◄ سرعت مهار نشدنی قطار حادثه های ریلی/ 2 حادثه دیگر رقم خورد
بامداد شنبه چهارم آذر ماه، بوژی یک دستگاه واگن مخزن دار از خط خارج شد.
بامداد امروز شنبه چهارم آذر ماه، بوژی یک دستگاه واگن مخزن دار از خط خارج شد.
به گزارش تین نیوز، بر اساس خبری که در شبکه های اجتماعی منتشر شده، این حادثه در ساعت ۳.۳۵ امروز ( ۰۴/ ۰۹/ ۱۴۰۲ ) در هنگام عبور قطار باری با آرایش ۳۲ دستگاه واگن از بلاک بندر گز بندر ترکمن در ناحیه شمال شرق ۲ و در کیلومتر ۴۴۸ رخ داده است.
در این حادثه بوژی یک دستگاه واگن مخزن دار به شماره ۲_۵۴۵۵۵۲ به عنوان بیستمین واگن از پشت لوکوموتیو از خط خارج شد.
به گزارش تین نیوز، واگن متعلق به شرکت پارسیان ریل شرق بوده و خط ریلی ذکر شده نیز حدود ساعت ۹ صبح بازگشایی شده است.
این حادثه در حالی رخ داده که روز پنج شنبه دوم آذر ماه امسال نیز ریل باس زنجان به گله گوسفندان برخورد کرده بود.
در شبکه های اجتماعی عنوان شده که پنج شنبه گذشته برخورد شدید ریل باس زنجان در منطقه شمال غرب به گله گوسفندان منجر به تلف شدن نزدیک ۵۰ راس گوسفند شد.
خدا قوت پهلوان میعاد صالحی
واقعا مدیریتش در نوع خودش کم نظیره و شاید بی نظیر.
اصلا هیچ توجهی به تعداد سوانح نمیکنه و جون مردم بارش مهم نیست
یاوه بافی و مانور یک نفر با کامنت های جعلی
درود بر استاد مسلم و بلارقیب و بلامنازع کلاس مدیریت ارشد راه آهن ، قهرمان مدیران عامل راه آهن های تمام دنیا در تمام تاریخ، میعاد صالحی و هیئت جوانان جویای نام همراه ایشان که دوران سیاه راه آهن ایران را رقم زدند
مزه نریز برادر
سر تیتر های متفاوت برای مثلا سوانح ... جالب است بعد کامنت نویس ها .. . نخ نما شده این نیوز جان من که سی سال و ردست باند پورسیداقایی بودم قشنگ می دونم ....همش خیمه شب بازیه ....
دوستان اگر میخواهند به کلمه "مهارنشدنی" برسند باید تقویم وقایع این چنینی در دوران زعامت جناب پورسیدآقایی بر راه آهن را ببینند و بس
تعداد سوانح میعاد صالحی یک تنه از کل سوانح خاورمیانه بیشتره
آقا زمان پورسید آقایی افتضاح
چون اون زمان افتضاح بوده
میشه توجیه کرد سوانح الان رو
چه استدلالهای آبکی و الکی
پورسید آقایی رو تو قبر خودش می گذارند با اعمال خودش
بقیه رو تو قبرهای خودشون
رسیدگی و جلوگیری از سوانح و کاهش اون رو چرا لوث می کنین
این نوع گزارشات کمکی به حل مسئله ایمنی در حمل و نقل ریلی نمی کند. بهتر است رسالت اطلاع رسانی با شیوه ای غیر جانبدارانه انجام شود. ریشه بروز سوانح ریلی کاملا روشن است. خطای انسانی، ضعف انضباطی، فرایندهای بروز نشده، تکنولوژی قدیمی و البته نظارت ضعیف، همکاری غیر مسولانه دولت و بخش خصوصی...
سوانح همواره وجود داشته منتهی به جهت نوع مدیریت مجموعه ریلی در دوره های مختلف با روندی متفاوت رخ داده است.
آنچه که مشهود است عملکرد دوره فعلی در حوزه حجم ترافیک جابجایی قابل دفاع نیست چرا که روند قابل ردیابی است. اما در حوزه سوانح چنین امکانی نیست و نمی توان عملکرد ایمنی را با دوره های قبل مقایسه کرد.
بر حسب تجربه شخصی روزانه ده ها رویداد خطر پذیر در سراسر شبکه رخ می دهد که گزارشی منتشر نمی شود.
پیشنهاد:
- صرفا اطلاع رسانی کنید (یک جدول از سوانح که آپیدیت می شود)
- از تحلیل سانحه پرهیز شود و صرفا خبر رسانی شود
- از تیترهای زرد اجتناب شود
بخش ریلی به اندازه کافی توسط ساختار حکمرانی ناقص کشور عقب افتاده نگه داشته شده، حداقل از درون بخش نمک بیشتر بر این زخم نریزیم.
خب همه این موارد که شما فرمودین باید راه آهن مهیا کنه که در رأسش آقای صالحی قرار داره
ببین چقدر آش شور هست که آقای بابایی هم صداش درومده. اماباعث تاسفه که مرغ تین نیوز یکپا داره و صرفا ژورنالیستی و تخریبی، تیتر میزنه و با لیست و چیدمان خاص کانالهای زرد، خبر را منتشر میکنه.
بد نیست تین نیوز اصلاح را از خودش شروع کند.
با مدیریت اینها متاسفانه راه آهن بسمت نابودی میره
حداقل روزی یک سانحه داریم. یکیشونم نمیاد پاسخگو باشه و یه عذرخواهی کنه
عملکردش هیچ جای دفاعی نداره و فقط اطرافیانش هستن که میخوانش
چیکار به زمان آقایی دارید.
خودتون خوب باشید
همه شاخص های عملکرد حمل بارتون نزولیه اینم از آمار سوانحتون!
شاگرد پورسید آقایی بودی استخدام کرده بدون آزمون..... اومدی راه آهن دمت گرم
میعاد صالحی باید پاسخگو باشد بابت این همه سانحه.
بعدا یک رمان از سوانح میعاد صالحی درمیاد. اون موقع که دیگه نمیشه کاری کرد
یعنی واقعا وزیر عملکرد فاجع بار این رو نمیبینه؟؟؟؟؟!!!!!!!!
خودش که جرأت استعفا نداره
متاسفانه جان مردم براش تنها چیزیه که مهم نیست
به اندازه راه آهن های یک قاره، سانحه داری!
ولی مهم نیست چون تو مدیرعامل جوانی و فارغ التحصیل شریف!