| کد خبر: 137363 |

احداث پل در جاده‌های استراتژیک لارستان

مدیرکل راه وشهرسازی لارستان گفت: ساخت دو دستگاه پل با دو دهانه ی ۴۰ متری و دو دهانه ی ۵۰ متری در کیلومتر های ۱۹ و ۳۶ در حدفاصل گله دار تا دارالمیزان با عرشه های فلزی با جدیت در حال پیگیری است.

تین نیوز

مدیرکل راه وشهرسازی لارستان گفت: ساخت دو دستگاه پل با دو دهانه ی ۴۰ متری و دو دهانه ی ۵۰ متری در کیلومتر های ۱۹ و ۳۶ در حدفاصل گله دار تا دارالمیزان با عرشه های فلزی با جدیت در حال پیگیری است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان، محمدرضا باقری فرد مدیرکل راه وشهرسازی لارستان از پل های در حال ساخت در محور مهر – گله دار – دارالمیزان بازدید کرد.

باقری فرد با اشاره بر روند اقدامات صورت گرفته در این پروژه اظهار داشت:  آنچه در ساخت پل مهم است اثربخشی پل در پیشبرد اهداف و ایجاد تسهیل در تردد امکانات و ... است که با یک دید تحلیل گرانه می توان چنین ارزیابی کرد که عموماً ساخت پل در جاده ها می تواند به عنوان یک نقطه ی استراتژیک در بحث تردد مطرح و تأثیرات بسزای خود را به خوبی برای تکمیل یک فرایند نمایش دهد.

وی در ادامه تصریح کرد : ساخت دو دستگاه پل با دو دهانه ی ۴۰ متری و دو دهانه ی ۵۰ متری در کیلومتر های ۱۹ و ۳۶ در حدفاصل گله دار تا دارالمیزان با عرشه های فلزی با جدیت در حال پیگیری است و برای تحقق این نیاز مهم منطقه تلاش‌های مستمری صورت گرفته و اقدامات تکمیلی آن در حال انجام می باشد.

باقری فرد با بیان اینکه  طول این محور ۶۸ کیلومتر می باشد، افزود:  عملیات راهسازی به طول ۵ کیلومتر برای اتصال این دو پل از سوی پیمانکار مربوطه به صورت همزمان در حال انجام است و نیز یک دستگاه آبنمای کنار گذر در کیلومتر ۳۶ نیز نقش سرویس دهنده ی بارهای ترافیکی بیش از ۴۵ تن در کنار این پل را پوشش خواهد داد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.