین زیرش

  • محمد علی قیدی 1 0

    ۲۰۵

  • علیرضا 0 0

    ۱جفت لاستیک پراید

  • محمدعلی محمدزاده 1 0

    لاستیک ۱۶.۷۵۰ نیسان

  • روح اله جعفری 5 1

    لاستیک یزدتایر۱۶، ۲۰۵

  • سید محمد 1 0

    سلام خدا شاهد 3تا از لاستیکام پنجره زاباس هم ندارم

  • علی محمدی 0 0

    چهار حلقه لاستیک روا ماشین مسافر کشی لاستیک نداره

  • هادی معصوم گسکره 0 0

    205تایر

  • روح الله محمدیقلعه محمد علی 0 0

    لاستیک کویر تایر پراید

  • ناشناس 0 0

    مرگ بردزد

  • طاهره مهرانی بندکوه 0 0

    لاسیک پزومخواهم

  • ناشناس 0 0

    مردم را سر کار گزاشتیداخه ده بار است می خواهیم لاستیک ثبت نام کنیم چقدر علکی تمدید می کنید

  • ناشناس 0 1

    خرید ۴ حلقه یا ۲حلقه لاستیک پراید۱۳۱

  • حجت الله شاهوند 0 2

    لطفا دستور فرمائید۰۹۱۲۷۵۹۹۰۷۳

  • صالح 0 0

    ۲۳۵

  • علی اکبر کریمی 1 1

    لاستیک پیدا نکردم توروخدا لاستیک دولتی به من بدهین

  • ولی کوچک زاده 0 1

    پژو روا

  • ناشناس 0 0

    سلام من ده سال تاکسی دارم هنوز از تاکسی رانی چیزی دریافت نکردم من یک جفت لاستیک می خواستم ولی موفق نشدم بکیرم

  • منصورصفای 0 0

    دوجفت لاستیک پرایدمی خوام

  • محمد محمدی 2 0

    من ۴حلقه لاستیک برای خودرو دنا میخواهم

  • منصور مرسلی 1 0

    دریافت نکردم

  • منصور مرسلی 0 0

    لاستیک دولتی میخوام

  • مهدی 2 0

    اقا این سایت ها اعصاب ادمو میریزه به هم من پنج دقیقه مانده به بازگشایی سایت اماده ورودم چهار روزه ک از موقع باز گشایی هنگ میکنه میگه ظرفیت تکمیله دوبار موفق شدم برم داخل تایر و امروز انتخاب کردم میرفتم واس پرداخت میگفت شلوغه کمی بعد هی امتحان کردم برم سه دقیقه بعد گف تایر انتخابی شما به اتمام رسید

  • احمدسلطانی 0 0

    اصلاتمامش سرکاریه

    • محمدرضا 0 0

      سلام. اگه این دلالان بزارنیه جفت لاستیک به من مسافرکش میرسه

  • مهرداد کریمی 1 0

    سلام لاستیک پژوسایز14

  • نادر 1 0

    لاستیک پراید

  • محمد صفدرزاده 0 0

    لاستیک نیسان میخواهم

  • عباس پسلاری 0 0

    ۲ یا ۴ حلقه لاستیک پراید

  • بهزاد همتدجو 0 0

    ۴ حلقه تایر روا

  • علی کشاورز 0 0

    دوحلقه لاستیک پراید ۱۶۵

  • بیدالله ظلیم 0 0

    ۴حلقه لاستیک پژو۴۰۵

  • حسن نوری فرد 0 0

    عالی اشت

  • جانعلی 0 0

    خرید یک جفت لاستیک

  • نعمت سبزهوند چگینی 0 0

    راهنمایی جهت خرید

  • علی رازگردانی 0 0

    لاستیک پراید میخوام

  • قهرمان جبرائیلی 0 0

    آقا یه جفت لاستیگ شماره ۱۴ سایز۲۰۵چطوری تهیه کنم ممنون از اردبیل

  • محمد بهارلو 1 0

    خرید ۱ جفت لاستیک پراید

  • مجید 0 0

    من یک ماه نتونستم ثبت نام

  • سلام 0 0

    تلاش کنید .۶ساعت نشستم پای گوشی تا سایت کویر ثبت نام کردم‌.

  • جعفر باباخانی 1 0

    لاستیک تیبا 4عدد

  • محمود 0 0

    این مردم نگون بخت را سر کار گذاشتن که در حسرت لاستیک دولتی دق کنند.

  • علیرضا نوروزی 0 0

    سلام.یه جفت لاستیک ۱۶۵ میخوام پیر شدم انقد تو سایت گشتم و نتونستم پیدا کنم

  • مجید 3 0

    لاستیک پراید ۱۷۵

  • علی مرادی 1 0

    ۲حلقه لاستیک پراید میخواستم

  • رضا صفر ۴حلقه لاستیک پیکان وانت 1 0

    لاستیک بارز عالی

  • میثم پیری تختگاهی 0 0

    یزد تایر

  • یوسف 0 0

    همه سرکاریه به کسی چیزی نمیدن فقط پول پارتی

  • رضا کاظمی 0 0

    لاستیک سمند میخوام

  • محمدتقی صدری زاده 0 0

    حداقل دوحلقه لاستیک ۱۷۵پراید

  • مهدی رزاقی 1 0

    دوجفت خرید لاستیک ۱۷۵ یزید

  • ناشناس 1 0

    خداوند لعنتتون کنه اینقدر مردم را گمراه نکنید.

  • محمد علی 2 0

    لاستیک پراید دو جفت

  • آیدین اسفندیاری 1 0

    سلام
    4 حلقه یا حداقل 2 حلقه لاستیک پراید 111

  • هوشمند 1 0

    چهار حلقه لاستيك ٢٠٥ پژو پارس ميخوام

  • روح الا 0 0

    لاستیک بارز 206

  • هادی 1 0

    4 حلقه لاستیک پیکان وانت

  • محمد اقلیدی 1 1

    لاستیک پیکان بار میخوام

  • ناصر سالاری 1 0

    لاسیک پیکان وانت چهار حلقه

  • سنا 0 0

    لاستیک تیبا

  • محمدانباخون 0 0

    روحیه کویرتایر

  • محمد 0 2

    خرید دو جفت لاستیک وانت باری دنا

  • مرادی 0 0

    سلام.ما دو هفته است برا تایر دولتی بارز ثبت نام کردیم ولی خبری نشده.چطور میتونم پیگیر باشم؟؟؟

  • رسول رشیدی 0 0

    لاستیک پرشیا ۴ حلقه

  • علی 0 0

    دوجفت لاستیک وانت

  • ابراهیم 2 0

    خوب

  • علی محمد پور 1 0

    دو حلقه لاستیک نیسان بارز

  • محمد 0 0

    لطفاً سرکاری نباشه یک جفت لاستیک پراید متشکرم

  • رضا پناهی 0 0

    دو حلقه لاستیک پیکان سواری

  • حامدفیروزی 0 0

    خرید۲ حلقه لاستیک یزد ۱۷۵پراید

  • مهدی شمس 0 0

    لاستیک پراید،165دوجفت

  • مهدی حسین خواه 1 1

    ۲ حلقه پراید ۱۶۵

  • سعید 0 0

    دوحلقه لاستیک یزد 185 سایز 15 میخوام

  • امجدیان 0 1

    باسلام و خسته نباشیدمن امجدیان هستم مربی آموزشگاه هستم به دلیل توان نداشتن خرید لاستیک نمیتوانم کارکنم مسئولین لطفا رسیدگی کنن ممنونم

  • محمد صفری 0 1

    ندارم

  • حمید 1 0

    یه‌ جفت‌ لاستیک‌ پراید‌ می‌ خواستم

  • حمید شهسواری 0 0

    لاستیک پراید ۴حلقه

  • محمدحسن پناه الانق 0 0

    سلام
    فقط ب دادرانندهابرسیدگرانی تایربازارازادبی دادمیکنه وسامانه ثبت تایرکی بازمیشه

  • یوسف وطن خواه کورنده 0 0

    4 حلقه لاستیک پراید 165

  • حمید 1 0

    دو حلقه لاستیک وانت پیکان میخام

  • نواب حیدری 1 0

    ۲جفت لاستیک پژو میخوام.هرکار کردم نشد یارانه ای بگیرم.زمستون داره میاد لاستیکها هم خرابن.پول هم ندارم از بازار آزاد بگیرم.چیکار کنم

  • صابر یاوری 0 0

    چهار حلقه لاستیک ۲۰۶

  • جعفر باباخانی 1 0

    4حلقه لاستیک تیبا

  • عزیزی راد 1 0

    خرید یک جفت لاستیک

  • علی اسدزاده 0 0

    لاستیک نیسان ۲۳۵ سیمی

  • نادر کشاورز نصیری 0 0

    4حلقه لاستیک۱۵سایز۶۰-۲۰۵

  • نادرفرج پورباسمنج. 0 0

    یک دست سواری پژو.

