◄ واردات ناوگان دست دوم جادهای یا ریلی، کدام در اولویت است؟
یک کارشناس حمل و نقل اجازه واردات ناوگان جادهای دست دوم خارجی و عدم اجازه واردات ناوگان ریلی دست دوم را وجود تضاد در بخش حمل و نقل توصیف کرد.
یک کارشناس حمل و نقل اجازه واردات ناوگان جادهای دست دوم خارجی و عدم اجازه واردات ناوگان ریلی دست دوم را وجود تضاد در بخش حمل و نقل توصیف کرد.
به گزارش تین نیوز، مهرداد تقیزاده در کانال تلگرامی خود نوشت: واردات کامیونهای دست دوم خارجی به کشور با توجیه کاهش مصرف سوخت آزاد شده است.
وی افزود: این در حالی است که میزان مصرف سوخت ریل نسبت به جاده حدود یک پنجم است.
این کارشناس عنوان کرد: توانایی تولید کامیون با توجه به سابقه، تنوع، رقابت، تکنولوژی و ظرفیت آن در ایران به مراتب بالاتر از ناوگان ریلی بهویژه لکوموتیو است.
تقی زاده با بیان اینکه واردات لکوموتیو به کشور ممنوع است، گفت: در سیاستهای کلی و قوانین برنامههای توسعهای کشور اولویت با حمل و نقل ریلی است.
وی افزود: این تناقض در سیاستهای کلان و تصمیمات اجرایی چگونه توجیه میشود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.