بازدید سایت : ۳۰۲۸۱

◄ انتقاد از تحمیل هزینه پذیرایی از مسافران به مالکان اتوبوس

در حالی‌که شرکت‌های مسافربری از این مورد برای تبلیغ شرکت خود استفاده می‌کنند اما مالک و راننده تاوان این تبلیغات را می‌دهند.

انتقاد از تحمیل هزینه پذیرایی از مسافران به مالکان اتوبوس
تین نیوز

یک راننده اتوبوس از تحمیل هزینه پذیرایی از مسافران، به مالکان و رانندگان اتوبوس‌های بین‌شهری انتقاد کرد.

به گزارش تین‌نیوز، حسین فرجی با بیان این مطلب در شبکه‌های اجتماعی این سوال را نیز مطرح کرد که طبق قانون هزینه پذیرایی از مسافران و هزینه بسته خوراکی که به مسافران داده می‌شود بر عهده چه کسی است آیا شرکت مسافربری باید آن را تقبل کنند یا راننده و یا مسافر؟

او افزود: در حالی‌که شرکت‌های مسافربری از این مورد برای تبلیغ شرکت خود استفاده می‌کنند اما مالک و راننده تاوان این تبلیغات را می‌دهند.

این راننده خودمالک اظهار کرد: برای مثال اتوبوسی که در مسیر تهران-رشت تردد می‌کند در یک رفت و برگشت حداقل ۱۵۰ هزار تومان برای خدمات تغذیه هزینه می‌کند که در ماه این مبلغ  4.5  میلیون تومان می‌شود که پرداخت آن بر مالک و راننده از نظر اقتصادی فشار زیادی وارد می‌کند.

وی افزود: موضوع دیگر، هزینه‌هایی است که تحت عناوین مختلف از جمله پامیزی توسط متصدیان شرکت‌ها از مالکان گرفته می‌شود، اگر این هزینه‌ها کم شود و یا قانونمند گردد، کمک بزرگی به مالکان و رانندگان است.

فرجی تاکید کرد: این موارد در کنار ناگفته‌های ملموس دیگر، درد و دلی کوتاه با مسئولان و دست‌اندرکاران این شغل و صاحبان این شغل بود که امیدواریم لحظه‌ای آنها را به تأمل وا دارد، با این امید که در تصمیمات آتی مسئولان نگاه متفاوتی به رانندگان بین‌شهری بشود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.