پایان تستهای گرم خط ریلی و شبکه برق بالاسری فاز دوم خط یک مترو
شهردار تبریز از پایان تستهای گرم خط ریلی و شبکه برق بالاسری فاز دوم خط یک قطار شهری تبریز خبر داد و گفت: موفقیت این تستها، زمینهساز استمرار برنامههای تجهیز خط یک خواهد بود.
شهردار تبریز از پایان تستهای گرم خط ریلی و شبکه برق بالاسری فاز دوم خط یک قطار شهری تبریز خبر داد و گفت: موفقیت این تستها، زمینهساز استمرار برنامههای تجهیز خط یک خواهد بود.
«صادق نجفی» در بازدید از آخرین تستهای گرم خط یک با بیان این مطلب گفت: تست گرم خط ریلی و شبکه برق بالاسری فاز دوم خط یک قطار شهری تبریز شامل ایستگاه استاد شهریار تا میدان ساعت و سوزنهای ارتباطی ایستگاه شماره 10 (ایستگاه شهید بهشتی) با یک رام قطار با موفقیت کامل انجام شد.
وی ادامه داد: با اضافه شدن این خط به مسیر بهرهبرداری واگنهای خط یک، شاهد کاهش مدت انتظار مسافر در ایستگاهها خواهیم بود و بعلاوه امکان افزایش تعداد قطارها و کاهش فاصله زمانی حرکت رامها نیز خواهیم بود.
شهردار تبریز با بیان اینکه مترو، مهمترین اولویت شهرداری تبریز در چهار سال گذشته بودهاست، متذکر شد: شهرداری تبریز، در چهار سال گذشته، با تزریق بیش از 1450 میلیارد تومان به پروژه قطار شهری، حدود ۱.۷ برابر مجموع تزریقات شهرداری و دولت در 10 سال منتهی به سال 92 را در این پروژه مهم، هزینه کردهاست.
نجفی یادآور شد: به زودی، با نصب پلههای برقی و تکمیل سایر اجزای بصری و فیزیکی، شاهد افزایش چشمگیر بهرهبرداری عمومی از مترو و در نتیجه، تاثیرگذاری ترافیکی در محدوده متراکم مرکز شهر خواهیم بود.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.