| کد خبر: 138090 |

نگاهی به رزومه کامل فرزانه شرفبافی

◄ سرپرست جدید هما کیست؟

روز سه شنبه (20 تیرماه) هفته جاری، «عباس آخوندی» وزیر راه و شهرسازی در حکمی «فرزانه شرفبافی» را به عنوان سرپرست جدید شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(ایران ایر) منصوب کرد.

تین نیوز

روز سه شنبه (20 تیرماه)، «عباس آخوندی» وزیر راه و شهرسازی در حکمی «فرزانه شرفبافی» را به عنوان سرپرست جدید شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(ایران ایر) منصوب کرد.

 فرزانه شرفبافی ۴۴ سال دارد و دارای رتبه اول مهندسی مکانیک در کشور بوده و مدرک دکتری هوافضا را از دانشگاه شریف دریافت کرده است.

وی که پیش از این عضو هیات مدیره هما بود، مسئولیت‌هایی مانند مدیرکل پژوهش و بهسازی منابع انسانی هما، ریاست مرکز آموزش و بهسازی منابع انسانی هما، ریاست ارشد تضمین کیفیت در مهندسی و تعمیرات هما و همچنین دبیری انجمن علمی حمل‌ونقل هوایی کشور را در کارنامه خود دارد.

 8

سوابق تدریس فرزانه شربافی که عمدتا در مرکز آموزش و بهسازی منابع انسانی هما تدریس شده است را می‌توانید در جدول زیر بخوانید.

7

 

فرزانه شرفبافی از سال 1375 وارد شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شد که در نهایت با سمت‌های مختلف در سال 1395 به عضو هیات مدیره این شرکت درآمد.

6

سرپرستی فعلی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، تاکنون بیش از 26 مقاله فارسی- انگلیسی ارائه کرده است.

5

2

می‌توانید سوابق فعالیت‌های پژوهشی و علمی فرزانه شرفبافی را در جدول زیر مشاهده کنید.

4

شرفبافی از سال 1384تا 1390 در حوزه صنعت هوایی فعالیت‌های مختلفی مانند صندوق پس‌انداز کارکنان هما، کانون کارشناسان رسمی دادگستری،  انجمن علمی حمل‌ونقل هوایی انجمن دوستی ایران و اسپانیا در کارنامه خود دارد.

3

در جدول زیر می‌توانید نگاهی به سایر توانمندی‌های سرپرست جدید هواپیمایی «هما» داشته باشید.

1

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • khoshnoudi 1 1

    عرض تبریک برای چنین انتخاب شایسته ای به حمل و نقل هوائی و متخصصان این حوزه مهم از حمل و نقل.
    البته، رزومه بسیار درخشانی ست، ولی محتملا بورس سازمان بوده اند، چون تحصیل در دوره"روزانه"، آنهم در مقاطع تحصیلات تکمیلی، همزمان با شغل ثابت در سازمانها، عملا، ممکن نیست.
    بامید موفقیت حمل و نقل در همه شقوق آن

  • ناشناس 0 0

    آيا رزومه قويتر از ايشان در كشور وجود نداشت

  • afranski 1 0

    با سلام،
    1- همانگونه که از بررسی سوابق ایشان مشخص است، ظاهرا ایشان در جمیع گرایشهای رشته مهندسی هواپیما (ایرودینامیک، دینامیک پرواز، سازه های هوایی و جلوبرنده ها) و البته در مباحث متنوع دیگری (ایمنی، سیستم های هیدرولیکی و نیوماتیکی، مدیریت و ...) صاحب نظر هستند که در جای خود موجب خوشحالی است.
    2- در دوره تصدی ایشان در آموزش ایران ایر، بسیاری از اساتید و معلمین با سابقه و فهیم این اداره دست به انتقال ، بازخریدی و مهاجرت زدند که البته احتمالا اتفاقی بوده است.
    3- ایشان از ابتدای ورود به ایران ایر نتوانستند از دانش خود برای بخش های عملیاتی تر (مثل مهندسی و تعمیرات) استفاده نمایند که خود جای سوال دارد.
    4- در سوابق ایشان به کلمه "ناظر" و "مدیر" بسیار بر می خوریم که نشان دهنده مطالب مهمی است.
    5- امیدوارم همای خسته آسمان ایران آینده ی بهتری داشته باشد