  • عباس 0 0

    من ماشین دارم واسه ماشینم میخام ۴۰۵

  • بهمن عظیمی 0 0

    لاستیک پرایدی

  • ایوب. محبوب 0 0

    لاستیک

  • علی اکبر کریمی 0 0

    چهار حلقه لاستیک پراید

  • سامانسردره 0 0

    ۴حلقه لاستیک

  • حمید اصلانی 1 0

    ۴حلقه لاستیک ۱۷۵خارجی سمند

  • ابراهیم 0 0

    لاستیک کویر

  • جعفر باباخانی 0 0

    4حلقه لاستیک تیبا میخواهیم

  • علیرضاشبانی 0 0

    لاستیک پراید

  • محمد از اهواز 0 0

    سلام خسته نباشید یک جفت لاستیک پراید میخام ممنونم

  • Hamed 0 0

    باسلام ثبت نام برای لاسیکدولتیچهارحلقه نمره 15

    پژو405

  • عزیزابادی 4 0

    سلام چجوری برای لاستیک ثبت نام کنم؟

  • رضا 0 0

    دوهفته هست که موفق به خرید لاستیک نمیباشم

  • ناشناس 3 0

    سلام لاستیک دولتی پراید 175 میخوام یک جفت

  • عادل 1 2

    لاستیک نیسان وانت میخوام اینترنتی نتوستم ثبت نام کنم چه جوری بخرم

  • بهزاد 0 2

    دو جفت لاستیک ۴۰۵میخوام دولتی نتونستم ثبت نام کنم

  • نادر توتونچی قدیمی 0 1

    چهار حلقه تایر کویر

  • مجتبی 0 0

    سلام ۱ جفت لاستیک پراید میخوام

  • میلادمحمدی 1 0

    یک جفت لاستیک پراید ۱۷۵

  • مهدی موسی زاده 1 1

    خوبه

  • مجید 0 0

    یه جفت لاستیک 14/185لازم دارم میشه ثبت نام کنین

  • وحید رستگار 1 0

    برایه پراید

  • علی فرنیا 1 0

    4حلقه لاستیک نیسان 750/16 بارز یا کویر تایر شدیدا نیاز دارم هرچه وارد سایت میشم میگه ثبت نام تمام شده لطفا راهنمایی کنید خدا خیرتون بده پارتی بازی رو کنار بذارید ما ملت امام حسینیم مثل کوفیان رفتار نکنید

  • حسین 0 0

    لاستیکمیخواستم

  • ناشناس 0 0

    لاستیک کویر تایر 4 حلقه

  • فرج 1 0

    ۴حلقه تایرپیکان وانت چندمیشه

  • حسین بابایی 0 0

    سلام دولت باید هرکی ماشین داره لاستیک بده این بازی که راه انداختن فایده نداره ثبت نام نمیشه بیاره بده بهدست اونی که لازم داره

  • فرهاد اسمعیلی 2 0

    سلام آخه چرا نمی‌تونیم دو تا لاستیک ثبت نام کنیم بخدا من با ماشین کار میکنم فروشگاه‌های لاستیک فروشی که اصلاً جوابت رو نمیدند موقع ثبت نام هم که خط شلوغه خدایا به چه روزی افتادیم مرگ ما رو برسان راحتمان کن خداحافظ

  • سید مهدی مرتضوی 0 0

    ثبت نام چهار حلقه لاستیک پراید

  • جلیلی 1 0

    یک ساله نتونستم ثبت نام کنم چرا مردم را سر کار گذشتید

  • علی کتولی نژاد 1 0

    عالیه

  • علی قانعی استاد 0 0

    لاستیک دولتی آیا به ماتعلق مگیر

  • علیرضا 0 0

    لاستیک ۱ جفت نیسان میخام

  • سعید 1 0

    سلام خدا،
    پرایدم یک جفت لاستیک میخواد خودت ثبت نامم کن آمین

  • محمدرضا وکیلی هستم 1 1

    2تا لاستیک وانت نیاز دارم اونقدر لاستیک دست دوم خریدم خسته شدم با وانت دارم کار میکنم

  • رقیه 0 0

    ۴حلقه برای ماشین تیبا

  • سجاد برنا 0 0

    چهار حلقه لاستیک ۲۰۵.۱۴.۷۰

  • امیر یادگاری 1 0

    دریافت یک جفت لاستیک ۲۰۵پرشیا

  • تقی پروهان 0 0

    خریدیک جفت لاستیک 165

  • ناشناس 0 0

    با سلام چطور میتوانم لاستیک ثبت نام کنم

  • علی محمودی 1 0

    دوجفت

  • علی کریمی 0 0

    لاستیک برا سمند میخوام

  • میرارسلان یاری دهکبود 1 0

    لاستیک نیسان

  • افشین پاک 0 0

    یک جفت لاستیک پراید 175ممنون

  • صفات 0 0

    لاستیک

  • دانیال کوهزاد 0 0

    لاستیک

  • علی هاشتار 0 0

    ۴ حلقه لاستیک پراید سایز ۱۷۵ میخام

  • سعیدعلیپورخرمالو 2 0

    من ۴حلقه لاستیک پژو میخوام. ۳ماه پیش تو سایت کویرتایر ثبت نام کردم و هروقت هم که به سایت رفتم با کلمه ناموجود روبرو شدم آخرش هم نوشتند سهمیه استان ما تمام شده آخرش هم نفهمیدیم که این سهمیه را به کی دادند

  • محمد رضانعمتی قمسری 0 0

    لاستیک سمند 2 حلقه

  • اسحاق محمدی 0 0

    ۴ حلقه لاستیک پراید

  • مهدی شمس شایسته 0 0

    سلام یک جفت لاستیک بارزمیخوام

  • عباس 0 0

    سه ماهه میخواهم چهار حلقه لاستیک پژو۲۰۶ بخرم نمیشه چکار کنم

    • علی 0 0

      مدارک ما رو میگیرن و به نام ما لاستیک خودشون میرن میدن بازار!!!!

  • برات بیرام پور 0 0

    ۲ حلقه لاستیک پراید میخواستم.

  • زهرادرویشی 1 1

    لاستیک تیبا 4 حلقه

  • حسن عزتی 0 0

    خرید لاستیک

  • محمدقربانی 0 0

    ۲جفت لاستیک خارجی پراید میخوام ثبت نام چجوریاست

  • خلیل اله محروقی 0 0

    لاستیک سمند ۱۸۵

  • seyyed hassan Alavi 0 0

    ۴ حلقه لاستیک ۱۷۵×۱۳×۶۵ پراید

  • هادی 1 0

    سلام من به چهار حلقه لاستیک پراید 175 نیاز دارم خواهشا راهنمایم کنید حتی لاستیک زاپاس هم ندارم همشون از بین رفتن

  • رضا واحدی 0 0

    دو عدد لاستیک پژو 405 لاسیک سایز205 میخواهم

  • علی 0 0

    الان چند ماهی است که مدارک منو کویر تایر گرفته و تائید کرده ولی پس از 5 ماه تلاش هنوز نتونستم خرید کنم؟؟!!جریان چیه؟؟اینطور که معلومه مدارک مالکان خودرو گرفته میشه و کارخانه با نام مالکان خودرو لاستیک و آزاد میدن توی بازار و میفروشن!!!ارگانی هست رسیدیگی کنه؟؟!!

  • علی رضالو 1 0

    4 حلقه لاستیک پیکان وانت ۱۷۵

  • یونس آتشی 1 0

    خرید یک جفت لاستیک پراید یزدتایر

  • احمدلشگری 0 0

    پراید 165

  • رسول عبدی 0 0

    لاستیک پراید میخوام

  • مهدی 1 0

    ۴عددلاستیک ۱۶۵.۶۵.۱۳

  • مها 0 1

    من ۴حلقه لاستیک واسه ۲۰۶میخوام پهن اسپرت

  • پری 0 0

    لاستیک

  • محمدشریف خدامرادی 0 0

    لاستیک وانت

  • مانی 1 0

    درود سایت لینک سایت ثبت نام و خرید ؟

  • فقیرمحمددینارزهی 0 0

    چهارحلقه

  • مهدی حدادی 0 0

    سلام بابا 6 ماهه 4تا لاستیکبارز پژو 205 میخام نمیتونم ثبت نام کنم

  • علیرضا ترکاشوند 0 0

    لاستیک کامیونت

  • محمود 0 0

    دهقان نیری

  • احمد غلامی نژاد چوبری 1 0

    من لاستیک میخوام

  • مرضیه جعفری 1 0

    چهار حلقه لاستیک پراید لازم دارم

  • عباس احمدی 0 0

    ی جفت لاستیک پراید۱۷۵

  • ایمان فلاحتی مقدم 1 0

    درخواست چهار حلقه لاستیک ۱۷۵ پیکان سواری هستم من اژانس کار میکنم

  • حسن محمدی 2 0

    لاستیک وانت بار ۴ حلقه

  • عباس خرمی 0 0

    خسته نباید .لاستیک پراید میخام نمیتونم ثبت کنم

  • خلیل رشیدی تولی 1 0

    لاستیک پراید

  • رضا 0 0

    دوجفت اایتیک پژو

  • مرتضی آذربرا 0 0

    خوب وعالی

  • هادی فندرسکی 0 0

    لاستیک پیکان سواری میخام قیمت چنده

  • امیر محمد 0 0

    یک جفت لاستیک یزد تایر

  • ناشناس 0 0

    همش الکیه مردم رو سر کار گذاشتین

  • احدگیتی 0 0

    ۴حلقه لاستیک پرایدمیخوام

  • تاپدوق میرزای 0 0

    4عدد لاستیک پیکان میخوام

  • رحمان 0 0

    2جفت لاستیک کی تحویل میدید 15/65/185

  • جمال شهبازپور 0 0

    خرید لاستیک

  • ولی 0 0

    بد

  • سلام دوحلقه لاستیک ساینا 0 0

    باتشکرازعزیزان دست اندرکار

  • یونس رشیدی ده صحرایی 0 0

    عالیه

  • علیرضا حسینی 1 0

    چهار حلقه لاستیک175 بارز خریدم پولمو ریختم دور اشغاله تا انداختم دیدم از جای مهر تاریخ روی لاستیک باد میده الان سه روز تعطیلیه باید یکشنبه برم اونجا خدا کنه بامبول در نیارن تولید ایران یعنی بی کیفتی یعنی دزدی

