بازدید سایت : ۳۰۴۳۱

دریچه های فلزی پل های ماشین رو در قزوین مرمت می شوند

شهردار قزوین گفت: عملیات مرمت دریچه های فلزی و صداگیری پل های ماشین رو در دستور کار عوامل اجرایی خدمات شهری منطقه دو است.

 دریچه های فلزی پل های ماشین رو در قزوین مرمت می شوند
تین نیوز

مهدی صباغی با اشاره به اینکه پل ها و دریچه های خیابان پردیس و گلستان به منظور تردد آسان خودروها و جلوگیری از آلودگی صوتی ترمیم شد، اظهار کرد: عملیات اصلاح تعریض دور میدان اسماعیل آباد واقع در ناحیه عظیمیه در دستور کار است، هدف از این اقدام تردد آسان خودروها، جلوگیری از تصادفات و رفاه حال شهروندان است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، صباغی افزود: به منظور رفاه حال شهروندان هنگام تردد، پیاده روهای ناحیه مینودر و پیاده روهای خیابان احسان، یاسر و محله کوثر توسط پیمانکاران ۱۳۷ منطقه سه مرمت شد.

شهردار قزوین از اجرای نصب نیوجرسی در خیابان فرزانگان واقع در ناحیه مهدیه خبر داد و خاطرنشان کرد: این عملیات به منظور تفکیک لاین شمالی و جنوبی این خیابان به منظور جلوگیری از تصادفات در دستور کار قرار دارد.

صباغی با بیان اینکه عملیات عمرانی پروژه بوستان شقایق دو با شتاب و سرعت خوبی در دست اجرا است، اضافه کرد: این بوستان در منطقه دو قزوین و با هدف ایجاد محیطی با نشاط برای خانواده ها در دست احداث است.

شهردار قزوین ادامه داد: این بوستان با بیش از ۲۶ هزار مترمربع مساحت شامل امکاناتی از جمله زمین بازی چند منظوره، پیست دوچرخه سواری و زمین فوتبال است.

وی گفت: عملیات ترمیم و نصب مجدد دریچه های فلزی در خیابان های شهدا و راه آهن به منظور جلوگیری از وارد آمدن خسارت به شهروندان و تسهیل در تردد آن ها در ایام عزاداری ماه محرم انجام شد.

شهردار قزوین با بیان اینکه عملیات لکه گیری آسفالت و ترمیم ترانشه در ناحیه اندیشه به منظور تردد آسان شهروندان توسط عوامل اجرایی شهرداری اجرایی شد، گفت: راکفیل ریزی در پروژه اتصال پل امام رضا (ع) به پل شهید ابوترابی اجرایی شده و پخش و رگلاژ قلوه سنگ در رمپ H و رمپ L (ورودی و خروجی) پل شهید ابوترابی به مساحت هفت هزار و ۵۰۰ مترمربع در حال اجرا است.

صباغی با بیان اینکه پروژه اتصال پل امام رضا (ع) به پل شهید ابوترابی در حال اجرا است، تاکید کرد: در حال حاضر راکفیل ریزی در پارت شماره دو اتصال پل امام رضا (ع) به پل شهید ابوترابی به پایان رسیده و پس از اتمام راکفیل ریزی به مساحت تقریبی ۱۱ هزار مترمربع، اجرای عملیات مخلوط ریزی با هدف رگلاژ در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه عملیات مرمت دریچه های فلزی و صداگیری پل های ماشین رو در دستور کار عوامل اجرایی خدمات شهری منطقه دو است، اظهار کرد: پل ها و دریچه های خیابان پردیس و گلستان به منظور تردد آسان خودروها و جلوگیری از آلودگی صوتی ترمیم شد.

شهردار قزوین از نصب مجدد درپوش حفاظتی روی پایه چراغ بوستان ها خبر داد و گفت: به منظور تأمین ایمنی شهروندان به ویژه کودکان و پیشگیری از خطر برق گرفتگی، ممانعت از سرقت کابل ها، نسبت به نصب مجدد درپوش های حفاظتی روی پایه چراغ های چهار بوستان معلم، پرستار، جانباز و دانشجو اقدام شد.

صباغی با اشاره به اینکه انجام عملیات روکش آسفالت در معابر شهرک عارف افزود: در راستای خدمت رسانی و سهولت در تردد شهروندان، عملیات روکش آسفالت به طول بیش از ۱۵۵۰ متر در کوچه های شهاب و شهید عباسی سوم، ششم و نهم در شهرک عارف توسط معاونت عمرانی منطقه چهار به انجام رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.