بازدید سایت : ۳۸۷۷۵
رئیس کانون حمل‌ونقل کالای اصفهان:

◄ آخوندی ظرفیت بخش خصوصی را بکار گرفت

عبدالرسول باقری رئیس کانون حمل‌ونقل کالای اصفهان با اشاره به کارنامه عباس آخوندی گفت: عمرانی‌ترین وزارتخانه کشور وزارت راه و شهرسازی است که با مدیریتی توانمند و با بکارگیری مدیرانی با رویکرد استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و با شیوه‌های مدیریتی به روز عباس آخوندی، روزهای خوبی را انتظار می‌کشد.

آخوندی ظرفیت بخش خصوصی را بکار گرفت
تین نیوز |

 رئیس کانون حمل‌ونقل کالای اصفهان با اشاره به کارنامه وزیر راه و شهرسازی گفت: عمرانی‌ترین وزارتخانه کشور وزارت راه و شهرسازی است که با مدیریتی توانمند و با بکارگیری مدیرانی با رویکرد استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و با شیوه‌های مدیریتی به روز عباس آخوندی،  روزهای خوبی را انتظار می‌کشد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، عبدالرسول باقری در ادامه بیان کرد: این وزارتخانه با استفاده از شیوه‌های مدیریتی نوین و مثبت و بکارگیری تکنولوژی نوین جهت افزایش توسعه کیفی و نیز دوری کردن از تصمیات لحظه‌ای و اتکا به تصمیمات کارشناسی همواره به دنبال حل مشکلات صنوف بوده است.

وی ادامه داد: این وزارتخانه یکی از زیر بنایی‌ترین وزارتخانه‌های کشور است که باید به دست مدیران کارآمد سپرده شود. دکتر آخوندی در چهار سال گذشته تعامل سازنده‌ای میان دولت و تشکل‌های مردمی ایجاد کرده است.

باقری خاطر نشان کرد: در این مسیر وزارتخانه با اجرای برنامه‌هایی که محورهای اصلی توسعه است اقدام به یکپارچگی شبکه حمل‌ونقل عمومی وتامین منابع مالی پایدار و تنوع بخشی به آن کرد.

وی افزود: افزایش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و رفع موانع حضور سرمایه‌گذاران خارجی یکی از مهم‌ترین دستاوردهای آخوندی در دوره قبل است ضمن این‌که از مهم‌ترین برنامه‌های وی داشتن پیوست زیست‌محیطی در اجرای پروژه‌ها بوده است.

 

 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.