| کد خبر: 132351 |

تشدید تخلفات تاکسیرانان پیامد تعلل در تعیین کرایه‌ حمل ونقل عمومی

تین نیوز

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه کرایه های حمل ونقل عمومی پایتخت باید هر چه سریع تر تعیین تکلیف شود افزایش نرخ ۷ درصدی را عادلانه و منطقی دانست.

 

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، علی کرد  با انتقاد از عدم تعیین تکلیف نرخ کرایه های حمل ونقل عمومی پایتخت بر ضرورت تعیین تکلیف هر چه سریع تر این موضوع از سوی وزارت کشور و شورای حل اختلاف تاکید کرد و گفت: بهتر است در ابتدای هر سال وضعیت کرایه های حمل ونقل عمومی تعیین تکلیف شود تا مردم و رانندگان با سردرگمی مواجه نشوند.

 

تعلل در تعیین کرایه های حمل ونقل عمومی، هرج و مرج و بی انضباطی در این حوزه را به دنبال دارد

نماینده مردم خاش، میرجاوه، کورین و نصرت آباد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه تعلل در تعیین کرایه های حمل ونقل عمومی، هرج و مرج و بی انضباطی در این حوزه را به دنبال دارد، گفت: در این رابطه ممکن است مشکلاتی برای شهروندان، مسافران، بیماران شهرستان ها و حتی توریست ها به وجود آید و رانندگان به طور خودسرانه اقدام به افزایش کرایه ها کنند.

 

هر گونه افزایش نرخ کرایه های حمل ونقل عمومی باید بر مبنای وضعیت قشر متوسط و ضعیف باشد

نماینده مردم خاش، میرجاوه، کورین و نصرت آباد در مجلس دهم، با بیان اینکه هر گونه افزایش نرخ کرایه های حمل ونقل عمومی باید بر مبنای وضعیت قشر متوسط و ضعیف باشد، تصریح کرد: افزایش نرخ 7 درصدی عادلانه و منطقی به نظر می رسد و نباید بیش از این افزایش یابد زیرا افزایش غیراصولی نرخ کرایه کاهش استفاده از وسایل حمل ونقل عمومی و افزایش استفاده از خودروهای شخصی را به دنبال دارد.

 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: برای کاهش آلایندگی هوای پایتخت باید استفاده از خودروهای شخصی کاهش و استفاده از حمل ونقل عمومی افزایش یابد که لازمه تحقق این موضوع تعیین نرخ عادلانه کرایه ها و بهبود وضعیت و گسترش حمل ونقل عمومی است.

 

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.