بازدید سایت : ۳۰۲۸۱

اتصال فرودگاه وین به شبکه ریلی اتریش

تین نیوز |  در تاریخ 12 دسامبر 2014، راه‌آهن اتریش (ÖBB) مسیری را از ایستگاه مركزی شهر وین به سمت فرودگاه وین افتتاح كرد و بدینوسیله ریل جت (قطار سریع السیر راه‌آهن اتریش) با نمای تصویری قرمز- سفید- قرمز مورد بهره‌برداری قرار گرفت. زمان سیر این مسیر، 17 دقیقه است كه مسیر ارتباطی جدید 1/2 كیلومتری را در بر می‌گیرد. ایستگاه قطار فرودگاه وین، به ایستگاهی بسیار مدرن و امروزی تبدیل شد.
 
از 14 دسامبر به بعد، روزانه 11 قطار اكسپرس درون شهری (ICE) بین شهرهای ولز (دومین شهر بزرگ اتریش)، لینز (سومین شهر بزرگ اتریش)، سنت پولتن، ایستگاه میدلینگ شهر وین، ایستگاه مركزی وین و ایستگاه فرودگاه وین تردد می‌كند. علاوه براین، چهار قطار از شهر لینز در همین مسیر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد بنابراین جمعا 15 قطار به فاصله زمانی 2 ساعت بین لینز و فرودگاه وین تردد خواهد كرد. مدت زمان سیر از ایستگاه قطار مركزی در لینز به سمت پایانه‌های فرودگاه وین یك ساعت و 47 دقیقه خواهد بود. از ایستگاه قطار مركزی در سنت پولتن، مدت زمان سفر بیش از 50 دقیقه است. با این خط ارتباطی جدید، خدماتی خوشایند، راحت و بدون استرسی برای مسافران تا فرودگاه یا در راه بازگشت به منزل یا اداره فراهم خواهد شد. همچنین مسافران شهر سالزبورگ (چهارمین شهر بزرگ اتریش) می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند. آنها می‌توانند از قطار بین شهری (IC) به سمت سنت پولتن استفاده كنند و در آنجا به قطار اكسپرس درون شهری (ICE) به سمت فرودگاه وین منتقل شوند.
 
زمان سیر قطار از 14 دسامبر 2014 به بعد به سمت فرودگاه:
 
از ایستگاه مركزی ولز                                       2 ساعت و 40 دقیقه
 
از ایستگاه مركزی لینز                                      1 ساعت و 47 دقیقه
 
از ایستگاه مركزی سنت پولتن                          50 دقیقه
 
از ایستگاه میدلینگ شهر وین                           25 دقیقه
 
از ایستگاه مركزی وین                                    17 دقیقه
 
با معرفی این برنامه زمانی جدید از 14 دسامبر، هم اكنون مسافران دارای سه گزینه انتخاب برای رسیدن به فرودگاه با قطار هستند.
 
از دسامبر 2015 به بعد: دو بار در یكساعت به سمت فرودگاه با ریل جت (قطار سریع السیر راه‌آهن اتریش) و قطار بین شهری (IC)   
 
در دومین مرحله كه از دسامبر 2015 آغاز خواهد شد این خدمات جدید به سمت فرودگاه وین گسترش خواهد یافت. از این تاریخ به بعد، ریل جت‌های راه‌آهن اتریش و قطارهای درون شهری (IC) از سمت غرب كشور به سمت فرودگاه از طریق ایستگاه میدلینگ شهر وین و ایستگاه مركزی وین دوبار در ساعت تردد خواهند كرد. سپس راه‌آهن اتریش چهار پایتخت ایالتی را ازجمله اینسبروك (پایتخت ایالت فدرال تیرول)، سالزبورگ، لینز و سنت پولتن مستقیما به فرودگاه وین متصل خواهد كرد. مدت زمان سیر بین شهرهای لینز و وین به یك ساعت و 42 دقیقه (5 دقیقه كاهش) كاهش خواهد یافت. فرودگاه وین به سالزبورگ (مدت زمان سیر: 2 ساعت و 49 دقیقه) و اینسبروك (4 ساعت و 35 دقیقه) نزدیك تر خواهد شد.
 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.