| کد خبر: 130734 |

فرهنگ ترافیک در زنجان نهادینه شود

تین نیوز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: فرهنگ ترافیک در زنجان باید نهادینه شود و در حال حاضر با چالش های زیادی در زمینه وضعیت ترافیکی شهرهای استان بخصوص شهر زنجان مواجه هستیم.

 

به گزارش مهر، سرهنگ رمضان آفریدون  به کاهش  وقوع تصادفات درون شهری در استان زنجان اشاره کرد وگفت: استان زنجان دربحث کاهش وقوع تصادفات درون شهری رتبه دهم کشوری را به خود اختصاص داده است. 

 

وی اظهار کرد: خوشبختانه طی سال ۹۵ تصادفات درون شهری در استان زنجان نسبت به سالهای گذشته روند کاهشی داشته و تحقق این امر مهم فرهنگ سازی رسانه ها درخصوص رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی بوده است. 

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: براساس بازرسی ها و بررسی های انجام گرفته استان زنجان در بحث اعمال قانون رتبه ۲۸ را به خود اختصاص داده و کمترین اعمال قانون را دارد و کاهش تخلفات رانندگی در کاهش وقوع تصادفات هم بسیار مهم است. 

 

آفریدون تصریح کرد: جایگاه استان زنجان در زمینه اعمال قانون نسبت به میانگین کشوری پایین است و در خصوص فرهنگ ترافیک، مردم زنجان رتبه خوبی را به خود اختصاص داده‌اند.

 

وی به فرهنگ‌سازی در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و گفت: هرچقدر به امر فرهنگ‌سازی توجه شود بازخورد آن را می‌توانیم در کاهش اعمال قانون در جامعه ببینیم و به تبع وقوع تصادفات هم کاهش می یابد. 

 

وی تأکید کرد: باید فرهنگ ترافیک در زنجان نهادینه شود و برای تحقق این امر مهم رسانه‌ها باید فرهنگ‌سازی لازم را در جامعه داشته باشند.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان یاد آورشد: توجه به رعایت قوانین راهنمایی  رانندگی با عث کاهش تصادفات می شود و رانندگان باید قانونمند باشند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.