بازدید سایت : ۳۸۷۷۵

بهسازی مسیر اسالم به خلخال در محدوده گیلان با اعتبار 40 میلیاردی

پروژه بهسازی مسیر با 40 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی انجام می‌شود که فاز یک آن در دهه فجر سال گذشته به طول پنج کیلومتر به بهره‌برداری رسید.

بهسازی مسیر اسالم به خلخال در محدوده گیلان با اعتبار 40 میلیاردی
تین نیوز |

پروژه بهسازی مسیر با 40 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی انجام می‌شود که فاز یک آن در دهه فجر سال گذشته به طول پنج کیلومتر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش تین‌نیوز، غلامحسین بختشاهی با اشاره به وضعیت نامطلوب محور ارتباطی بین استانی اسالم به خلخال اظهار کرد: پروژه بهسازی این مسیر در دو مرحله شامل آسفالت رگلاژی و روکش و در قالب یک پروژه ملی در حال انجام است.

وی از اجرای آسفالت در محدوده ییلاق زیته و پیچ بزرگ اسالم به طول 17 کیلومتر خبر داد و افزود: پروژه بهسازی مسیر با 40 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی انجام می‌شود که فاز یک آن در دهه فجر سال گذشته به طول 5 کیلومتر به بهره‌برداری رسید و مسیر 12 باقیمانده به طول 12 کیلومتر از ابتدای اردیبهشت امسال آغازشده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تالش با اشاره به امکان ریزش کوه در مسیر جاده اسالم به خلخال گفت: دیواره ضامن در محدوده روستای خرجگیل، با اختصاص 800 میلیون ریال از اعتبارات استانی، در حال اجرا است.

بختشاهی با اشاره به میزان بالای تردد در استان‌های گیلان و اردبیل از طریق جاده اسالم به خلخال بیان کرد: محور ارتباطی اسالم به خلخال 70 کیلومتر طول دارد که بیشتر این مسیر به طول 52 کیلومتر در حوزه استان گیلان قرار دارد و نگهداری 47 کیلومتر از مسیر توسط راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان انجام می‌شود.

به گزارش فارس، وی با اشاره به خطرات تردد عابران پیاده در مسیر کمربندی اسالم گفت: ساخت یک دهنه پل هوایی فلزی مخصوص عبور افراد پیاده در محدوده روستاهای نارنجه دول و کاربند با سرمایه‌گذاری دو میلیارد ریالی بخش خصوصی به بهره‌برداری رسید.

 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.