| کد خبر: 167933 |

آدم‌نژاد خبر داد؛

◄ پیشنهاد چینی‌ها برای ساخت ایرانشهر

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از اعلام آمادگی 12 شرکت داخلی و خارجی برای ساخت ترمینال ایرانشهر خبر داد و گفت: هم‌اکنون ما در حال بررسی پیشنهادهای این شرکت‌ها هستیم.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از اعلام آمادگی 12 شرکت داخلی و خارجی برای ساخت ترمینال ایرانشهر خبر داد و گفت: این شرکت‌ها از کشورهای مختلف و عمدتاً چینی هستند.

به گزارش‌تین‌نیوز، شهرام آدم‌نژاد در خصوص آخرین وضعت ساخت پروژه ترمینال هوایی ایرانشهر  گفت: فراخوان EPCF  را سال گذشته منتشر کردیم و تا آخر اردیبهشت فرصت بود که متقاضیان اعلام آمادگی کنند که در این راستا 12 شرکت داخلی و خارجی پیشنهادهای خود را داده‌اند و ما در حال بررسی آنها هستیم.

وی در ادامه این مطلب نیز افزود: آغاز روند اجرایی این پروژه منابع مالی عظیمی را می‌طلبد، برهمین اساس و قطعاً سعی خواهیم کرد که به بهترین نحو و با رفتارهای کاملاً مهندسی و علمی این انتخاب و اجرا انجام شود.

 رئیس هیئت‌مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی با اظهار امیدواری نسبت به این مسئله که تا پایان سال، کلنگ‌ آغاز این پروژه عظیم برای ساخت زده شود، در خصوص اینکه شرکت‌های که برای ساخت ترمینال ایرانشهر اعلام آمادگی کرده‌اند از چه کشورهایی هستند؛ گفت: شرکت‌ها از کشورهای مختلف و عمدتاً چینی هستند.

آدم‌نژاد در ادامه با تأکید بر اینکه ایرانشهر قرار است به کیمیایی در صنعت هوایی کشور تبدیل شود، اظهار داشت: فاز اول با ظرفیت ۲۵ میلیون مسافر خواهد بود و در فاز نهایی پایانه هوایی ایرانشهر به ۱۰۰ میلیون نفر خواهد رسید.

منبع: هفته نامه حمل و نقل

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.