  • ایرج 1 0

    سلام یه ماهه درگیرم تمام کافی نت های اطراف من میشناسن
    صحیح نیست.لیاقت ایران و ایرانی این نیست

  • ناشناس 1 0

    پس این ثبت نام کجاست؟هر وقت وارد شدم،میگه ظرفیت پر است

  • حاکم سالمی 0 0

    لاستیک پراید دووعدد

  • مختاریاری 0 0

    چطوری بتوانم ثبت نام برای لاستیک کنم

  • نیازمند لاستیک 0 0

    شماها همگی شرکتهای تولیدی لاستیک سر و ته یه کرباس هستید فقط مردم بیچاره را اسگل کرده اید

  • عبدالمالک شه نوازی 0 0

    من جانباز شیمیایی لاستیک ماشین چری از کجا به نخر دولتی دریافت کنم

  • ناشناس 0 0

    ثبت نام چطوریه

  • حمزه 0 0

    خوب

  • ناصر حقی 0 0

    سلام روزگار بر همگی خوب و همراه با تندرستی باشه
    من یک جفت لاستیک بارز 205/60/14 نیاز دارم ولی موفق به دریافت کالا نمیشم اگر دوست عزیز یا نمایندگی که امکان داره این نوع لاستیک را به بنده تحویل بدهد بی نهایت ممنون میشم

  • سعید احمدی 0 0

    درخواست خرید یه جفت لاستیک پراید 165

  • Zahirartin 0 0

    لاستیک میخوام باید چجوری ثبت نام کنم.

  • حسین حسن پور 0 0

    4حلقه تایر

  • برات محمد زاهدی 1 0

    لاستیک پراید

  • علی غفارپور دیزج 1 0

    لاستیک پژو

  • حسین محمودی 1 0

    خرید دو جفت لاستیک پراید 175 چهار ماه هر کاری کردم ثبت نام انجام نشد

  • رامین 0 0

    میخایم لاستیک بارز 15,پژو بخرم .چطو ثبت نام کنم

  • حسن پرویزی اطهر 0 0

    لاستیک چهار حلقه

  • بارز 0 0

    چرالاستیک بدگیرمیادخسته شدیم بخدا

  • فردین بایزیدی 0 0

    میخوام برای لاستیک وانت بار ثبت نام کنم چجوری باید ثبت نام کنم

  • محسن 2 0

    سلام دو جفت لاستیک پیکان سواری ممنون

  • شهین خرد 1 2

    چهارحلقه لاستیک ال۹۰ مخواستم

  • یونس مبین فر 1 0

    چهارحلقه لاستیک پراید معمولی میخوام

  • حامد 5 0

    دوستان و هم میهنان عزیز مگه اینجا لاستیک میدن یا محل ثبت نام اینجاست که همتون میان میزنین یه جفت لاستیک پراید میخوام،یه جفت پیکان دو جفت پراید ،لاستیک دنا میخوام بهم بدین،۱۷۵ میخوام نبود ۱۶۵ بدین جهنم.....اخه چرا اینقدساده این.تو این سایت فقط نحوه خرید اینترنتی لاستیکو توضیح داده نه اینکه اینجا درخواست بدین اونام بگن چشم بفرما اینم لاستیک.اینم باید بدونیم کسی تا حالا نیومده بگه من لاستیک دولتی از فلان سایت و شرکت خریدم.دولت تو این شرایط بد اقتصادیش عمرا بیادلاستیک به نصف قیمت بده به منو شما.میبره بازار ازاد دوبرابر قیمت میده به همین ملت آسو پاس فقیر.کسی به فکر ملت نیست.گرون کردن دلارو لاستیک خارجی دقیقا بخاطر فروش دوبل لاستیکا بنجل ساخت داخله.پس دنبال لاستیک دولتی نباشیم بهتره.اگرم هستیم و چاره ایی نداریم بهتره از سایت مخصوص ثبت نام اقدام کنیم نه اینکه اینجا درخواست لاستیکو مطرح کنیم...موفق باشین.

  • امیدی 1 0

    لاستیک سمتد میخوام

  • عارف عباسی یکتا 0 0

    با سلام و عرض خسته نباشی ۴ حلقه لاستیک پراید ۱۷۵

  • ناهید حاجیان 0 0

    لاستیک پراید چهار حلقه میخواستم

  • ناشناس 0 0

    سلام یه جفت لاستیک پراید۱۷۵لازم دارم

  • امیر 0 0

    خیلی بد

  • علی قاسمی 0 0

    لاستیک وائت پیکائ

  • علی 0 0

    من دو ماه هستش که دنبالشم ولی موفق به ثبت نام نشدم

  • محمد رضا 0 0

    دو حلقه ۱۷۵ پرایدی شدی لازم

  • مثبت 0 0

    مگه اینجا میگید لاستیک، بهتون میدن..که همه گفتید لاستیک..همش الکیه من دوماهه دارم تلاش میکنم توسایت ساعت ۹..همش دروغ.طبق معمول.........

  • علی قیصری 0 0

    من ثبت نام درخواست لاستیک سهمیه ای

  • زکیه سید 0 0

    ۴عدد لاستیک پراید

  • مهدی‌علی‌محمدی 0 1

    نیسان‌لاستیک‌عقب

  • علی.قربانی.دنبال.یک.جفت.لاستک.دولتی.پراید. 1 1

    لاستیک.پراید.دولتی.

  • ناصرلال زاده براهویی 1 0

    این چند وقته نميخام ثبت نام کنم نميشه

  • سیران 2 1

    باسلام مربی هستم دوحلقه لاستیک پراید خواستم

  • علی اصغر بهشتی مقدم توپکانلو 0 1

    دو حلقه لاستیک ۱۶۵

  • علی 0 0

    چرا همش میگه پره
    یع راه حله درست حسابی بدین بابا

  • علی 0 0

    لاستیک پراید 132.

  • عباس قاسمی پور 0 0

    سلام لاسیتک پراید 175 دو جفت میخوام

  • سلام من لاستیک می خوام ۴ حلقه 1 2

    سلام من ۴ حلقه لاستیک می خوام

  • روح الاه حقیقت دوست 2 0

    کویر تایر

  • مانی 1 0

    من چهار عدد تایر برای ماتیز می‌خوام

  • سید رضاموسوی 1 0

    لالی

  • عارف عباسی یکتا 2 0

    با عرض سلام .. چهار حلقه لاستیک پراید ۱۷۵ می خواستم

  • محمد 6 1

    با سلام
    چجوری ثبت کنم بلد نیستم
    نمیدونم چیکار کنم
    لاستیک پراید لازم دارم
    ممنون اگه راهنمایی کنید

    • رضا 0 0

      تمام کلاهبرداریه من سرم کلاه رفت از هایپر تایر به اصطلاح دولتی یک جفت بارز پژویی بهم انداختند ۱میلیون و دویست که پس از نصب آمدم با خوشحالی از محل پرسیدم فهمیدم بزرگترین کلاه رفت سرم قیمت آزادش ۱ میلیون وصدو پنجاه بود و آتیش گرفتم بعدتر از همه اینکه به اجبار لاستیک زیر ماشینم را هم بعنوان داغی گرفتند که خودش ۴۰۰ تا ۵۰۰ تومن می ارزید بخدا تمام دروغه نخرید

  • رضا 0 1

    از ساعت چند سایت باز میشه

  • مرتضی شاهوند 0 0

    لاستیک پیکان
    یک جفت

  • فرشادرحیمی 0 0

    لاستیک نیسان 4حلقه

  • هادی پاسبان 0 0

    یک جفت لاستیک 165 پراید

  • رضا جهانگیری 0 0

    4 حلقه لاستیک ون دلیکا میخوام

  • محمدرضاشهلی بر 0 1

    لاستیک پراید

  • غلامحسین قاسمی 0 1

    ۱۰روز دارم وارد سایت میشم بسته هست یه جفت لاستیک تیبا میخوام

    • اسدی 0 0

      سلام سایت کی باز میشه

  • محمد 0 0

    سلام.
    چهارحلقه لاسیک برای تویوتا هایلوکس سایز14 مخواتم

  • رسول نجفی 0 0

    لاستیک ۶۵۰،،۱۶

  • علی محمد محمودوند 0 0

    خوب هست

  • ایرج فرشاد 1 0

    یجفت لاستیک نیسان میخوام

  • ناشناس 0 0

    یک جفت لاستیک نیسان میخوام

  • محمد پیله ور 0 0

    خرید دوحلقه لاستیک پراید

  • رحمان خداقلی 0 0

    سلام خسته نباشید. باارزوی خواستم ثبت نام کنم برای لاستیک دولتی پراید موفق نشدم. راهنمایی کنیدلطفا

  • هادی پاسبان 0 0

    2حلقه پراید

  • احمد کاظم زاده 0 0

    باسلام وقت بخیر واقعا لاستیک دولتی هست ما هم هستیم برا پیکان چهار حلقه ممنون

  • حمید ملکی 0 0

    خرید لاستیک دولتی یزد تایر

  • حمید ملکی 0 0

    ثبت نام لاستیک دولتی

  • roohollah 1 0

    چرا واقعا اینقدر ظلم به ملت بدبخت وبیچاره میشه سایت کویر اصلا مدل تایرهای پراید وپژو را نداره سامان بارز هم فروش اینترنتی نداره چرا دروغ می گن در حالی که با توزیع اینترنتی خیلی بهتر به دست مصرف کننده می رسه ولی مثل اینکه مافیای لاستیک و لوازم خودرو نمی خوان

  • حسن محمد رضی 0 0

    لاستیک تیبا ۴ حلقه

  • منصوره علایی کاشانی 0 0

    لاستیک 175پراید میخام

  • محمد ابراهیم کیقبادی 1 0

    یک جفت لاستیک تیبا میخوام ودر نیشابور هستم

  • اعظم سعیدی رباط 0 0

    چهارحلقه لاستیک پراید۱۷۵

  • محمدمهدی 1 0

    لاستیک تیبا ۱چطوری بایدبگیریم؟؟؟

  • ناشناس 0 0

    لاستیک دو حلقه پراید

  • مصطفی 0 0

    راهنمایی کنید چطور یک جفت لاستیک175پرایدی بگیرم

  • مجتبي قمي 0 0

    لاستيك دولتي ميخوام

  • محمد 0 0

    دو حلقه لاستیک پراید

  • محمدعلی بهار 0 0

    یک جفت لاستیک ۱۷۵پرایدمی خوام

  • مهدی قربانژاد 3 0

    لاستیک میخوام

  • عل شرفپور 0 0

    سلام چها حلقه لاستیک تیبا ۱۷۵ دولتی میخوام

  • عارف 0 0

    خرید یک جفت لاستیک پیکان وانت

  • محمد عاصمی 0 0

    سلام لاستیک پژو 405 میخوام اینترنتی نمیشه چیکار باید بکنیم به خداخودمم راننده تاکسی هستم

  • جمشید دلیری 0 0

    سلام،بنده ۴ حلقه لاستیک برا پیکان میخوام هر سایتی هم میرم نمیتونم ثبت نام کنم واقعا هم توان مالیم در حدی نیست که برم از بیرون به نرخ آزاد تهیه کنم،لطفا راهنماییم کنید

  • عبدالله محمودزهی 0 1

    سلام دو حلقه لاستیک بارز پراید میخواستم

  • سیدگاظم یوسفی 0 0

    لاستیک ی،زد

  • ساسان اسدبگس 2 0

    ۴ حلقه لاستیک پهن سایز ۲۰۵ برای خودرو ۴۰۵ میخواستم

  • حسن 1 0

    چهار حلقه لاستیک سمند

  • سید حسن حسینی 0 0

    چهار حلقه لاستیک سمند

  • لاستیکلصا 1 0

    لاستیک میخاستم.الان۲ماه دارم کارمیکنم.ویکی ازفعالترین محسوب شدم

  • اکبر احمدی 3 0

    لاستیک مزدا دوکابین

  • سجاد 5 1

    خرید لاستیک ۲۰۶

  • سعید رحیمی طهنه 0 0

    4/چهار حلقه لاستیک پژو۴۰۵

  • حمید 0 0

    لاستی سمند 205

  • علیرضا باشی 0 1

    لاستیک نیسان وانت جلو ۷۰۰-۱۶دوحلقه

  • نورالله 0 0

    لاستیک پراید ۶حلقه

  • مهدی 0 0

    ؟

  • خسرو بیگی 0 0

    لاستیک چهار حلقه پیکان

  • سجاد گودرزی 0 0

    لاستیک ۱۷۵دوحلقه پراید

  • مهدی 0 0

    ۴حلقه لاستیک پژو پارس ELXمیخوام

  • مصطفی کوهکن 0 0

    خرید لاستیک پراید

  • خدایار قیطاسی 0 1

    ۴عدد تایر پیکان

  • عليرضا نصيري 0 1

    و٤حلقه لاستيك پرايدي١٧٥/٦٠/١٣

  • مهدی قاسمی پروین 1 0

    لاستیک شماره ۱۴ برای پژو ۴۰۵

  • حسینعلی کریمی 0 0

    لاستیک دولتی یزد

  • حسن معصوم نهر 0 0

    لاستیک ام وی ام ۳۱۵

  • مجید 1 0

    4حلقه لاستیک پراید میخاستم
    هرکار میکنم نمیشه ثبت نام کرد!

  • ثریا 0 0

    دوحلقه لاستیک پراید میخام

  • سجاد‌ رمضانی 1 0

    لاستیک‌ نیسان

  • حمید 1 0

    لاستیک پراید چهارحلقه

  • احمد درگاهی بازقلعه 0 0

    ثبت نامه لاستیکه دولتی

  • علی نوقی 0 0

    برای ثبت نام ایترنتی اقدام کردم موفق نشدم ثبت نام کنم دسترسی به نمایندگی فروش هم ندارم چه جوری لاستیک تهیه کنم ساکن نوق رفسنجان هستم لطفا راهنمایی بفرمایید.با تشکر

  • علی نوقی 0 0

    برای ثبت نام انترنتی اقدام کردم ولی موفق به ثبت نام نشدم دسترسی به نمایندگی فروش ندارم چکار باید بکنم.ایا در منطقه نوق رفسنجان نمایندگی فروش دارید.باتشکر

  • مهدی کیهان زاده 1 0

    الان دو ماهه روز ۱۵ اعلام ثبت نام لاستیک رینگ ۱۳ میکنید ادم از کاروزندگی میافته ونتیجه نمیگیره شرایط رو سخت نکنین برای خریدار مصرف کننده مردم گرفتارن چرا نمایندگی رسمیتون با مدراک مورد نیاز تا چهار تا لاستیک رو به قیمت دولتی نده؟! به گفته خودتونم سالی ۱ باره خو توروخدا مردم گرفتارن خیلها نانشون رو با ماشین درمیارن وهزینه هاش سنگینه براشان مثل لاستیک که مصرفیه ممنون اگه رسیدگی کنین

  • بهنام 0 0

    سلام ۴حلقه۱۴خواستمتا الآنم هیچی نگرفتم

  • روح الله اصغردوست رضایی 0 0

    باسلام تعداد چهار حلقه لاستیک پراید ۱۷۵ می خواهم در صورت امکان زمینه ثبت نام را برایم ارسال فرمایید متشکرم از ارومیه

  • یاسر 0 0

    دوجفت لاستیک پراید175میخوام

  • میثم حسینی 0 0

    سلام چه جوری ثبت نام کنم

  • مالک اندرزیان 1 0

    سلام خسته نباشین سایت ثبت نام اینترانتی چطوریه

  • سلام تقاضای ۴ حلقه لاستیک ۱۸۵ برای ال نود را دارم 0 0

    اگر امکان ۴ حلقه نیست دو حلقه لاستیک لطف کنید

  • سعید کوهی معدنی 0 1

    لاستیک بارز ۱۷۵

  • علی 0 1

    خرید دو حلقه لاستک ساندرو

  • حمزه وی 1 0

    سلام سایت خرید و فروش بازنیست

  • محمدحسن قنبری 0 1

    چطورمی توانم لاستیک تهیه کنم

  • محسن محمدحسنی 0 1

    ۴ حلقه لاستیک دولتی معمولی میخوام ، ممنون میشم رسیدگی وراهنمایی کنید لطفا 🌷

  • محمدحسن 0 0

    پراید 132

  • ابرهیم بکعان 0 0

    یک جفت لاستیک پراید ۱۶۵

  • نعیم 0 0

    سلام یک جفت لاستیک عقب سایپاz24 میخواستم

  • افشین 0 0

    لاستیک پیکان وانت ۲ عدد

  • ابراهیم 0 0

    خوب

  • حمیدرضاباقری 0 0

    لاستیک

  • سعید‌بابایی 0 0

    دو‌جوفت‌لاستیک‌پراید

  • اصف قربانی 0 0

    وانتی

  • محمدمهدی 0 1

    اقا من یک جفت لاستیک سمند می خواهم از کجا بگیرم

  • حسین حاتمی 0 0

    لاستیک پراید چهارحلقه

  • نعیم عیاشی 0 0

    پراید

  • قاسم 0 0

    لاستیک۴حلقه ۱۶۵

  • صابر 0 1

    ۲حلقه لاستیک پراید ۱۶۵ ایران تایر

  • ناصر صادقی 2 1

    فقط 4حلقه لاستیک سمند میخوام .ممنونم

  • سعیدعلیپورخرمالو 2 0

    به نظر من خاک بر سر همه تولید کنندگان داخلی لاستیک که عرضه تامین لاستیک خودروهای داخلی رو ندارند چه برسد که بخواهند مثل کشورهای دیگه مثل چین صادر هم بکنند. باید در کارخانه هارو گل گرفت

  • قاسم 2 1

    واقعا مردم دانشمندی داریم
    اومدید اینجا تو بخش کامنتها درخواست لاستیک میدید ؟
    تاسف آوره...

  • ناشناس 2 0

    قیمت هر حلقه لاستیک ۱۶۵ کویر ۲۴۶ هزار تومان و هر حلقه بارز ۲۷۶ هزار تومان است. نه ۱۵۶ هزار تومان!!

