| کد خبر: 160926 |

◄ آسفالت راه‌های روستایی البرز 300 میلیارد تومان بودجه می‌خواهد

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز درباره وضعیت راه‌های روستایی گفت: حدود ۷۰ درصد راه‌های روستایی البرز آسفالت است که بیش از نیمی از آن نیز تخریب‌شده است.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز درباره وضعیت راه‌های روستایی این استان گفت: حدود ۷۰ درصد راه‌های روستایی البرز آسفالت است که بیش از نیمی از آن نیز تخریب‌شده است.

به گزارش تین‌نیوز، تقی رضایی گفت: بهبود کامل وضعیت راه‌های روستایی استان البرز به اعتباری بالغ‌بر ۳۰۰میلیارد تومان نیاز دارد.

او اظهار کرد: ۲۰۴ کیلومتر راه در سطح استان با هزینه‌ای بالغ‌بر۱۸۰ میلیارد تومان احداث، به‌سازی و روکش آسفالت شده است که 93  کیلومتر آن، راه روستایی بوده است.

به گزارش مهر، او گفت: پروژه تقاطع سیپروکی طی دهه فجربه طول ۱۲ کیلومتر که دارای یک‌ راه اصلی بوده که با صرف اعتبار ۲۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل راه‌وشهرسازی استان البرز گفت: پروژه تقاطع سیپروکی در راستای ارتباط دو کریدور غرب به شرق اشتهارد-بویین‌زهرا همچنین اتوبان کرج-قزوین اواخر سال ۷۹ آغازشده است.

به گزارش تین‌نیوز، چندی پیش نیز  تقی رضایی از افتتاح 85 کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی این استان با هزینه ۴۵۰ میلیارد ریال در دهه فجر خبر داده بود.

وی  درباره پروژه‌های حوزه راه  گفته بود:  پروژه‌های حوزه راه در محور اشتهارد به هشتگرد قرار دارد که راه‌های روستایی نیز عمدتاً مربوط به شهرستان طالقان هستند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.