بازدید سایت : ۲۰۲۲۳
در سومین کنفرانس منطقه‌ای و دوازدهمین کنفرانس تونل انجام می‌گیرد

◄ بازدید از دو پروژه بزرگ تونلی کشور

مراسم افتتاح سومین کنفرانس منطقه‌ای و دوازدهمین کنفرانس تونل ایران با حضور ستار محمودی معاون وزیر نیرو صبح امروز در هتل المپیک تهران برگزار شد.

بازدید از دو  پروژه بزرگ تونلی کشور
تین نیوز |

نمایشگاه سومین کنفرانس منطقه‌ای و دوازدهمین کنفرانس تونل ایران در هتل المپیک تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز مراسم افتتاح سومین کنفرانس منطقه‌ای و دوازدهمین کنفرانس تونل ایران با حضور ستار محمودی معاون وزیر نیرو صبح امروز در هتل المپیک تهران برگزار شد.

هم‌چنین در حاشیه این همایش نمایشگاه تونل با حضور ستار محمودی معاون وزیر نیرو گشایش یافت.

 این همایش با محورهای طراحی، ساخت و بهره‌برداری و تأکید بر نقش کلیدی فضاهای زیرزمینی در کاهش اثرات یا سازگاری با آثار تغییر اقلیم طی 4 روز و از روز گذشته در هتل المپیک تهران در حال برگزاری است.

علیرضا صالحی عضو هیئت‌مدیره انجمن تونل ایران و دبیر اجرایی کنفرانس در حاشیه این همایش در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز با بیان اینکه کنفرانس‌های تونل به‌صورت دوسالانه در کشور برگزار می‌شود، ادامه داد: در سال 90 نهمین کنفرانس تونل ایران برگزار شد که در آن کنفرانس استارت برگزاری اولین کنفرانس زده شد.

صالحی با توضیح اینکه در بخش علمی ارائه مقالات را از هر دو گروه داخلی و خارجی در این دوره داشتیم ادامه داد: در ادوار گذشته نمایشگاه تخصصی صنعت تونل برگزار می‌شد و در این دوره نیز ادامه یافت. ضمن اینکه امسال کارگاه‌های آموزشی یک روز قبل از کنفرانس به‌صورت تخصصی برگزار شد و در روز گذشته 4 کارگاه تخصصی برگزار شد.

صالحی با توضیح اینکه طی امروز و فردا کنفرانس علمی در کنار نمایشگاه تخصصی در حال برگزاری است، ادامه داد: روز پنج‌شنبه از دو  پروژه بزرگ تونلی که در حال حاضر در سطح کشور در حال اخداث است بازید به عمل می‌آید.بدین ترتیب مجموعه تونل‌های آزادراه تهران که جزو تونل‌های راهی بزرگ مقطع هستند مورد بازدید اعضا قرار می‌گیرند.

وی با توضیح اینکه بزرگ‌ترین تونل راهی کشور هم‌اکنون در قطعه یک آزادراه تهران-شمال در حال تکمیل است گفت: این تونل به نام تونل شماره 16 به طول 5 کیلومتر است.  بر این اساس  جمعاً 18 تونل به‌صورت دوقلو  که در مجموع 36 تول می شود بازدید خواهد شد.

صالحی گفت:پروژه دیگر تونل آرش و اسفندیار است که ادامه اتوبان نیایش است.

عضو هیئت‌مدیره انجمن تونل ایران و دبیر اجرایی کنفرانس هم‌چنین خبر داد که تقریباً 38 شرکت ایرانی و خارجی در نمایشگاه امسال حضور دارند که حدود 8 شرکت خارجی هستند که اغلب سابقه همکاری  و حضور در ایران دارند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.