بازدید سایت : ۷۲۵۰۴
معاون حمل‌ونقل وترافیک شهرداری تهران، عنوان کرد:

◄ پیگیری قوه‌قضائیه برای پرداخت خسارت به آسیب‌دیدگان حادثه شهران

◄ پیگیری قوه‌قضائیه برای پرداخت خسارت به آسیب‌دیدگان حادثه شهران
|

تین‌نیوز| معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار تهران ازضرورت حضور تمامی همه خودروهای سازمان‌های دولتی نهادهای عمومی در طرح LEZ خبر داد.
 
به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، سیدمازیار حسینی در حاشیه برنامه پاسخگویی به شهروندان از طریق سامانه 1888، اظهار داشت: سامانه 1888 عملکرد معاونت‌ها و سازمان‌ها را مورد سنجش دقیق قرار می‌دهد.
 
وی در ادامه سخنان خود در جمع خبرنگاران، تصریح کرد: عموم مردم با معاونت حمل‌ونقل و ترافیک به صورت روزانه سروکار دارند به‌گونه‌ای که بعد از خارج شدن از منزل، از یکی از سیستم‌های حمل‌ونقل عمومی به منظور رسیدن به مقصد استفاده خواهند کرد.

حسینی با اشاره به تماس‌های فراوانی که با سامانه 1888 برقرار می‌شود، افزود: تنها در چند ساعتی که دراین محل حضور داریم بیش از 40 تماس تلفنی و تعدادی مراجعه حضوری را شاهد بودیم که از طریق آن شهروندان به بیان مشکلات خود پرداختند.
 
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار تهران با بیان این‌که «مردم به خوبی به این نکته واقف هستند که مدیریت شهری به خواست آنها توجه می‌کند»، تصریح کرد: بررسی‌ها نشان داده که ذائقه و نوع درخواست‌های شهروندان تغییر کرده است پیش از این بیشتر تماس‌های مردم مربوط به مشکلات شخصی بوده ولی امروز شاهد بودیم که مشکلات عمومی را مطرح می‌کنند که بخشی از مشکلاتی که امروز از سوی شهروندان مطرح شد مربوط به معوقات پیمانکاران جزء و حقوق کارگران بود.
 
وی در ادامه با تاکید بر این نکته که ما از پیمانکاران درخواست کرده‌ایم که توجه به سود خود را در وهله دوم قرار دهند و ابتدا به پرداخت حقوق کارگران و زیرمجموعه خود بپردازند اما هنوز شاهد مشکلاتی در این خصوص هستیم، گفت: عدم پرداخت حقوق کارکنان خط قرمز ما است و دستور اکیدی درباره این موضوع داده‌ایم و رد نشدن حق بیمه تاکسیران‌ها نیز یکی دیگر از مشکلات مطرح شده بود که این مسئله نیز جزو خط قرمزهای ما است و تمرکز ویژه‌ای روی آن داریم البته و خوشبختانه سازوکاری اتخاذ شده که براساس آن رانندگان تاکسی می‌توانند به صورت انفرادی حق بیمه خود بپردازند.
 
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار تهران با بیان این‌که داشتن هوای پاک باید به مطالبه مردمی بدل شود، گفت: داشتن هوای پاک حق همه مردم است اما برخی آن را ضایع می‌کنند و این مسئله از لحاظ شرعی و قانونی دارای اشکال است.
 
وی در پاسخ به پرسشی مبنی براین‌که آیا خودروهای دولتی نیز شامل طرح LEZ خواهند شد یا خیر، ابراز داشت: ما ابتدا باید از خودمان شروع خواهیم کرد، بنابراین خودروی سازمان‌های دولتی و نهادهای عمومی نیز شامل این طرح خواهند شد و این طرح مطابق با سیستم «سیمفا» اجرایی خواهد شد و هیچ‌گونه استثنایی را در بر نخواهد داشت.
 
حسینی درباره آخرین وضعیت حادثه شهران، اظهار داشت: در جلسه بررسی حادثه شهران بنده به همراه ناصر امانی معاون برنامه‌ریزی شهر تهران و صادقی رئیس سازمان مدیریت بحران حاضر شدیم و دستگا‌‌ه‌های مرتبط گزارش‌های خود را در خصوص چرایی بروز حادثه اعلام کردند.
 
به گفته وی، حدود 13 درصد شبکه آب تهران نشتی دارد، با فرسودگی این شبکه پتانسیل برای ایجاد حفره وجود دارد و باید به‌عنوان یک طرح فوریتی این شبکه نوسازی شود که ایجاد کانال تأسیسات مشترک شهری ضرورت دارد ولی نمی‌دانم چرا به آن توجه جدی نمی‌شود و این درحالی است که ما تجربه موفقی در این زمینه داشته‌ایم.
 
به گفته معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار تهران قوه‌قضاییه در حال پیگیری میزان خسارت آسیب‌دیدگان حادثه شهران است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.