| کد خبر: 83535 |

نخستین پرواز هواپیمای ایر باس ۳۲۰ از کیش به مقصد تهران انجام شد

تین نیوز | هواپیمای ایرباس 320 با 155 مسافر و با شماره پرواز 7024 دقایقی قبل نخستین پرواز خود را از فرودگاه بین المللی کیش به مقصد تهران انجام داد .

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش ایر روز پنجشنبه اظهار داشت : این هواپیما پس از ورود به کیش در 26 اسفند ماه سال 94 امروز نخستین پرواز خود را با 155 مسافر به مقصد تهران انجام داد و دومین پرواز آن نیز عصر امروز انجام می شود.

محمد علی سادات اخوی با بیان اینکه این هواپیما ساخت سال 2003 و ظرفیت 180 مسافر را دارد افزود : خرید این دو هواپیما در راستای توسعه ناوگان هوایی کیش و افزایش کیفیت خدمات رسانی و رفاه حال گردشگران انجام شده است .

نخستین هواپیمایی ایرباس 320 اواخر اسفند ماه سال گذشته از مقصد اردن و دومین هواپیما از این نوع دوم فروردین ماه امسال برای نخستین بار پس از لغو تحریم ها در فرودگاه بین المللی کیش به زمین نشست .

به گفته علی اصغر مونسان مدیرعامل سازمان منطقه ازاد کیش قرار است تا خرداد ماه آینده دو فروند هواپیمای ایرباس 321 به ناوگان هوایی این شرکت ملحق شود و برنامه خرید 10 فروند هواپیمای از نوع ایرباس در دستور کار است .

نوسازی ناوگان هواپیمایی کیش به عنوان یکی از اولویت های گردشگری از دو سال پیش مد نظر بوده که با تلاش های دولت تدبیر و امید در رفع تحریم ها و بهبود شرایط تبادلات اقتصادی کشور در فضای بین المللی، سازمان منطقه آزاد کیش موفق به اجرای این طرح و آغاز بهسازی ناوگان هوایی کیش شد.

شرکت هواپیمایی کیش ایر متعلق به سازمان منطقه آزاد کیش است .

در شرایط کنونی شرکت هواپیمایی کیش ایر دارای 10 فروند هواپیما است که هفت فروند آن از نوع MD و سه فروند آن از نوع فوکر100 است که با اضافه شدن این دو هواپیما تعداد آن به 12 فروند می رسد .

جزیره کیش به عنوان یک مقصد پر تردد مسافری سالانه پذیرای یک میلیون و 700 هزار گردشگر داخلی و خارجی است که با توسعه ناوگان هوایی این تعداد گردشگر افزایش می یابد.

فرودگاه بین المللی کیش نیز پس از تهران ، فرودگاه امام خمینی (ره) و مشهد چهارمین فرودگاه پرتردد کشور اعلام شده است .

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.