  • یداله یکانی زاد 0 0

    لاستیک میخریم

  • علی نجفی 0 0

    لاستیک فابریک وانت پیکان دوحلقه

  • محسن 1 0

    دوحلقه لاستیک پرایدفابریک

  • علیرضا 1 0

    سلام 4حلقه لاستیک پراید میخوام لاستیک پهن نتونستم مدت یک ماهه وارد سایت بشم

  • وحید 0 0

    سلام، قیمتهایی که برای لاستیک زدین واقعی هستن؟؟ آخه همسایمون ۴حلقه لاستیک رینگ ۱۳ ،۱۷۵ برای وانت خرید ۱۲۶۰۰۰۰،اونم ثبت نام کردبعداز ۱۵روز، ولی شما حلقه ای قیمت زدین زیر ۲۰۰،ینی نمایندگی عرضه لاستیک ۵۰۰تومن تقریبا میخوره این وسط؟؟

    • ناشناس 0 0

      قیمت یک سال قبله تاریخ نگاه کنید

  • محمد 1 0

    باسلام 4حلقه لاستیک 175میخوام ممنون

  • ناشناس 0 0

    این چ وضه چرا جواب نمی دید

  • ناشناس 0 0

    اگه همه گرفتن به ماهم دوجفت پژویی لطف کنین

  • اصف قربانی 0 0

    بارز

  • بهرامی 0 0

    سلام من برای نیسان میخوام چرا توبخش خودرو ساز (زامیاد)را نمیاره؟؟؟چه جوری تهیه کنم؟؟
    لطفا هرکی میدونه بگه

  • ابوالقاسم 0 0

    لاستیک مزدا چهار حلقه

  • بابک 0 0

    کویر تایر برای نیسان وانت تایر نذاشته ثبت نام کنیم سایز۱۶؟؟؟؟؟
    لطفا جواب بدین ممنون

  • محمد 0 0

    ۲عددلاستیک نیسان

  • محمد مافی 1 0

    میشه ثبت نام کنید

  • محمد 0 0

    خرید چهار حلقه لاستیگ پیکان وانت

  • حسین ملک آسا 0 0

    همش دروغه و سرکاری

  • ناصر نظری 0 0

    با سلام و سپاسگزاری از شما عزیزان لاستک و قیمت بسیار عالی . ممنون

  • ناشناس 0 0

    لاستیک دولتی کجا بود بابا حداقل اخبار کرب پخش نکنید

  • محمد فرجاد 0 0

    دو حلقه لاستیک پراید

  • مهدی حسین پور کلیبر 0 0

    اگر واقعا میشه برای حواله لاستیک ثبت نام کرد لطفا ‌:روش ،زمان ، و نحوه ثبت حواله لاستیک مزدا را اعلام کنید

  • عسگر 1 0

    لاستیک پراید ۴حلقه ۱۷۵

  • نقاش 0 0

    سلام برای تهیه ی لاستیک به نرخ دولتی کجا باید ثبت نام کنم؟
    ۴حلقه برای پژو ۲۰۶

  • پیام طالبی 2 1

    ۴ حلقه لاستیک پراید

  • مسلم باقری 3 0

    چهارحلقه پیکان

  • حسین 1 0

    لاستیک چهار حلقه پیگان سواری

  • عباس زمانی پور 1 0

    لاستیک

  • عیسی 0 0

    4حلقه لاسیک پراید

  • مهدی 0 0

    یک جفت لاستیک تیبای میخام

  • مرتضی خالدی 0 1

    2 حلقه لاستیک بارز

  • داوودشفیعی 0 1

    سلام لاستیک پراید چهار حلقه ممنون میشم از لطف شما

  • سیروس 0 1

    سلام من حدود چهار الی پنج ماه در سایت کویر تایر ثبت نام کردم برای لاستیک ولی هنوز لاستیک نا موجود چرا،؟

  • فریدیان 2 1

    با سلام ۲جفت لاستیک پراید میخوام چند ماهه میخوام ثبت نام کنم سایت همش میگه رزرو پر شده لطفا راهنمایی کنید

  • سید حمید میرمحمدی 2 2

    دو حلق لاستیک پراید

  • مهدی رحمانی 0 1

    سلام ۴حلقه لاستیک پژو پارس رینگ ۱۴

  • مهدی رحمانی 0 2

    ۴حلقه لاستیک پژو پارس رینگ ۱۴

  • علیرضا 0 1

    سلام.پراید 131،لاستیک هاش چه شماره ای است.؟
    دوحلقه اش چقدر میشه ؟

  • مصطفی علینجفی 1 0

    چهار حلقه لاستیک پراید

  • علااا 0 0

    ازسگ کمترین طوله سگها چرامردم رو سرکار میدارین

  • سعید ارژنگ 0 0

    پراید

  • آراز 0 0

    چهار حلقه لاستیک کویر میخوام نمیتونم ثبت نام کنم

  • اوا 0 0

    لعنت به سایت و لاستیکتان

  • ملکی 0 0

    اصلا موفق نشدم

  • ناشناس 0 0

    چهارحلقه لاستیک پژو ۴۰۵

  • فرهادکمالی 0 0

    ۴ حلقه لاستیک رینگ۱۳پرایدی۱۷۵

  • حمیدبهادرفرد 0 0

    چهارحلقه‌لاستیک‌پراید۱۷۵

  • ناشناس 0 0

    خدایا این اقتصاد کوپنی کی تمام خواهد شد ایا نسل ما خواهد دید

  • مسعود 0 0

    لاستیک

  • دانیال شقانی 0 0

    2 حلقه لاستیک پیکان وانت

  • بهرام مهریان.فر 0 0

    2حلقه.لاستیک.می.خوام

  • فرزان بهره ور 1 0

    آقای کویر تایر یا هر شرکت دیگه ای که لاستیک ثبت نامی میدی ،خواهشا یخورده انصاف داشته باشین،بخدا اگه بگین دبگه ثبت نام نمیکنین ملت راحت میشن،اخه چند بار ما زندگیمونو تعطیل کنیم ،وقت بذاریم ولی سایتتون باز نشه

  • حسین علی نوری فا 0 0

    عالی

  • ترکان عباسی قره آغاج 0 0

    ۴ حلقه لاستیک ۱۳ پراید

  • امید 0 0

    چهار حلقه لاستیک پراید چه قیمته ممنونم

  • ابراهیم رسولی 2 0

    با سلام
    لاستيك پرايد مي خوام .

  • مهدی مهراني 0 0

    لاستیک پراید صندوق داردولتی چهار حلقه

  • اسماعیل نوروززاده 0 0

    من لاستیک نیسان میخوام

  • پروین محرمی 0 0

    لاستیک دولتی پراید میخام شماره ۱۳

  • مهدی 4حلقه لاستیک 205/60/15 1 0

    4حلقه لاستیک سمند 205 میخوام

  • ناشناس 0 0

    وقتی سایت واسه ثبت نام smsباید بفرسته و نمیفرسته، دیگه از این صبحونه معلومه ناهار چی داریم...

  • محمد علی حویزه شرهی 1 0

    دو جفت لاستیک تیبا صندقدار

  • محسن عینعلی 0 0

    خوبه

  • عمران اسوبار 0 0

    سیستان و بلوچستان شهرستان چابهار شهر نگور

  • کارگر شریف 1 0

    لاستیک پراید مدل ۸۸میخام.یک.جفت

  • مرتضی اسماعیلی 0 0

    لاستیک کویر

  • مجید احمدی 0 0

    لاستیک برای تیبا

  • سیدمصطفی موسوی 1 0

    خوب

  • بهرام پورتقی طبقچی 0 0

    سلام خسته نباشید بنده هفته پیش فرم ثبت
    نام رو پر کردم و پیغام امد در حال برسی حالا باید چیکار کنم

  • عالی اکبر 0 0

    می خواهم لاستیک بخرم

  • شاهین 0 0

    اصلان بدرد نمی خورد

  • سعید نظری 0 1

    دو حلقه لاستیک پیکان وانت 175

  • ناشناس 0 0

    سلام. موقع ثبت نام لاستیک نصف قیمت اعلام میکنن اما موقع تحویل لاستیک با بازار آزاد فرقی ندارد.

  • احمدشادروان 0 0

    درخواست خرید لاستیک سهمیه اسنپ

  • حسین 0 0

    ۴حلقه لاستیک بارز برا ۲۰۶

  • شعیب دوستی ابوخیلی 0 0

    لاستیک پراید

  • احمد 1 0

    همش دروغه - سایتشون موقع ثبت نام لاستیکای R13-14-15 هنگ میشه و بعد چند ساعت که باز میشه نوشته ثبت نام تموم شده - خدا لعنتشون کنه

  • عباس فرجی 0 0

    لاستیک پراید

  • عابد باحور 0 0

    خرید ۲ حلقه لاستیک ۱۷۵ پراید

  • حسن علی محمدی 0 0

    لاستیک پیکان ۴ حلقه

  • مسعودباهو 0 0

    واقعا مزخرفه چندماهه تو سایت کویر تایر میرم ولی اصلا نمیشه ورود پیدا کرد همش الکیه مردمو مسخره نکنید

  • رضا 3 0

    من از کجا ثبت نام بکنم

  • یاسر 0 0

    سلام دو حلقه لاستيک پرايد ميخوام

  • ابراهیم مصطفی 0 0

    مسخره کردین مردم و

  • اسماعیل 1 0

    باسلام من راننده خاور هستم از دیروز تا حالا تو جاده قزوین ماندم بابار تره بار لاستیک نداشتم بار را برسانم بار را خالی کردم به یه ماشین دیگه برد منم با یک لاستیک با این هوای بارانی امدم پایانه لااقل یه جفت لاستیک به من بدهید متشکرم از رئیس

  • مهدی 0 0

    چهارحلقه لاستیک پراید132

  • جلیل فاطمی 0 0

    خریددوحلقه لاستیک پراید بارز

  • حجت صالحی 1 0

    بیخودی بازی در اوردین

  • حسن رخ فروز 1 0

    یه جفت لاستیک پراید ۱۶۵ بارز میخواستم

  • محسن رحیمی 0 0

    سلام من چهار حلقه لاستیک 14برای پژو اردی میخوام بدلیل مشکلات اقتصادی خواهش میکنم موافقت کنید تا دولتی خرید کنم ممنون

  • pedram 1 0

    چرا مردم اسكل ميكنيد . اگه لاستيك هست پخش كنيد تو فروشگاهها و ملزم كنيد با قيمت دولتي بفروشن . اگه نيست اين مسخره بازيا چيه . وقت ميخريد براي خودتون كه بگيد داريد كار ميكنيد؟ دولت .....

