بازدید سایت : ۷۲۵۰۴

◄ لزوم یکپارچه‌سازی دوربین‌های نظارتی در همدان

رئیس کمیسیون خدمات شهری حمل ونقل وترافیک و محیط زیست شورای اسلامی شهر همدان به همراه معاو سیاسی امنیتی استاندارد وشهر دار همدان از مرکز کنترل ترافیک شهرداری بازدید کرد.

لزوم یکپارچه‌سازی دوربین‌های نظارتی در همدان
تین نیوز |

در این بازدید رئیس کمیسیون خدمات شهری حمل و نقل و ترافیک و محیط‌زیست شورا ضمن تشکر از فعالیت شبانه‌روزی مرکز کنترل ترافیک شهرداری همدان افزود: این مرکز در اداره بهتر مدیریت امور شهری نقش بسزایی را ایفا می‌کند بر این اساس توجه به‌به آن حائز اهمیت بوده و نیاز به تقویت پرسنل نیز دارد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از  روابط عمومی شورای شهر همدان، کامران گردان اضافه کرد: هدف مدیریت شهری از نصب دوربین‌ها در نقاط مختلف شهر، تنها کنترل ترافیک نیست بلکه بهره‌برداری‌های مناسب از فعالیت‌های مختلف امور شهری است .

گردان اضافه کرد: در این مرکز نمایندگانی از سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری و نهادهای دیگر جهت کنترل در راستای انجام وظایف سازمان‌های موردنظر حضور دارند.

گردان تأکید کرد:  لازم است طرح جامعی  برای انسجام و یکپارچه شدن سازمان‌ها و نهادهایی که دارای دوربین در سطح شهر هستند تهیه شود.

وی همچنین با اشاره به راه‌اندازی رادیو شهر اضافه کرد: این مهم در راستای اطلاع‌رسانی به‌موقع و ارتباط بیشتر با مردم است که باید هر چه سریع‌تر با همکاری صداوسیمای مرکز همدان راه‌اندازی شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.