| کد خبر: 29116 |

۱۱۷.۳کیلومتر پروژه آسفالت روستایی تا نیمه آبان ماه امسال اجرا شد

تین نیوز | مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان خلاصه ای از اطلاعات پروژه های روستایی آسفالت شده به طول 117.3کیلومتر تا نیمه آبان ماه امسال در استان زنجان ارائه داد.
 
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، مسعود بیات منش، گفت: 117.3 کیلومتر از پروژ های روستایی تا نیمه آبان ماه امسال آسفالت ریزی شد که در مجموع 100 هزار تن آسفالت در این پروژ ها استفاده و با اعتباری بالغ بر 185 میلیلارد ریال به اتمام رسید.
 
وی ابراز کرد: جمعا  11کیلومتر راه روستایی در زنجان آسفالت ریزی شد که 5کیلومتر آن اختصاص به راه روستایی قره اوغلانلو و 6کیلومتر اختصاص به راه روستایی چلگان دارد.
 
مدیر ساخت وتوسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: در شهرستان ابهر نیز راه های روستایی چشن به طول9/3 کیلومتر، چالچوق به طول 0.5 کیلومتر و دولت آباد به آغور 2.5 کیلومتر و در مجموع 12.3 کیلومتر آسفالت ریزی شد.
 
این مقام مسئول ابراز کرد: از این پروژه ها 15 کیلومتر به شهرستان طارم و راه روستایی گوهر-گلیم و نیز 9کیلومتر به شهرستان خرمدره در راه های روستایی خلیفه لو به طول 3کیلومتر و انجلین به طول 6 کیلومتر اختصاص داشت.
 
وی عنوان کرد: پروژه های روستای آسفالت شده شهرستان خدابنده نیز در مجموع 48.7 کیلومتر در این مدت اجرا شد که شامل موارد زیر بود: راه های روستایی قلعه جوق به طول 5.5 کیلومتر، باش قشلاق به طول 7.5  کیلومتر، شیخلر به طول 3 کیلومتر، بیوک قشلاق به طول 8کیلومتر، ماد آباد به طول 5 کیلومتر، ابراهیم آباد-چپغلو به طول 3.5 کیلومتر، ارقین-نهران به طول 3کیلومتر، گوران به طول 10.2 کیلومترو سرعین به طول 3کیلومتر.
 
مدیر ساخت وتوسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در پایان گفت: در روستای ماهنشان نیز راه های روستایی اینچه به طول 2 کیلومتر، مغانلو به طول 7.3 کیلومتر، مغانلو به طول 3 کیلومتر، قره قشلاق به طول 3 کیلومتر و ایالو به طول 6 کیلومتر و در مجموع 21.3 کیلومتر آسفالت ریزی شد.
 
لازم به ذکر است اطلاعات تکمیلی این پروژه ها در روزهای آینده قابل مشاهده بر روی سایت این اداره خواهد بود.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.