| کد خبر: 8015 |

بررسی ساخت آزادراه کربلا با مشارکت ایتالیایی‌ها

تین نیوز | معاون پارلمانی و بودجه وزارت راه و شهرسازی گفت: کار مطالعاتی آزادراه کربلا از مسیر سنقروکلیایی با مشارکت شرکت دو ملیتی ایتالیایی آغاز شده است.
 
محفوظی در جلسه شورای اداری شهرستان سنقروکلیایی با اشاره به اینکه آزادراه کربلا متعلق به کل کشور است، گفت: سرمایه‌گذار بخش خصوصی که یک شرکت دو ملیتی اروپایی است این پروژه مهم را اجرا خواهد کرد.
 
وی درباره کمربندی سنقروکلیایی نیز اظهار کرد: با مشخص شدن پیمانکار، عملیات این پروژه نیز شروع خواهد شد.
 
محفوظی با تاکید بر دقت در انتخاب پیمانکار گفت: پیمانکار باید از توان مالی و تجربه خوب برخوردار باشد و بتواند از ظرفیت‌های بودجه‌ای و غیر بودجه‌ای استفاده کند.
 
محمد ابراهیم محبی، نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای هم در این جلسه گفت: پروژه کمربندی شرقی این شهرستان که با 30 درصد پیشرفت فیزیکی تعطیل شده بود با اختصاص 30 میلیارد ریال اعتبار به طول 13 کیلومتر طی چند روز آینده آغاز خواهد شد.
 
آیت الله آزرمی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه نیز با اشاره به سابقه دیرینه تاریخی و تمدنی استان کرمانشاه، این استان را پرچمدار بزرگ دوران دفاع مقدس معرفی کرد.
 
وی خاطر نشان کرد: چهره استان کرمانشاه به خاطر هشت سال دفاع مقدس تخریب شده و معیشت و زندگی مردم و عدم سرمایه‌گذاری متناسب با پیشرفت استان نبوده و امروز چهره استان مکدر شده است.
 
آیت الله آزرمی اظهار امیدواری کرد با عزم ملی به فرمایش رهبر معظم انقلاب در بخشهای کشاورزی، گردشگری، صنعت و خدمات، استان به جایگاهی برسد که بخشی از این ناملایمات برطرف شود.
 
منوچهر پروینی، سرپرست فرمانداری سنقروکلیایی نیز احداث آزاد راه کربلا را موجب برون رفت شهرستان از بن بست دانست و گفت: این پروژه موجب خوشحالی مردم شهرستان، نزدیکی مسیر به استان‌های همجوار و معرفی ظرفیتهای خوب گردشگری به مسافرانی که در این مسیر عبور می کنند، خواهد شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.