| کد خبر: 148131 |

اجرای پروژه ارزیابی مهارت های شغلی و ویژگی های شخصیتی مدیران پایه در راه آهن

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد گفت: پروژه ارزیابی مهارت های شغلی و ویژگی های شخصیتی مدیران پایه در سطح شرکت راه آهن در حال اجرا است.

تین نیوز

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد گفت: پروژه ارزیابی مهارت های شغلی و ویژگی های شخصیتی مدیران پایه در سطح شرکت راه آهن در حال اجرا است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، مجید احمدی زمانی افزود: یکی از پیش زمینه های ارتقاء بهره وری در سازمان، انطباق بین نیازمندی های شغل و ویژگی¬های شاغل است که برای دستیابی به این هدف لازم است شایستگی های عمومی مشاغل و مهارت ها و توانمندی های شاغلین شناسایی شود تا بتوان تطابق بین این دو را با استفاده از برنامه¬های توسعه ایجاد کرد.

وی ادامه داد: در همین راستا و در قدم اول، پروژه ای در سطح شرکت راه آهن با عنوان «ارزیابی مهارت های شغلی و ویژگی های شخصیتی مدیران پایه» در حال اجرا است که پس از شناسایی شایستگی های عمومی مشاغل به ارزیابی ویژگی های شاغلین می پردازد.

احمدی زمانی افزود: آزمونی در روزهای ۲۳ و ۲۶ شهریورماه با حضور بیش از ۴۰۰ نفر از معاونین مدیرکل و روسای گروه و ادارات ستادی و مناطق در مرکز آموزش و تحقیقات برگزار شد تا پس از غربالگری اولیه، حدود ۱۵۰ نفر برای شرکت در کانون های ارزیابی و توسعه انتخاب شوند تا به دنبال آن، برنامه ریزی لازم جهت آموزش و توسعه این افراد متناسب با نیازهای عمومی شغلی آنها صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه از سطح مدیران کل شروع شده و در آینده به لایه های پائین تر از سطوح مدیریتی نیز تسری پیدا خواهد کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.