| کد خبر: 26778 |

۷۰ درصد ظرفیت ایران صدرا خالی است / صدرا به هیچ عنوان قصد کاهش نیرو ندارد

تین نیوز |  مدیر کارخانه دریای خزر شرکت صنعتی دریایی ایران گفت: شرکت ایران صدرا ، دارای قابلیت و توانمندی های فراوانی است که هم اكنون 70 درصد ظرفیت ایران صدرا  خالی است و تنها از 30 درصد ظرفیت این شرکت بزرگ استفاده می شود.

رضا عبدالمجید چهارشنبه شب در نشست خبری با اصحاب رسانه در شرق مازندران افزود: این شركت نوان اجرای پروژه های مختلف را با ایجاد اشتغال جدید دارد كه با عملیاتی شدن پروژه های مختلف و با حفظ نیروهای فعلی می توانیم اشتغال زایی جدیدی نیز در ایران صدرا ایجاد كنیم.
 
وی با بیان اینكه هم اكنون 430 نفر در این شركت مشغول فعالیت هستند یادآور شد: با افزایش پروژه های جدید می توانیم برای 200 نیروی جدید نیز اشتغال زایی كنیم.
 
عبدالمجید با بیان اینكه  شرکت صدرا در رویکرد جدید خود با تسریع در ساخت پروژه ها و طرح های بزرگ درجهت  رونق و شکوفایی اقتصادی گام برمی دارد گفت: تحقق شعار سال رهبری از دغدغه های مهم ما است كه در دستور كار قرار دارد.
 
وی ادامه داد: ظرفیت فعلی كارخانه تولید 500 تن در ماه است كه آمادگی ساخت كشتی تا 6 هزار و 500 تنی نیز در این شركت وجود دارد.
 
مدیر ایران صدرای بهشهر با بیان اینكه افزایش تولید در دستور كار ما قرار دارد بیان داشت: امیدواریم مسئولین با  حمایت از صنایع داخلی  و ارائه تسهیلات به این كارخانه برای اجرای پروژه ها، كمك كار ما در اجرای اقتصاد مقاومتی و افزایش تولیدات داخلی باشند.
 
عبدالمجید یكی از دغدغه های مهم این شركت را خرید كشتی های دست دوم و عدم وجود شفارشات جدید، صنعت كشتی سازی كشور را فلج كرده است.
 
وی ادامه داد: متاسفانه خرید كشتی های دست دوم موجب شد تا علاوه بر خارج شدن ارز از مملكت ، شاهد شكوفایی صنعت كشتی سازی در كشورهای همجوار و نابودی صنعت كشتی سازی داخل را شاهد باشیم.
 
مدیر ایران صدرای بهشهر گفت: صدرا به هیچ عنوان قصد كاهش نیرو ندارد و در صورتی كه فردی بخواهد بازخرید یا بازنشسته شود و یا اینكه اسعفا دهد و از نظر كمیته انضباطی شرایط حضور نداشته باشد نیروكاهش یابد.
 
عبدالمجید اضافه كرد: هدف ذما كارآفرینی برای نیروهای موجود، افزایش تولید و استفاده از متخصصین است.
 
وی بیان داشت: در صورتی كه دریافت سفارش ساخت کشتی‏های نفتکش و حمل کالا افزایش یابد، تعداد نیروهای شاغل در این شرکت از 430 نفر فعلی تا  یکهزار نفر افزایش خواهد داشت.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.