بازدید سایت : ۳۰۲۸۱
معاون ساخت و توسعه آزادراه ها اعلام کرد:

◄ حجم خودروهای عبوری سبک و سنگین در آزادراه پل زال - اندیمشک / صرفه جویی ۱۰۰ میلیاردی با بهره برداری از آزادراه

◄ حجم خودروهای عبوری سبک و سنگین در آزادراه پل زال - اندیمشک / صرفه جویی ۱۰۰ میلیاردی با بهره برداری از آزادراه

تین نیوز | معاون ساخت و توسعه آزادراه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل گفت: با بهره برداری از آزادراه پل زال- اندیمشک، سالانه 100 میلیارد تومان در مصارف اقتصادی کشور صرفه جویی می‌شود.

حسن احمدی نوری در مراسم افتتاحیه آزاد راه پل زال - اندیمشک اظهار داشت: برای ساخت این پروژه به طور میانگین تعداد 28 هزار نفر- ماه به کار گرفته شدند که به صورت روزانه 800 نفر در این پروژه فعالیت کرده اند.

وی در خصوص تعداد ماشین آلات و تجهیزات به کار رفته در این پروژه گفت: تعداد 20 هزار دستگاه و تجهیزات راهسازی برای ساخت این پروژه به کار گرفته شده است که به طور ماهانه بالغ بر 570 دستگاه انواع ماشین آلات راه سازی می شود.

معاون ساخت و توسعه آزادراه های شرکت ساخت در ادامه بیان کرد: هشت هزار و 400 وسیله نقلیه به طور روزانه در این آزاد راه تردد می کنند که 63 درصد آن را خودروهای سبک و 37درصد آن را خودرو های سنگین تشکیل می دهند.

احمدی نوری در خصوص بازگشت سرمایه ساخت این پروژه یادآور شد: پیش بینی های انجام شده حاکی از بازگشت سرمایه به سرمایه گذار بخش خصوصی طی مدت 24 سال و نیم است. 

وی خاطرنشان کرد: با بهره برداری از آزاد راه پل زال- اندیمشک، سالانه 100 میلیارد تومان در مصارف اقتصادی کشور صرفه جویی می‌شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.