بازدید سایت : ۳۸۷۷۵

◄ «حمل‌ونقل» و «تین‌نیوز» غرفه فعال نمایشگاه شناخته شدند

◄ «حمل‌ونقل» و «تین‌نیوز» غرفه فعال نمایشگاه شناخته شدند
|

تین‌نیوز| روز گذشته در آیین اختتامیه نمایشگاه مطبوعات، با حضور رییس دفتر رییس‌جمهور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون مطبوعاتی وزیر، از غرفه‌های برتر و فعال بیست‌ودومین نمایشگاه مطبوعات تقدیر شد.

در این مراسم غرفه هفته‌نامه «حمل‌ونقل» و «تین‌نیوز» در بخش رسانه‌های فعال بخش خصوصی در بخش رسانه‌های سیاسی- اقتصادی به عنوان فعال و قابل تقدیر بیست‌ودومین نمایشگاه مطبوعات شناخته شد.

در بیست و دومین نمابشگاه مطبوعات، تین‌نیوز و حمل‌و‌نقل به‌صورت مشترک در یک غرفه با عنوان حمل‌ونقل حضور داشتند.

طراحی و دکوراسیون غرفه (بسته به نوع مالکیت رسانه)، برنامه‌های غرفه و خلاقیت در ارائه خدمات مرتبط با زمینه رسانه، رعایت نظام‌نامه نمایشگاه، میزان بازدید مخاطبان و استقبال از غرفه‌ها و نظرسنجی‌های ستاد نمایشگاه، برنامه‌های جانبی که قبلاً در وب‌سایت نمایشگاه ثبت و طبق آن اجرا شده است، حضور مدیران رسانه ها در غرفه طی روزهای برگزاری شاخص‌هایی بوده که در بررسی و انتخاب غرفه برتر لحاظ شده است.

در گروه نشریات استانی و منطقه‌ای، غرفه نشریه پیام عسلویه به عنوان غرفه برترو همچنین رسانه‌های صفای سخن، نقد حال، همدان پیام، نی ریزان فارس، اتفاقیه خراسان، ستاره شرق به عنوان رسانه‌های فعال اعلام شدند.

در گروه نشریات کودک و نوجوان، غرفه نشریه نبات به عنوان غرفه برتر و غرفه های سروش کودک و فندق به عنوان غرفه فعال معرفی شدند.

در گروه دین و اندیشه به طور مشترک خبرگزاری قرآن (ایکنا) و پایگاه اطلاع رسانی شفقنا به عنوان غرفه برتر و غرفه‌های خبرگزاری تقریب، پایگاه اطلاع‌رسانی عقیق، خبرگزاری حوزه به عنوان غرفه‌های فعال اعلام شدند.

در گروه فرهنگی هنری پایگاه خبری هنرآنلاین،به عنوان غرفه برتر شناخته شد و غرفه‌های خط خطی، ریتم زندگی، پیشخوان، سرزمین هنر، سینما ادبیات، تهران، پاراگراف، آزما  به عنوان فعال اعلام شدند.

در گروه آموزشی تخصصی، پایگاه خبری وبدا به عنوان غرفه برتر اعلام شد. همچنین غرفه‌های سلامت آنلاین، مدیران ارشد، آسمان نما، سلامت نیوز، چهارفصل، نجوم، انشاء و نویسندگی، اقتصاد و مدیریت شهری به عنوان غرفه‌های فعال اعلام شدند.

در گروه عمومی-خانواده، غرفه چلچراغ به عنوان غرفه برتر شناخته شد و غرفه‌های شطرنج، راز، هنر آذین، موفقیت، خانواده سبز، پنجره خلاقیت، نهاد خانواده سالم، هفت روز زندگی به عنوان غرفه فعال انتخاب شدند.

در گروه سیاسی اقتصادی به‌طور مشترک غرفه مهرنامه به صاحب امتیازی خانم فروزنده ادیبی و مدیرمسئولی آقای مهدی شمشیریان و پایتخت کهن به عنوان غرفه برتر اعلام شدند و غرفه‌های شنبه، روبه‌رو، مثلث، چشم‌انداز ایران، تابش کوثر، رویداد24، حمل‌ونقل، تدبیر 24، انصاف، فردا به عنوان غرفه فعال معرفی شدند.

در گروه روزنامه‌ها، روزنامه شهروند به عنوان غرفه برتر شناخته شد و روزنامه‌های صمت، ستاره صبح، هنرمند، هفت صبح، جمهور، دنیای خودرو و 19 دی به عنوان غرفه‌های فعال شناخته شدند.

در گروه خبرگزاری‌ها، دو خبرگزاری خبرگزاری ایسنا و خبرگزاری تسنیم به طور مشترک غرفه برتر اعلام شدند. همچنین غرفه‌های خبرگزاری‌های برنا، ایلنا، دفاع مقدس، پانا و ایمنا به عنوان غرفه‌های فعال اعلام شدند.

در بخش موسسات مطبوعاتی، موسسه مطبوعاتی ابن سینای بزرگ به عنوان غرفه برتر و غرفه‌های  خبر، قدس و جماران به عنوان غرفه فعال اعلام شدند و موسسات «خبر، قدس، جماران» به عنوان غرفه فعال معرفی شدند.
 

n00069739-r-b-000
n00069739-r-b-002
n00069739-r-b-003
n00069739-r-b-004
n00069739-r-b-005
n00069739-r-b-006
n00069739-r-b-001
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مرحبا به تین نیوز و به همه ی دست اندرکاران محترم و به مهندس ذهبیون البته لیاقتش را داشتید. از گزارش هایی که پیگیری می کنم می بینم عجب شخصیتهایی را دعوت کرده اید از حوزه حمل و نقل همه معاونین وزیر و میران و کارشناسان حوزه بوده اند و مطالبی وزین دارند و ازحوزه معاونین و وزرا هم هستند، عالی امیدوارم هر روز بهتر از دیروز باشید.