  • حسن ساکی 1 0

    4 تا لاستیک وانت مزدا

  • محمدرضا سراوانی 0 0

    هیچی

  • بخشعلی علیزاده 1 0

    والله به نظر میرسد که ثبت نام کردن در این سایت های خرید لاستیک از محالات باشد . من سه ماه است هر کاری کردم نتوانستم و می نویسد ظرفیت پر است ! آیا واقعا ظرفیت نیست و یا مافیای لاستیک در بازار آزاد فعال است و شرکت ها برای فروش ترجیح میدهند در بازار آزاد بفروشند ؟!

  • حمید فاخر 0 0

    سلام خسته نباشید. چندین ماه هست که نمی‌توانم چهار حلقه لاستیک برای ماشینم بخرم. هرروز در مغازه پنچرگیری هستم تمام لاستیک های ماشینم صاف صاف شده ظرف دوماه دومین لاستیک ماشینم ترکید. بخدا قسم خسته شدم. شما را بخدا چهار حلقه به من بدهید تا راحت بشم. بگید چکارکنم

  • ناشناس 0 0

    پس چرا توی سایت کویر تایر گروه خودرویی: سایپا و ایران خودرو نیست؟

  • غلامرضا 0 0

    لاستیک

  • رحیم موحد 2 0

    من میخوام ثبت نام بشم

  • جمال 1 0

    زمان ثبت نام لاستیک کم نیس یکم بیشترش کنید ثواب داره

  • ناشناس 0 0

    اقاکی پس بنویطیم اسممونوکه ثبت بشه برالاستیک

  • حاجی‌‌رضا‌مالزیری 0 0

    خوب

  • حسین لطفی 0 0

    4جفت لاستیک یراید

  • سعید ابوشلیش 0 0

    من لاستیک پراید میخوام.

  • ناشناس 0 0

    دو جفت لاستیک پژو پارس

  • حاجی رضا 0 0

    لاستیک پرایدبارز

  • حاجی رضا 0 0

    لاستیک پراید بارز

  • حسین شریعت فر 1 0

    دو حلقه لاستیک برای تیبا 1

  • حاجی رضا 0 0

    پراید۱۳۲ لاستیک

  • محمدرضا کلیچ 2 0

    مسخره کردن ملت رو بخدا
    این همه منتظر موندم حالا که ساعت 16 شد سایت کویر تایر از دسترس خارج شد.

  • محمد حسین 1 0

    خدا ازتون نگذره که سایت طراحی شده اینقدر ایراد داره ، استان تهران را انتخاب کردم ولی زیر مجموعه باز نمی شد تا وقت تمام شد و موفق به ثبت نام نشدم.

  • علی کاکائی 2 0

    سلام.
    عجب درگاهی دارن شرکتهای لاستیکی.
    بعداز سه هفته انتظار،بالاخره:
    موئد ثبت نام شرکت کویر تایر،
    رسید و بمحض ورود برای ثبت نام،
    بقدری هوشمندانه و جالب،
    منو از سایت پَرتم کردند بیرون که:
    حیرت زده شدم((هزار آفرین))!!!
    ممنونم از دست اندرکاران شرکت و سایت و تمامی مسولین،
    که:برای مشکلات مردم،زحمت میکشند...
    دَمِ همتون گرم...
    براووووووووو

  • حسین زینلی 0 0

    دوحلقه لاستیک

  • عباس سلگی 0 0

    چهار حلقه لاستیک پراید

  • ناشناس 0 0

    لاستیک سمند دو جفت

  • حمید واربام 1 0

    لاستیک پیکان وانت میخوام چهار حلقه ماشینم بخاطره لاستیک خابوندم لطفا یکاری کنیدبتونم ثبت نام کنم هرکارمیکنم نمیشه

  • محمد رنجکش 0 0

    ۲حلقه لاستیک ون(فاو)

  • مجید زارع پیله شاهی 1 0

    2 تا حلقه لاستیک پراید پهن 175

  • مجید زارع پیله شاهی 1 0

    2تا حلقه لاستیک پراید پهن 175

  • محمد جواد رحمتی 1 0

    من می‌خوام ثبت نام کنم ولی همش می‌نویسه خطا درسامانه
    لطفا سامانه رو درست کنید

  • مهران 0 0

    من ک کارت ملیمو دوساله اقدام کردم ولی فقط یه تیکه کاغذ دادن دستم . حالا تونستم ثبت نام کنم ولی برای اپلود مدارک کارت ملی ندارم . عکس اون کاغذ رو ک برای کارت ملی دادن رو اپلود کردم ولی رد شده . چیکار کنم؟؟؟؟؟

  • محمد 0 0

    لاستیکه دولتی 405یزدتایر

  • یعقوب افتخاری 0 0

    ممنون

  • هاشم رحمتی 0 0

    لاستک پراید

  • یوسف خاوری محبتی 0 0

    سلام خسته نباشید .درخواست خرید لاستیک بارز برای سواری ریو رینگ 175.70.13 را دارم . ثبت نام تا حال نتوانستم بکنم . لطفا بفرمایید چکار کنم

  • مجید شساهمرادی 1 0

    خرید لاستیک دولتی

  • محمدحسین محمودی 0 0

    سلام لطفا بفرماید کسی که مدارک ماشین بنامش نیست چطور میتونه لاستیک دولتی بگیره

  • رضا دلاوری نیا 0 1

    چهار حلقه لاستیک پراید

  • علیرضا بهزادیپور ف محمدعلی 0 0

    متقاضایلاستیک پژو پارس بارینگ اصلی

  • صاحب اخلاق 0 0

    سلام چهار حلقه 175برا پراید نیاز دارم

  • مجید اصل سراسکانرود 0 0

    چهار حلقه لاستیک پژو پارس

  • مهدی سالمی 0 1

    چهار حلقه لاستیک 12.24

  • محمد 1 0

    خوبه

  • محمدنریمانی زاده 0 0

    لاستیک پراید میخوام

  • م احمدی گامیزجی 0 0

    ۴حلقه لاستیک ال ۹۰

  • رضافقیر 1 0

    عالی

  • ابراهیم جمال ابادی 1 0

    چهار حلقه لاستیک پیکان

  • محمد عيدان 0 0

    لاستيک میخام

  • یونس مرادی 0 0

    سلام.بخدا لاستیک نیس.توروخدا مردم رو دریابین.خودم لاستیک دولتی میخوام ولی نیس.09115154155خواهشا رسیدگی کنید

  • محسن 1 0

    سلام لاستیک پیکان میخوام...

  • فیض اله بویری 1 0

    دو عدد لاستیک جلو نیسان

  • ایرج صمدیان 0 0

    باسلام من ایرج صمدیانم چندوقتت ثبتنام اینترنتی کردم نتیجه نگرفتم رینگ 13پیکانی کویرتایر پهن اگر بشه چهارحلقه من جانبازم بجورمحتاجم استان سمنان شهرستان شاهرودم تراجان فاطمه الزهرا س یاریم کنید زودتربه دستم به رسه یاعلی ع ممنون به جانبازان رحم وکمک کنید

  • افشار رحیمی 0 0

    همش سرکاریه من یک جفت میخوام یک ماه هرکاری کردم سایت بازنشددروغه

  • عباس.افضل 0 0

    ۲ حلقه لاستیک بارز ۱۵

  • لیلا نفیسی 0 0

    لاستیک یزد تایر اورانوس سمند

  • رضا فلاحی 0 0

    لاستیک نیسان 4حلقه

  • حسین 0 0

    سلام من امسال از نمایندگی ۲ حلقه لاستیک گرفتم ۲ حلقه دیگه رو میشه با ثبت نام اینترنتی بگیرم

  • سعید 0 0

    تاریخاشون جدیده؟

  • حمیدازگلستان 0 0

    س مابعدازسه ماه هنوز نتونستیم ثبت نام کنیم مسخره بازی است اگه پیداشدکه کسی لاستیک گرفته سلام مراهم برسانید دوجفت لاستیک مخاوو پرایدی پرایدی

  • صادق شامحمدی 0 0

    یک جفت لاستیک پژوسایز۱۴

  • محمدحسن 0 0

    چهار ماهه موفق نشدم ثبت نام کنم چطوری لاستیک بگیرم لطفا راهنمایی/

  • امیر پوریامنش 0 0

    خوبه

  • ناشناس 0 0

    یه مشت دزد

  • علی 0 0

    واقعا چطور میشه ثبت نام کرد؟ من یکساله پیگیرم هنوز موفق نشدم

  • منصور 1 0

    سلام لاستیک بارز وانتی پیکان

    • ناشناس 0 0

      لاستیک ها رو بالا نکشین2تا پیکانی بمن بدین.انگار رو یخ سر میخوره.گل نداره میفهمین

