بازدید سایت : ۳۰۲۸۱

صرف ۲.۳ میلیارد ریال برای ایمن‌سازی مدارس حاشیه جاده‌ها در کردستان

صرف ۲.۳ میلیارد ریال برای ایمن‌سازی مدارس حاشیه جاده‌ها در کردستان

تین نیوز | رئیس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه‌های اداره کل راه و شهرسازی کردستان از صرف اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 300 میلیون ریال در راستای ایمن‌سازی مدارس حاشیه جاده‌ها در سال‌جاری خبر داد.
 
فرشاد سرحدی اظهار کرد: با توجه به اینکه دانش‌آموزان قشر آسیب‌پذیر جامعه‌ هستند و در راستای ایمنی آن‌ها و جلوگیری از تصادفات هر ساله قبل از شروع فصل مدارس اقدامات خاصی صورت می‌گیرد.
 
وی با اشاره به محدودیت اعتباری اداره راه و شهرسازی استان افزود: در این راستا و به منظور کاهش آمار تصادفات بعد از بررسی‌های لازم مدارس حاشیه جاده 40 نقطه به عنوان بیشترین نقاط مشکل‌دار استان شناسایی شده است.
 
سرحدی به اقدامات صورت گرفته در این راستا در طول یک ماه گذشته اشاره و بیان کرد: در مدارس حاشیه جاده 40 روستای اولویت‌دار استان کردستان اقدامات ویژه‌ای صورت گرفته است.
 
وی با اعلام اینکه 13 هزار بازتاب ایمنی در راستای آرام‌سازی ترافیک عرضی و طولی نصب شده است، عنوان کرد: اداره‌کل راه و شهرسازی استان کردستان در 40 روستای حاشیه استان اقدام به آرام‌سازی ترافیک کرده است.
 
رئیس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان بیان کرد: در این روستاها با استفاده از نقوش و خط نوشته‌ها، ایجاد شیارهای عرضی لرزگیرنده در راستای هشدار به رانندگان استفاده است.
 
وی به نصب تابلوهای انتظامی‌ و اخباری در حاشیه جاده‌های این روستاها اشاره و عنوان کرد: 80 تابلوی محدودیت سرعت و عبور دانش‌آموزان و 10 تابلوی اطلاعاتی در 35 مترمربع به تابلوهایی که در سال‌های گذشته نصب شده بود، اضافه شده است.
 
سرحدی با اشاره به میزان اعتبار هزینه شده برای ایمنی سازی مدارس حاشیه جاده‌ها در سال‌جاری افزود: 2 میلیارد و 300 میلیون ریال در راستای ایمنی‌سازی مدارس حاشیه جاده‌ها در سال‌جاری هزینه شده است.
 
وی در ادامه با اشاره به نصب پل‌های عابر پیاده در مدارس حاشیه جاده‌های استان در سال گذشته گفت: 10 پل هوایی عابر پیاده برای عبور عرضی از جاده در سال گذشته در جلوی این مدارس نصب و راه‌اندازی شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.