| کد خبر: 148854 |

قطعه یک آزاد راه تهران – شمال تا پایان سال به بهره‌برداری می‌‌رسد

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تخصیص هزار میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های راهسازی در شمال کشور طی سال ۹۵، گفت: تا پایان امسال قطعه یک آزاد راه تهران – شمال به بهره‌برداری می‌رسد.

تین نیوز

 معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تخصیص هزار میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های راهسازی در شمال کشور طی سال ۹۵، گفت: تا پایان امسال قطعه یک آزاد راه تهران – شمال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، خیرالله خادمی امروز در حاشیه بازدید از مراحل اجرایی محور ساری – تاکام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید یازدهم توجه ویژه ای به توسعه زیرساخت راههای کشور شده است.

وی افزود: استان‌های شمالی کشور به دلیل میهمان پذیر بودن و خاصیت گردشگری آن همواره مورد توجه مسئولان وزارت راه و شهرسازی بوده است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با اشاره به اینکه توجه به توسعه و تعریض محورهای شمالی کشور طی دو سال اخیر مضاعف شده است، تصریح کرد: طی سال 95 بالغ بر هزار میلیارد تومان در بخش توسعه زیربناهای جاده ای شمال کشور هزینه شده است.

خادمی با بیان اینکه 600 میلیارد تومان برای تکمیل آزاد راه تهران – شمال در سال 95 اعتبار تخصیص یافته است، افزود: با اختصاص 220 میلیارد تومان اعتبار، محورهای سوادکوه و هراز ایمن‌سازی و تعریض شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه جاده ساری – تاکام از محورهای ترانزیتی بوده که در مسیر کریدور شمال – جنوب قرار دارد، گفت: فاز دوم این پروژه به طول 12 کیلومتر آغاز شده و تکمیل این پروژه به بیش از 30 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش تسنیم، رئیس کمیسیون عمران مجلس به همراه نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس و معاونان وزارت راه و شهرسازی امروز از تعدادی پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی ساری و میاندورود بازدید کردند.


 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.