  • مهدی فیروزی ترکمبور 0 0

    خرید لاستیک کلدست

  • چیمن وطمان زاده 0 0

    سلام.چرالاستیک سهمیه ای پژو ندارید

  • محمدرضائی 0 0

    یک جفت رینگ 13براتیبا۱۷۵

  • منصورصفای 0 0










    استان کرمانشاه شهرستان ثلاث باباجانی شهرک انجیربوس تقوا 13

  • فهیم کچلا نلو 0 0

    ۲ حلقه پیکان

  • حسن نور محمدی عصر 0 0

    4حلقه لاستیک سمند رینگ معمولی

  • زین العابدین موقری 0 0

    چرا نمیشه ثبت نام کرد الکی مردم گرفتار کردین

  • مهدی نادری شهرکرد 0 0

    درخواست چهار حلقه لاستیک برای دویست شش۲۰۶ دارم

  • شوکت توکلی 0 0

    یکجفت لاستیک عقب

  • سعيد دمیرچی 1 0

    4 حلقه لاستیک وانت پیکان

  • حمید 1 1

    لاستیک دولتی 2عدد 15میخاستم

  • محمد علی جلیل زاده 1 1

    من لاستیک دولتی بارز ۱۴برای اردی میخوام ولی هرکاری میکنم نمیشه ثبت نام کرد

  • عباسعلی ترخاصی 0 0

    لاستیک ایران خودروپراید

  • عباسعلی ترخاصی 0 0

    لاستیک پراید

  • عباسعلی ترخاصی 0 0

    4حلقه لاستیک پراید

  • محمدرضا کریمی 0 0

    سلام لاستیک نیسان

  • داود پاوه 0 0

    هیچ

  • امیر حسین دردایی 0 0

    لاستیک پراید

  • حسین 0 0

    اقا من هر دفعه اومدم بخرم اصلا وارد سایت نمیشه الان باید چکار کنیم

  • ابوالفضل کاظمی 0 0

    چهار لاستیک پراید

  • عباس میری 0 0

    ۲حلقه لاستیک پراید

  • علی کولیوند 0 0

    من یکجفت لاستیک تیبا دولتی مار ک بارز میخوام ممنون

  • مبین اکرام 1 0

    سلام لاستیک نیسان میخوام

  • داود صارمی 0 0

    لاستیک پراید بارز

  • مجمد سیه پوش 0 0

    اگر لاستیک بدن خوباست من
    برای نیسان مخاهم

  • ۳۳محمد سیه پوس 0 0

    من لاستیک نیسان می خواهم ۴حلقه قیمت هر جه هست می خواهم

  • شصت 0 1

    4حلقه لاستیک پژو پارس

  • حسین عبادی 0 1

    4حلقه لاستیک پژو پارس لطفا

  • بایرام امیرنیا 1 0

    سلام

  • علی شمس کمرخ 1 0

    چهار حلقه لاستیک ۱۴ ۲۰۵ یزد تایر میخواهم

    • علیرضا مصطفوی 0 0

      از زنجان روستای حاج آرش چرا به ما لاستیک نمی رسه ۲ ماه است که دنبال لاستیک هستم
      با تشکر از کویر تایر

  • رمضان مصطفوی 1 0

    لاستیک دولتی برای پیکان وانت میخواهم ۳۱ هفته دنبال لاسبیک هستم

  • محمدحسین عباسی تیمور 0 1

    خیلی عالی

  • ناشناس 0 1

    دو حلقه لاستیک پراید

  • My first name is ghasem my last name is Shakeri 1 0

    اخرین قیمت لاستیک کامیون بارز چند است

  • پروین احمدی 0 0

    ۴ حلقه لاستیک پراید 🙏

    • فرشید 0 0

      ۲ حلقه لاستیک پراید

  • ثریا قلیچ یزدان اباد 0 0

    دوتا حلقه لاستیک

  • ولی حیدری 0 0

    از اول گفتن لاستیک اما ما که ندیدیم مدارک دادیم خبری نشد

  • علی اکبر 0 0

    یک جفت لاستیک برای پراید می خوام

  • علیرضا مصطفوی 0 0

    از زنجان روستای حاج آرش چرا به ما لاستیک نمی رسه ۲ ماه است که دنبال لاستیک هستم
    با تشکر از کویر تایر

  • ناشناس 0 0

    4حلقه لاستیک پراید 2میلیون تازه میگن نرخ دولتیه این قیمتا رو از کجا میارن بر چه اساس قیمت گذاری میشود

  • ناشناس 1 0

    چهارحلقه

  • مرتضی 1 0

    خرید لاستیک دولتی اینترنتی تو ایران جوک

  • محمد احمدی نژاد 0 1

    لاستیک

  • جواد علی نیا مدم 1 0

    دو حلقه لاستیک سمند

  • عباسقلی 1 0

    یک جفت

  • حسین الیاسی سرزلی 0 0

    خوب

  • ناشناس 1 0

    سلام برای نیسان چه لاستیکی پیشنهاد میکنید

  • بهنام عارف 0 1

    دوحلقه لاستیک پراید۱۷۵

  • ایرج شریفی 1 1

    لاستیک پیکان ۱جفت

  • وحید جعفری 0 0

    خرید ۲ جفت لاستیک سمند

  • فرهام عباسپور 0 0

    ۴ حلقه لاستیک پیکان

  • فرهام عباسپور 2 0

    ۴حلقه پیکان وانت

  • صیدعلی عیوضی 0 0

    ۶۶۵۵

  • فریدون محمدیان 4 0

    با سلام من ۷۰ سالمه با وانت پیکان نان آور هفت سر عائله هستم لاستیک گرون شده ده ماهه نمیتونم ثبت نام لاستیک دولتی بکنم هر روز پنچر میکنم و کلی هزینه نمیدونم چکار کنم التماس میکنم ۴ حلقه لاستیک وانت به من بدهید در توانم نیست آزاد بخرم ماشینم بنام خودمه خداوند خیر و برکت به شما و سلامتی به خانواده شما بدهد ممنونم

  • مرتضی 1 1

    لاستیک وانت پیکان دولتی میخواهم

  • ابراهیم 4 0

    یک جفت لاستیک پیکان میخواهم ممنون

    • عمو لاستیکی 0 0

      میفرستم جلو در خونه، فردا بیرون نرید

  • منصور صفایی 2 0

    چهار حلقه لاستیک پراید

  • علیرضامرادی 0 0

    دوحلقه لاستیک 185پراید

  • راحله 0 0

    خوبه

  • مسلم 0 0

    سلام رفتم لاستیک دولتی ثبت نام کردم بعد از چنده ماه زنگ زدن گفتن بیا لاستیک تو ببر جالب اینجا بود رفتم بگیرم قیمتش با لاستیک ازاد یکی بود مملکت ما از ریشه خرابه خراب

  • محمدرضاحیدری 1 0

    لاستیک ۱۷۵پرایدی ازکجابفهمیم نرمه وجنسشم خوب باشه وچطورخریداری بخریم

  • سعید ترابی 0 0

    واسه ی خریدلاستیک700/16نیسان

  • احسان 0 1

    سلام دو حلقه لاستیک بارز واسه پراید متشکرم

  • حسین تقی پور 0 1

    یک جفت تایرپراید میخوام


  • کریم همرنگ گبلو 1 0

    نضرمان سایز۱۴ بدند

  • ناشناس 0 0

    یک جفت لاستیک پرایدمیخواهم

  • هاشم رعایتی 0 0

    ۴حلقه

  • لیلا متحده مسجدبری 1 2

    چهار حلقه لاستیک پراید ۱۶۵نیاز دارم

    • یونس تاجیک 0 0

      سلام ۲حلقه لاستیک وانت پیکان ۱۷۵ممنونم

  • مهدی 0 0

    سلام من قبلا تو ثبت نام شرکت کردم ولی سایز تایر و اشتباه وارد کردم بعد هرچی کردم نتونستم تغییرش بدم به کافی نت گفتم گفت حلش میکنم حلشم کرد ولی بعد که لاستیک ۵۰٪ گرون شد به کافی نت گفتم من نمیخوام اونم زحمت کشید شماره مبایلو تغییر داد لاستیک و برا خودش خرید منم هر کاری کردم دستم جایی بند نشد الانم که باید یکی دو سال ضبر کنیم تازه اگه اون آقا زودتر از ما دست بکار نشه اگه کسی راه کاری میدونه ممنون میشم راهنمایی کنه بگه که این جور از مدارک امسال ما سو استفاده نشه

  • محمد صادق یعقوب نژاد 1 0

    سلام مخواستم بدون چطوری ثبت نام لاستیک بارز کنم

  • میکائیل جوادی 0 0

    سلام من امسال اصلا نتونستم تایر دولتی بگیرم

  • ابوالفضل بیات 1 0

    ۴ حلقهلاستیک پژو۲۰۶نبود

  • محمدامین زارع 0 0

    Ok

  • توحیدحسینی 0 0

    لاستیک پراید

  • رضا 0 0

    منم میخام
    لطفا به من بدون نوبت بدید عجله دارگ

  • هادی توفیقی نیا 0 0

    یک جفت لاستیک سمند میخواستم

  • سدیس الله وردی 0 0

    لاستیک دورپانزده

  • مجید عابدی 1 0

    ۴حلقه لاستیک پراید

  • خالد جوانی احمدآباد 0 0

    .

