| کد خبر: 137434 |

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی مطرح کرد:

ضرورت تحلیل تصادفات جاده‌ای آذربایجان‌غربی

تحلیل تصادفات جاده‌ای استان آذربایجان‌غربی و تشکیل تیم مشترک از مهم‌ترین راهکارهای افزایش ضریب ایمنی جاده‌های استان است.

تین نیوز

تحلیل تصادفات جاده‌ای استان آذربایجان‌غربی و تشکیل تیم مشترک از مهم‌ترین راهکارهای افزایش ضریب ایمنی جاده‌های استان است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی، مدیرکل راه و شهرسازی استان در دیدار معاون هماهنگی فرماندهی انتظامی استان، رئیس پلیس‌راه و رئیس پلیس راهور استان بر ضرورت تحلیل سوانح رانندگی در جاده‌های استان تأکید کرد.

ابراهیم مبارک قدم همچنین تشکیل تیم مشترک در بحث ایمنی راه‌ها و کنترل محسوس و نامحسوس عامل انسانی در جاده‌ها را از مهم‌ترین راهکارهای ارتقای سلامت محورهای ارتباطی استان برشمرد.

وی با بیان اینکه نبود حتی یک تصادف منجر به فوتی هموطنان عزیز در جاده‌ها، آرمان مجموعه راه و شهرسازی استان است، افزود: برنامه‌های ویژه‌ای برای استانداردسازی جاده‌های استان از جمله تکمیل طرح‌های راهسازی نیمه‌تمام، ایمن‌سازی محورها و آشکارسازی نقاط دارای تصادف داریم.

مبارک قدم یادآور شد: ارتقای اثربخشی جلسات کمیسیون مدیریت ایمنی راه‌ها در گرو هماهنگی بیشتر دستگاه‌های متولی در امر ایمنی جاده‌ها و افزایش منابع مالی است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به اهمیت برگزاری نشست‌های مشترک با پلیس‌راه اشاره کرد و افزود: تلاش می‌کنیم با منابع محدود خدمات ارزنده‌ای در حوزه ساخت و توسعه جاده‌های ایمن ارائه دهیم.

مبارک قدم همچنین پیش‌بینی سرانه خدمات اداری و انتظامی در طرح‌های تفصیلی اشاره کرد و گفت: با توجه به جمعیت اسکان یافته در پروژه‌های مسکن مهر گلشهر و گلمان ارومیه، این اداره کل به زودی نسبت به تأمین اراضی مناسب جهت کاربری اداری- انتظامی و ساخت فضاهای مورد نیاز اقدام خواهد نمود.

در این دیدار، معاون هماهنگی فرماندهی انتظامی استان، رئیس پلیس‌راه و رئیس پلیس راهور استان ضمن تبریک انتصاب شایسته و بجای مدیرکل راه و شهرسازی استان خواستار گسترش ارتباط و تعامل دوسویه شدند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.