| کد خبر: 159277 |

◄ رتبه برتر مرکز مدیریت راه‌های همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از کسب رتبه برتر مرکز مدیریت راه‌های همدان در کشور خبر داد.

تین نیوز
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از کسب رتبه برتر مرکز مدیریت راه‌های همدان در کشور خبر داد.
 
به گزارش تین‌نیوز، محمد رودباری با بیان اینکه بررسی عملکرد مرکز مدیریت ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سطح کشور، هر سه ماه یک بار بین 31 استان کشور انجام می‌شود، اظهار داشت: اطلاع‌رسانی سریع و به موقع وضعیت راه‌ها به کاربران با برقراری شیفت های منظم و دائم در مرکز مدیریت راه‌های استان انجام می‌شود.
 
وی افزود: همکاران این مجموعه با بکارگیری همه توان پاسخگوی مسئولان به منظور شناسایی و معرفی خودروهایی که موجب ایجاد ناامنی در محورهای مواصلاتی می‌شوند به پلیس راه بوده و این کنترل و نظارت در راستای افزایش ایمنی انجام می شود.
 
مدیرکل راهداری استان همدان به میزان نقش سیستم‌های هوشمند در ارتقای ایمنی اشاره و خاطرنشان کرد: بررسی و سنجش عملکرد سامانه‌های هوشمند حمل‌و‌نقل و نظارت مراکز مدیریت راه‌های ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تأکید بر این موضوع است.
 
براساس گزارش روابط عمومی سازمان راهداری همدان، رودباری با اشاره به اینکه 24 شاخص در بررسی عملکرد این مجموعه مورد ارزیابی قرار گرفته است، تأکید کرد: مدیریت و نظارت بر سامانه‌های ترددشماری، دوربین‌های نظارت تصویری، ثبت تخلفات سرعت، توزین هنگام حرکت، مدیریت ناوگان امدادی، تلفن 141، ثبت سوانح و وقایع و نیز تابلوهای ترافیک ‌نما و پیام متغیر از جمله مواردی است که مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.
 
این مسئول تصریح کرد: آنلاین و برخط بودن، در دسترس بودن، ارسال درست و دقیق اطلاعات، داده‌ها و عدم خاموشی و قطعی سامانه از عوامل اصلی این موفقیت بوده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها