| کد خبر: 142859 |

رئیس کانون حمل‌ونقل کالای اصفهان:

◄ آخوندی ظرفیت بخش خصوصی را بکار گرفت

عبدالرسول باقری رئیس کانون حمل‌ونقل کالای اصفهان با اشاره به کارنامه عباس آخوندی گفت: عمرانی‌ترین وزارتخانه کشور وزارت راه و شهرسازی است که با مدیریتی توانمند و با بکارگیری مدیرانی با رویکرد استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و با شیوه‌های مدیریتی به روز عباس آخوندی، روزهای خوبی را انتظار می‌کشد.

تین نیوز

 رئیس کانون حمل‌ونقل کالای اصفهان با اشاره به کارنامه وزیر راه و شهرسازی گفت: عمرانی‌ترین وزارتخانه کشور وزارت راه و شهرسازی است که با مدیریتی توانمند و با بکارگیری مدیرانی با رویکرد استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و با شیوه‌های مدیریتی به روز عباس آخوندی،  روزهای خوبی را انتظار می‌کشد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، عبدالرسول باقری در ادامه بیان کرد: این وزارتخانه با استفاده از شیوه‌های مدیریتی نوین و مثبت و بکارگیری تکنولوژی نوین جهت افزایش توسعه کیفی و نیز دوری کردن از تصمیات لحظه‌ای و اتکا به تصمیمات کارشناسی همواره به دنبال حل مشکلات صنوف بوده است.

وی ادامه داد: این وزارتخانه یکی از زیر بنایی‌ترین وزارتخانه‌های کشور است که باید به دست مدیران کارآمد سپرده شود. دکتر آخوندی در چهار سال گذشته تعامل سازنده‌ای میان دولت و تشکل‌های مردمی ایجاد کرده است.

باقری خاطر نشان کرد: در این مسیر وزارتخانه با اجرای برنامه‌هایی که محورهای اصلی توسعه است اقدام به یکپارچگی شبکه حمل‌ونقل عمومی وتامین منابع مالی پایدار و تنوع بخشی به آن کرد.

وی افزود: افزایش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و رفع موانع حضور سرمایه‌گذاران خارجی یکی از مهم‌ترین دستاوردهای آخوندی در دوره قبل است ضمن این‌که از مهم‌ترین برنامه‌های وی داشتن پیوست زیست‌محیطی در اجرای پروژه‌ها بوده است.

 

 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.