  • غلامرضا ازره 1 0

    تورا به امام حسین کسی نیست راهنمایی کنه چهار ماه ثبت نام کردم موفق به گرفتن لاستیک ها نشدم خرید لاستیک پراید قطعه میگن سهمیه نداریم

  • مجید مطرانلو 0 0

    لطفا یکی بگه چطور باید موفق به ثبت نام بشیم خسته شدیم حظورز هم به نمایندگی فروش میریم لاستیک نمیدن با نیسان وانت کار میکنم لاستیکهام نخ و سیمش در اومده از ترس ترکیدن نمیتونم برم کار کنم لطفا یکی راهنمای کنه باید چکار کنیم یک جفت لاستیک دولتی هم گیر بیاد باید پولش قرض و قوله کنیم واقعا هیچکی ب فکر کسی نیست فقط حرف مفت زدن لاستیک دولتی کو پس کجاست ما ندیدیم

  • ساجد رئیسی 1 0

    سلام یه جفت لاستیک میخواستم پراید R13

  • مهدی 1 0

    سلام، این کد ثبت نام راباید چکار کنم

  • داود میرزایی 0 0

    دوحلقه لاستیک پژو روا

  • اکبر پرسته 2 0

    لاستیک 12*24میخوام

  • داودشیخلر 1 1

    لاستیک پزو۴۰۵

  • مهدی مردی زنوزق 1 0

    سلام یه جفت تایر نیسان لازم دارم

  • صبیح 1 2

    چهارحلقه لاستیک پرایدخواستارم

  • قربان بیکه جهانبین 0 0

    ثبت نام لاستیک

  • عادل‌ بابانجمی 0 1

    لاستیک پراید ۴حلقه۵۱ی۲۹۶ ۱۵

  • رضا مراد رشتیانی 0 0

    4حلقه لاستیک 15

  • رضا مراد رشتیانی 0 0

    ال90لاستیک‌15

  • علی اسکندری 0 0

    لاستیک

  • توحید حسینی 0 0

    لاستیک چهار حلقه پراید 175

  • مهدیزاده 0 0

    ۴حلقه لاستیک ۱۴ برا پژو۴۰۵ اس ال ایکس نیاز ضروری. دارم محبت فرمائید

  • کورس خانی 0 0

    سلام
    لاستیک ام وی ام 315 چهار حلقه
    185/65/15 ضروری .ممنون

  • عیسی قربان نژاد 1 0

    چهار حلقه لاستیک پراید

  • سعید عبدی 1 0

    لاستیک پژو ۲۰۵ دنا

  • حمیدرضا صنعتی 0 0

    من ثبت نام میکنم همش میزنه سنتر مشهد،کمکم کنید

  • محمد مهدی 1 0

    دو حلقه لاستیک پژو میخوام

  • محمد ،سول عبدالملکی 1 0

    اصلا امکان تبت نام نیست چرا اینطوریه همش میپرسه شما ربات نیستید فقط این

  • مرتضی خاوری خرزوقی 0 0

    تاریخ پیکان

  • مجتبی رضائی شرشر 0 0

    2حلقه لاستیک پراید میخام

  • کیوان فرهادی 0 0

    دو حلقه لاستیک جلو نیسان

  • محسن 0 1

    پراید

  • سید حسین رئیسیان 2 1

    2جفت لاستیک به شماره 175=70=13

  • وحید طاهری 1 0

    لاستیگ یزد تایر 4 حلقه

  • پیام قزوینه 1 0

    لاستیک دولتی میخام ۱۶۵

  • علی محمد پور 0 0

    ۴ حلقه لاستیک پژو۴۰۵ ۱۸۵ ۶۵ ۱۵

  • محمد سعید پاکیده 0 0

    هر وقت ما برای ثبت نام در این سامانه ها برای لاستیک اقدام میکنیم یا نیست یا سایت امکان دسترسی نداره

  • عباس 0 0

    دوحلقه لاستیک نیازدارم نزدیک 3گذاشتم الانم پول ندارازاد بخرم ممنون

  • اسلم 0 0

    باسلام‌وعرض‌ادب‌

  • احمد طهرانی 0 0

    ۴ حلقه لاستیک ۲۰۵ .۶۰ .14 r

  • محمد 0 0

    ۲حلقه لاستیک پیکان وانت

  • مجتبی تقی زاده 0 0

    لاستیک پیکان سواری دوخلقه ۷۵

  • مجتبی 0 0

    منم لاستیک تراکتور میخام کجابایدبرم.؟

  • عباس خندان یار 1 1

    بنام خدا
    با درود حضور شما,بنده کارت ماشینم بنام خودم نیست آیا میتوانم از مزایای دریافت لاستیک با نرخ دولتی بدون حضور فردی که کارت ماشین بنام وی ثبت شده اقدام نمایم؟از پاسخ شما بینهایت سپاسگزارم

  • بهزاد عباسی 1 1

    سلام ۴حلقه لاستیک پراید سایزه۱۷۵میخواستم

  • ام البنین کمالی مرشت 1 0

    خریددوجفت لاستیک پراید

  • ابوالحسن 1 1

    با سلام . بنده دارای ماشین پراید هستم . حداقل به مدت ده ماه تلاش میکنم تا بتوانم لاستیک به نرخ دولتی دریافت کنم نمی توانم . نمی دانم چطوری برخی از افراد پیام موفق گذاشتند . وقتی در شهر قایمشهر به صورت حضوری مراجعه میکنیم فقط جواب منفی و حتی ناامید کننده دریافت میکنیم.خدایا ، برای چه موضوعاتی درگیر هستیم .آیا ضعف مدیریت حداقل در مدیریت پخش لاستیک ربطی به تحریم دارد؟ که نمی توانیم

  • اسماعیل سلیمی 4 0

    ۲ جفت لاستیک

  • داریوش 0 0

    ۴حلقه لاستیک۱۷۵ پراید میخواستم

  • حسین تیموری 0 0

    چهار حلقه لاستیک پرایدی

  • خدیجه وزینی 1 1

    خوبه

  • داود پویه منش 0 0

    دوحلقه لاسیک پراید ۱۷۵

  • مهدی.. 0 1

    سلام من لاستیک پیکان وانت ثبت نام کردم الان میخوام خرید کنم واسه جفتی کویر ۸۸۰هزار میخواد با بیرون که ۱۲۰تومن فرق داره خودشم ۵۰تومن دادم واسه ثبت نام به کافی نت.
    یعنی قیمت ها اینه ؟؟

  • سیدصادق حسینی 0 0

    2عددلاستیک تیبا2

  • مهدی 0 0

    خوب

  • امیرمحمد 0 0

    ارسطظ

  • افشین 0 0

    ۶ ماهه کویر تایر وبت نام کردم و پولش رو هم‌واریز کردم هنوز معلوم نیس چ زمانی تحویلم بدن

  • محمد رضت علیزاد رائف 1 0

    لاستیک بارز سایز ۱۷۵،۱۳ میخوام

  • مهدی 0 0

    نیسان

  • علیرضا 0 0

    چهار حلقه لاستیک سایپا

  • حسین خالصه دهقان 0 0

    ممنون از زحمات شما

  • رشید صفرزاده 0 0

    یک جفت لاستیک ۲۰۶

  • محمد 0 0

    لاستیک

  • رامین حاجیوند 0 1

    با سلام ۲جفت لاستیک عقب و جلو میخوام برای پیکان وانت

  • محمود برجعلی 0 0

    لاستیک بارز از لاستیک هایی دیگه بهتره وزیر ماشین نمیکوبه

  • حسین شاه محمدی 0 0

    وال هر کار کردم نشد ثبت نام کنم

  • محسن 0 0

    لاستیک پراید

  • محمد علیمردانی 0 0

    دو حلقه لاستیک فابریک وانت نیسان

  • علی 0 0

    بارنامه

  • رضاناصری 0 0

    باسلام بنده ۳روزپیش ی جفت لاستک دنا دولتی خریده ام که روزدوم هنوز بارنزدم به ماشین لاستک نوترکید حالابنده دو سه جاتماس گرفتم مشکلمو حل نمیکنن چرامن بااین بدبختی بی پولی بایدعذاب بکشم آخرشم هیچ کس پاسخ گو نیست بنده بایدچیکارکنم

  • سالار 0 0

    خوب بود

  • اصغر بیات 0 0

    چهارحلقه یک جفت جلو یک جفت عقب من تاالان لاستیک سهمیه نگرفتم

  • عبدالحمید فام 0 0

    لاستیک R15 65 195 یک جفت لاستیک میخام

  • یحیی سعادت 0 0

    نوباشه

  • .معصوم رسولی 0 0

    قیمت سال ۱۴۰۰ ولاستیک میخواهیم

  • محمود کریمی 0 0

    سلام یه جفت لاستیک مزدا باریک میخام چه قیمت در میاد؟

  • بهزاد سلیمی 0 0

    یک جفت لاستیک بیکان وانت

  • یونس صمدی 0 0

    پراید ۱۶۵

  • رحیم آذرجانی 0 0

    ۴ حلقه لاستیک پژو

  • یوسف خدیوی بروجنی 0 0

    نظری ندارم

  • شاهین 0 0

    دو جفت لاستیک فابریک سمند

  • داریوش 0 0

    دو جفت لاسیک پهن پراید

  • تقی بخشنده 0 0

    خرید دو حلقه لاستیک به قیمت دوبتی

  • احمد 0 0

    چگونه ثبت نام کنم

  • شمس 0 1

    لاستیک

  • وحیدجودکی 1 0

    دوحلقه لاستیک 24نخی کویریادناگل ریز

  • غلامرضابنایئان 0 0

    ۴حلقه لاستیک پراید دولتی

  • حسنابراهیمی 0 0

    نظری‌ندارم

  • علی شیری 0 0

    لاستیک مارشال دور سفید قیمت چنده

  • نادر 0 0

    خوب

  • نقی اکبری 0 1

    سلام عرض ادب من لاستیک بارز استفاده کردم راضم . ممنون

  • یوسف 0 0

    میخام

  • یوسف 0 0

    4لاستیک پژو 405

  • ادهم کیانفر 0 0

    خرید لاستیک

  • رحیم پور 0 0

    سلام من برای ماشین نیسان سرد خونه دار میخواستم ثبت نام کنم چی کار ممنون میشم اگه جواب بدید ممنون .

    • ناشناس 0 0

      سلام لاستیک نیسان دولتی چنده

  • محمد اقبال امراء 0 0

    ۴تا لاستیک پژو دور ۱۵میخاستم

  • حمیدرضا قنبری 0 0

    لاستیک بارز13پیکان وانت

  • ابتسام عیدی موسوی 0 0

    ندارم

  • زهرا سرخوش 2 0

    لاستک پراید ۴ حلقه نیاز دارم کار میکنم باهاش

  • زهرا سرخوش 0 0

    لاستک پراید ۴ حلقه

  • فریدون 0 0

    لاستیک پژو ۴۰۵ چهار تا میخام

  • فرج اله 0 0

    سلام ماشین من ب اسم دخترم اونم کارت ملی نداره کجا باید مراجعه کنم..