◄ کامیون ساز مطرح جاده قدیم کرج به روش جدید می فروشد
کامیون ساز مطرح کشور که سال ها قبل استارت فعالیت خود را در جاده قدیم کرج زد و اکنون کارخانه خود را به قزوین منتقل کرده همچنان به فروش محصولات خود از روش های جدید اصرار دارد.
کامیون ساز مطرح کشور که سال ها قبل استارت فعالیت خود را در جاده قدیم کرج زد و اکنون کارخانه خود را به قزوین منتقل کرده همچنان به فروش محصولات خود از روش های جدید اصرار دارد.
به گزارش تین نیوز، بهمن دیزل از شرکت های کامیون ساز معتبر و مطرح ایران به شمار می رود که فعالیت خود را دو دهه قبل با مونتاژ کامیونت های ایسوزو آغاز کرد. در ابتدا کارخانه این مجموعه در جاده قدیم کرج و در جوار خودروسازی گروه بهمن(ایران وانت سابق) مستقر بود ولی بعد از گذشت چند سال خط تولید این شرکت به شهرک صنعتی البرز قزوین منتقل شد.
گزارش پربازدید روز را بخوانید؛
◄ ردپای کامیون های فرسوده و تناقض گیری در یک گزارش مهم دولتی
◄ فیلم| رنده شدن کامیون در چند ثانیه با یک تصادف عجیب
اکنون این شرکت جزو کامیون سازان شناخته شده کشور به شمار می رود که محصولات خود را معمولا به روش اعلان عمومی و پیش فروش و فروش اقساطی و فروش از طریق نمایندگی های رسمی به فروش رسانده است.
از سال گذشته روش جدیدی به فروش کامیون های بهمن دیزل افزوده شده و آن فروش کامیون در بورس کالا است.
این روش فروش به دلیل جدید بودن چندان برای خریداران شناخته شده نیست با این حال کامیون ساز مطرح کشور همچنان به فروش مدل های مختلف کامیون و کشنده در بورس کالا اصرار دارد.
به تازه گی نیز این شرکت دور جدیدی از فروش محصولات خود در بورس کالا را استارت زده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال پیرو درخواست شرکت بهمن دیزل در خصوص پذیرش کشنده ام پاور و انواع کامیونت فورس جهت عرضه در بورس کالا،شرکت بورس کالای ایران مجوز عرضه را صادر کرده است.
برای دریافت سریعتر اخبار مهم بازار کامیون، اینستاگرام تین نیوز را دنبال کنید. برای عضویت در اینستاگرام «تین نیوز» اینجا کلیک کنید.
شایان ذکر است در این مرحله از عرضه محصولات بهمن دیزل در بورس کالا در روز 31 تیر 1402، تعداد 70 دستگاه کامیونت فورس 6 تن کابین خوابدار بدون کاربری، تعداد 50 دستگاه کامیونت فورس 6 تن کابین بدون خواب بدون کاربری و تعداد 50 دستگاه کامیون کشنده ام پاور آگهی شده است.
ضمنا طبق اعلام گروه بهمن، کشنده امپاور BD۵۰۰ و فورس ۶ تن در خردادماه با قیمت پایه ۴میلیارد و ۲۳۰میلیون تومان و یک میلیارد و ۴۳۷میلیون تومان در بورس کالا عرضه شده است.
انتهای پیام
با آروزی موفقیت وپیروزی درکارهایتان وشغل پر زحمت .
مهین دوست گرامی فروش در بورس انده دلال بازی به تمام مطلق کدام کامیوندار حمل بار را در بورس قرار داده که خریدار به بالاترین قیمت کامیون خریداری کنند شرکت بهمن از دولت ارز دریافت کرده قطعات وارد کرد مونتاژ گر است باید به قیمت تمام شده بعلاوه سود مونتاژ بفروشد بورس عین خیانت به مردم است سعی کن شعار میهن پرستی نده میهن پرست واقعی باش
کشنده رابه کسانی که گواهینامه وکارت هوشمندفعال دارند بفروشن نه به سرمایه دارودلال خدای راننده درایرآن مظلوم هستند
بخاطر وجود یه مشت مسئول بی عرضه و لیاقت اینام هرجور که دلشون میخواد جولون میدن
من گواهینامه بینالملی دارم دنبال شریک هستم برای کشنده
سلام بچه کجایی ترانزیت کار کردی
فقط گواهینامش داری یا رو ماشینم کار کردی
لطفا داداشیا کامیون را به راننده واقعی که دارای مدارک کامل است بفروشین تا چرخه اقتصاد بچرخه نه به دلالها
سلام چی میشه یکی از آن کامیون های خشگل را از دم قست به ما بدهید به خدا که هیچ اتفاقی نمی افتد
شش تن در ایران کاربری نداره چون دو سه تن بارخوری دارد و همیشه پلیس راه شش تنها را متوقف وبه دلیل بارغیرمجاز به پارکینگ هدایت میکنند .هیچ صاحب کالایی بار دوتنی ندارد فوقش بارخاوری دارند که چهارتن ونیم است.پس شش تن را باید نیسان نامید چون هم وزن یک نیسان بار مجاز میزنند.حیفه پول هزینه شش تن کنند
کامیون من سه سال از خودم بزرگ تره خودم ۴۷ سالمه
بورس زمانی معناداری که به مقدار نیاز بازار تولید داشته باشی ، نه اینکه در تولید قطره چکانی داشته باشی و دربورس رقابت ایجاد کنی بر مزایده کالا یل کامیون یا هر چی ،
یا اینها خودشان نمی فهمند یا مردم را نفهم یافته اند و سوخولار
ببینید تاریخ تاسیس دو کارخانه باهم چه تفاوتی دارند اونوقت ما باید مونتاژ کار آنان باشیم برای همین است که این کارخانه جات مسخره را باید جمع کنیم یا به خودرو سازان مطرح جهان حتی چینی واگذار کنیم تا حداقل از صادرات آنان یک ارز همیشگی وارد کشور بشود